Ja, FOK! is geen Radar of opgelicht. Voor zijn juridisch vraagstuk is het niet nodig om de naam te weten.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:11 schreef HardMetal het volgende:
[..]
In mijn visie beargumenteert TS zijn stelling heel duidelijk met feiten.
Is het dan nog Naming & Shaming?
De eigenaar bij naam vermelden heb ik nul problemen mee hoor. Janine daarentegen werkt natuurlijk voor die man en ik zou haar gewoon alleen bij haar voornaam noemen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 06:18 schreef eentweedrievraag het volgende:
De namen van de medewerkers zijn verwijderd, de website is aangepast.
Alleen 2 namen staan er, namelijk die van de eigenaar & 1 medewerker waarmee ik veel contact heb gehad. Maar hoe moet ik anders vermelden over wie het gaat? Ik schrijf namelijk heel vaak ''nadat ik een mail kreeg van...'' en andere soortgelijke zinnen...
Is zo'n naam nog te storneren?quote:Op woensdag 3 juli 2013 06:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ja, FOK! is geen Radar of opgelicht. Voor zijn juridisch vraagstuk is het niet nodig om de naam te weten.
Wel op zo'n manier dat FOK! niet meer opduikt als men op deze twijfelachtige lui zoeken.quote:
Dit, of leg uit dat je contact had met de eigenaar en een van de medewerkers. Namen zijn dan niet van belang.quote:Op woensdag 3 juli 2013 07:04 schreef DeviantCanto het volgende:
[..]
De eigenaar bij naam vermelden heb ik nul problemen mee hoor. Janine daarentegen werkt natuurlijk voor die man en ik zou haar gewoon alleen bij haar voornaam noemen.
Overigens niet op een juridische basis maar op basis van wat ik als netjes klagen beschouw.
Grondige opschoonslag, kudo'squote:Op woensdag 3 juli 2013 08:43 schreef Five_Horizons het volgende:
Bedrijfsnaam hoeft niet terug te komen.
Hij heeft tot 10.00 deze ochtend de tijd om alles weg te halen volgens mij.quote:
Blitzkrieg in de vorm van een kort geding?quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:26 schreef karton2 het volgende:
[..]
Hij heeft tot 10.00 deze ochtend de tijd om alles weg te halen volgens mij.
Daarna wordt het totale oorlog.
Eerder Shock & Awe door middel van de advocaat van het betreffende bedrijf.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Blitzkrieg in de vorm van een kort geding?
En dan anoniem. Zijn vast wel wat gratis hosters waar je ff wat online kan knallen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:35 schreef n00b13 het volgende:
Ik hoop dat je hoster een beetje ballen heeft.
Zorg iig voor een backup van je blog zodat je elders verder kunt.
Ik denk dat het wel meevalt. Tenzij die vent nog meer aandacht op alles wil vestigen door het op een rechtszaak te laten uitlopen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:33 schreef karton2 het volgende:
[..]
Eerder Shock & Awe door middel van de advocaat van het betreffende bedrijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |