alle fedjes sletjes posten niet mee nu hij eruit ligtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:49 schreef Norrage het volgende:
Wimby topic loopt trouwens echt enorm traag. Normaal zaten we al makkelijk aan de 20 topics nu...waaar is iedereen dit jaar????
Eh misschien omdat de helft van de publiekstrekkers er al uitligt?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:49 schreef Norrage het volgende:
Wimby topic loopt trouwens echt enorm traag. Normaal zaten we al makkelijk aan de 20 topics nu...waaar is iedereen dit jaar????
Er zitten wel veel meer slimme en goede posters in dit topic dan normaal inderdaadquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:52 schreef superniger het volgende:
[..]
alle fedjes sletjes posten niet mee nu hij eruit ligt
als ze maar wintquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:07 schreef Norrage het volgende:
Wat vinden we van het spel van Flipper? Lelijkste ooit?
Haha, hoe kom je daar nou bij?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:07 schreef Norrage het volgende:
Wat vinden we van het spel van Flipper? Lelijkste ooit?
Dat eindeloze geslice en zo,quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:13 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Haha, hoe kom je daar nou bij?
Wat is er lelijk aan slice? Supereffectief op gras, al moet ik toegeven dat het bij Flipkens niet erg sterk over komt.quote:
Misschien is men jouw gebrabbel een beetje beu.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:49 schreef Norrage het volgende:
Norrage is een van de meest gewaardeerde users van het tennisforum.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:43 schreef GarryKasparov het volgende:
[..]
Misschien is men jouw gebrabbel een beetje beu.
O ja, hij zal best een aardige rakker zijn, maar erg veel kijk op het spelletje heeft hij niet. Nu weer dat gezaag over Flipkens. Ik vermoed dat hij haar nog geen 3 keer live heeft zien spelen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Norrage is een van de meest gewaarde users van het tennisforum.
Kennelijk heb ik met mijn post de paupers weer naar dit topic geloktquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:49 schreef GarryKasparov het volgende:
[..]
O ja, hij zal best een aardige rakker zijn, maar erg veel kijk op het spelletje heeft hij niet. Nu weer dat gezaag over Flipkens. Ik vermoed dat hij haar nog geen 3 keer live heeft zien spelen.
ik ben Norrage niet beuquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:43 schreef GarryKasparov het volgende:
[..]
Misschien is men jouw gebrabbel een beetje beu.
Hmm. Norrage vraagt zich in zijn post af of het spel van Flipkens misschien het lelijkste ooit is, wegens haar vele geslice. Hij vindt dat lelijk. Dat is geen teken van gebrek aan deskundigheid maar van persoonlijke voorkeur.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:49 schreef GarryKasparov het volgende:
[..]
O ja, hij zal best een aardige rakker zijn, maar erg veel kijk op het spelletje heeft hij niet. Nu weer dat gezaag over Flipkens. Ik vermoed dat hij haar nog geen 3 keer live heeft zien spelen.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hmm. Norrage vraagt zich in zijn post af of het spel van Flipkens misschien het lelijkste ooit is, wegens haar vele geslice. Hij vindt dat lelijk. Dat is geen teken van gebrek aan deskundigheid maar van persoonlijke voorkeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |