das bootquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:25 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb net U-571 gekeken, echt een toffe film. Leefde me helemaal in, bijna manly tears laten vallen.
Imaginarium of doctor parnassus en requiem for a dream zijn mn all-time favorites
the town? ook wel goed inddquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Vond die bank overvallers film die nog niet zo heel oud is ook wel dik. Die ben affleck was regiseur ervan. Geen idee hoe film heet.
Ja, die was het...!quote:
die is goed, argo ook. Maar al tijd lang geen films gekeken. Ik hou wel van films die zwaardere onderwerpen zoals oorlog, moord, familie etc bespreken ipv die stomme pipo de clown films zoals a midnight in paris.quote:
August Underground's Mordum raad ik je echt aan dan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
die is goed, argo ook. Maar al tijd lang geen films gekeken. Ik hou wel van films die zwaardere onderwerpen zoals oorlog, moord, familie etc bespreken ipv die stomme pipo de clown films zoals a midnight in paris.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
TorrentsUsenet morge maar eens ff aan het werk zetten...
midnight in parisquote:Op woensdag 3 juli 2013 08:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
die is goed, argo ook. Maar al tijd lang geen films gekeken. Ik hou wel van films die zwaardere onderwerpen zoals oorlog, moord, familie etc bespreken ipv die stomme pipo de clown films zoals a midnight in paris.
overrated semi-intellectueel snoozefest voor hipstersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RTL7 = Prachtwijk-Sjonnies-zender.quote:Op woensdag 3 juli 2013 07:37 schreef Ethanolic het volgende:
Worden veel slechte RTL7 films genoemd hier zeg![]()
Heuj MEER VOOR MANNUH.
Corrected.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Alle zenders = Prachtwijk-Sjonnies-zender.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
overrated semi-intellectueel snoozefest voor hipstersja eerst voelde ik me een beetje beledigd maar nu je er zo luchtig over doet voel ik me aangetrokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tevens probleemwijken![]()
Dat is van die feel-good tv waarvan je denkt: "zo slecht doe ik het nou ook weer niet".quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:29 schreef JackieBrown het volgende:
Een dubbeltje op z'n kant, bonje met de buren en help mijn man is klusser![]()
RTL5 = Prachtwijk-Anita-zender.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Corrected.
Dan kijk ik liever naar slechte tot matige jaren 80 actiefilms op RTL7 dan naar burenruzies op RTL5.
Veel probleemwijken hebben best ruime huizen en de buurt is ook ruim opgezet. Alleen een (klein) deel van het volk dat daar rondloopt/woontquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:31 schreef seto het volgende:
[..]
ja eerst voelde ik me een beetje beledigd maar nu je er zo luchtig over doet voel ik me aangetrokken
tevens probleemwijken
Wel grappig dat SBS6 daar jaren om bekend stond, maar dat RTL5 inmiddels 100x erger is.quote:
SBS6 = MBO/HBO wanna-be-sex-and-the-city vrouwenzender.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wel grappig dat SBS6 daar jaren om bekend stond, maar dat RTL5 inmiddels 100x erger is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |