Verhuizen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:10 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik mag geen vierde auto van de straat waar ik woon
Als de auto met 10 miljoen erin langskomt dan kan ik verhuizenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:10 schreef Popples het volgende:
[..]
Verhuizen?
Hier zeiken ze al als je 3 hebt staan maar dat zijn ook mensen die de hele dag niks te doen hebben en precies weten wanneer je een stap zet
Als je dat kan kan je geen 3 auto's betalen vermoed ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:38 schreef Erasmo het volgende:
Gewoon tussen 9 en 5 parkeren dan is er nog zat plek.
Dus langzaamaan verdwijnen weer al die stinkimport bakken(Mercedes) uit het straatbeeld?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:57 schreef JK1982 het volgende:
Nou, in dat geval kun je maar beter blij zijn dat je dan geen Mercedes te koop hebt staan..
Edit: ik zie nu dat je voor deze auto dus gewoon de volle mep aan wegenbelasting gaat betalen.. Hij zit in dezelfde gewichtsklasse als mijn 9-3. Dat zou neerkomen op ¤ 327,= per kwartaal..
Oude "Wegenbelastingvrije" Oldtimers verdwijnen snelquote:Op zondag 14 juli 2013 23:57 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Dus langzaamaan verdwijnen weer al die stinkimport bakken(Mercedes) uit het straatbeeld?![]()
Je vrouw heeft smaak op het gebied van auto'squote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:01 schreef Prowl het volgende:
Mijn vrouw zag zich al rondrijden in een eend
En toch vind ik et maar niks
Dank jequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:26 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Je vrouw heeft smaak op het gebied van auto's
Dat is niet zo handigquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:43 schreef Popples het volgende:
[..]
Dank je![]()
Helaas is autorijden voor mij even afgeschaft.
Komt wel weer als de dokters de raadsels oplossenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:59 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat is niet zo handig
En weer een FOK! stel ontdekt haha
Ik ken jullie beiden nicks nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:32 schreef Popples het volgende:
[..]
Komt wel weer als de dokters de raadsels oplossen![]()
Was het niet duidelijk dat Prowl en ik een stel zijn dan?
Ik reageer bijna nooit op fok dus dat ligt niet aan jouquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:16 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik ken jullie beiden nicks nietDus nee, dat had ik niet geweten haha. Maar ligt aan mij hoor
Dokters? Wat is er mis met een glazen bol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |