Op die plekken (witte stukjes) waar geen veins lopen, heb je daar dan ook geen bloed? Ik vraag me dat altijd af.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Check die bicep vains brah.
[ afbeelding ]
Dat witte is sperma.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Op die plekken (witte stukjes) waar geen veins lopen, heb je daar dan ook geen bloed? Ik vraag me dat altijd af.
Toen ik nog op 4chan zat, zag ik een keer een foto van een man die dat bij zijn baby deed omdat hij een weddenschap had verlorenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:16 schreef ChesterPerry het volgende:
een psycho man neukt zn pasgeboren baby
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Toen ik nog op 4chan zat, zag ik een keer een foto van een man die dat bij zijn baby deed omdat hij een weddenschap had verloren
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Toen ik nog op 4chan zat, zag ik een keer een foto van een man die dat bij zijn baby deed omdat hij een weddenschap had verloren
Moet wel een hele zieke weddenschap zijn geweest, wil je tot zoiets in staat zijnquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
heyquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Moet wel een hele zieke weddenschap zijn geweest, wil je tot zoiets in staat zijn.
Bijna yuri, Is een arterie geen veen en het heet de brachiale arterie. Niet de biceps.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Check die bicep vains brah.
[ afbeelding ]
Wil je het voor me spoilen en gewoon de boodschap vertellen? Nog altijd de beste film is Law Abiding Citizen. Zou hetzelfde doen in zijn positie als ik de mogelijkheid ertoe had.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
A Serbian Film is wel ziek ja, maar het is wel een prima film. De cliché boodschap is wel waardevol in ieder geval.
/b/ is het ergste of niet? 4chan is sowieso een bagger iets. Totaal niet gebruiksvriendelijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Baas. Thanks.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:22 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Bijna yuri, Is een arterie geen veen en het heet de brachiale arterie. Niet de biceps.
Toffe film ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wil je het voor me spoilen en gewoon de boodschap vertellen? Nog altijd de beste film is Law Abiding Citizen. Zou hetzelfde doen in zijn positie als ik de mogelijkheid ertoe had.
Kijk maar gewoon.quote:
Ben trots op je Gquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kijk maar gewoon.Die film moet ik nog steeds kijken. Ga hem zo dadelijk kijken. Nu eerst poepen en trainen.
The Notebook.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat is jullie favoriete film en waarom?
Memento, kijk en huiver!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Rocky 4 alleen al om die trainingsmontagesquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Jij moet echt nodig ontmaagd wordenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
The Notebook.
Als je dat kijkt met meisje wordt er sowieso wel geneukt.
Ik heb hem al gedownload, zal binnenkort eens kijkenquote:
Blood sport kapot gekeken toen ik klein wasquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Rocky 4 alleen al om die trainingsmontages
Verder Shawshank Redemption en Blood Sport/Kickboxer
Dumb and Dumber.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:33 schreef Drommeldaris het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |