alle fedjes sletjes posten niet mee nu hij eruit ligtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:49 schreef Norrage het volgende:
Wimby topic loopt trouwens echt enorm traag. Normaal zaten we al makkelijk aan de 20 topics nu...waaar is iedereen dit jaar????
Eh misschien omdat de helft van de publiekstrekkers er al uitligt?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:49 schreef Norrage het volgende:
Wimby topic loopt trouwens echt enorm traag. Normaal zaten we al makkelijk aan de 20 topics nu...waaar is iedereen dit jaar????
Er zitten wel veel meer slimme en goede posters in dit topic dan normaal inderdaadquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:52 schreef superniger het volgende:
[..]
alle fedjes sletjes posten niet mee nu hij eruit ligt
als ze maar wintquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:07 schreef Norrage het volgende:
Wat vinden we van het spel van Flipper? Lelijkste ooit?
Haha, hoe kom je daar nou bij?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:07 schreef Norrage het volgende:
Wat vinden we van het spel van Flipper? Lelijkste ooit?
Dat eindeloze geslice en zo,quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:13 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Haha, hoe kom je daar nou bij?
Wat is er lelijk aan slice? Supereffectief op gras, al moet ik toegeven dat het bij Flipkens niet erg sterk over komt.quote:
Misschien is men jouw gebrabbel een beetje beu.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:49 schreef Norrage het volgende:
Norrage is een van de meest gewaardeerde users van het tennisforum.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:43 schreef GarryKasparov het volgende:
[..]
Misschien is men jouw gebrabbel een beetje beu.
O ja, hij zal best een aardige rakker zijn, maar erg veel kijk op het spelletje heeft hij niet. Nu weer dat gezaag over Flipkens. Ik vermoed dat hij haar nog geen 3 keer live heeft zien spelen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Norrage is een van de meest gewaarde users van het tennisforum.
Kennelijk heb ik met mijn post de paupers weer naar dit topic geloktquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:49 schreef GarryKasparov het volgende:
[..]
O ja, hij zal best een aardige rakker zijn, maar erg veel kijk op het spelletje heeft hij niet. Nu weer dat gezaag over Flipkens. Ik vermoed dat hij haar nog geen 3 keer live heeft zien spelen.
ik ben Norrage niet beuquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:43 schreef GarryKasparov het volgende:
[..]
Misschien is men jouw gebrabbel een beetje beu.
Hmm. Norrage vraagt zich in zijn post af of het spel van Flipkens misschien het lelijkste ooit is, wegens haar vele geslice. Hij vindt dat lelijk. Dat is geen teken van gebrek aan deskundigheid maar van persoonlijke voorkeur.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:49 schreef GarryKasparov het volgende:
[..]
O ja, hij zal best een aardige rakker zijn, maar erg veel kijk op het spelletje heeft hij niet. Nu weer dat gezaag over Flipkens. Ik vermoed dat hij haar nog geen 3 keer live heeft zien spelen.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hmm. Norrage vraagt zich in zijn post af of het spel van Flipkens misschien het lelijkste ooit is, wegens haar vele geslice. Hij vindt dat lelijk. Dat is geen teken van gebrek aan deskundigheid maar van persoonlijke voorkeur.
Bartoliquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:04 schreef Norrage het volgende:
Bartoli is nog vatsiger dan normaal zegeerste keer dat ik haar zie dit toernooi pas...
Is haar coach tegenwoordig. Ik dacht dat ze weer terug was gegaan naar haar vader, maar blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:34 schreef DeeBee het volgende:
Bartoli, echt vies. Schaart 'ie met Mauresmo trouwens of zo, dat die op de tribune zit?
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:38 schreef GarryKasparov het volgende:
[..]
Best stoer om ze bij hun voornaam te noemen. Je kent ze natuurlijk persoonlijk
Leek mij ook logischer ja, maar wel apart. Vond Mauresmo niet echt een type als coach of zo...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:38 schreef Rosario het volgende:
[..]
Is haar coach tegenwoordig. Ik dacht dat ze weer terug was gegaan naar haar vader, maar blijkbaar niet.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:38 schreef GarryKasparov het volgende:
[..]
Cheer up Garry!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:38 schreef GarryKasparov het volgende:
[..]
Kvitova ook. Radek is een feeder blijkbaar.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:04 schreef Norrage het volgende:
Bartoli is nog vatsiger dan normaal zegeerste keer dat ik haar zie dit toernooi pas...
Die heeft altijd wel dat puppyvet gehadquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kvitova ook. Radek is een feeder blijkbaar.
Die loopt ook wel heel ongeïnspireerd op de baan zeg.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:48 schreef DeeBee het volgende:
Stephens, wat een knaken game om mee te eindigen...
GSM Bartoli alquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:53 schreef Anonymousz het volgende:
wat is de tussenstand van bartoli - stephens?
Bartoli heeft gewonnenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:53 schreef Anonymousz het volgende:
wat is de tussenstand van bartoli - stephens?
quote:
Noooooooooooooooquote:
je vindt bartoli echt een geil wijf?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:57 schreef superniger het volgende:
Bartoli - Flipkens had de finale moeten zijn
die benenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je vindt bartoli echt een geil wijf?
dudequote:
Niet heel blij nee. Voelde zich niet goed geloof ik...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:58 schreef Anonymousz het volgende:
kvitova keek wel pissig of lag het aan mij?
Had liever gezien dat het een 2e ronde partij was.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:57 schreef superniger het volgende:
Bartoli - Flipkens had de finale moeten zijn
quote:
Dat lijkt me wel duidelijkquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:00 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Had liever gezien dat het een 2e ronde partij was.
Maar goed. Winnaar Lisicki - Radwanska wint ook het toernooi.
dittoquote:
Ik denk dat er nog heel wat kan gaan gebeuren. Vrouwen kunnen heerlijk choken en ik vind Flipkens uiterst cool bij het afmaken. Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:00 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:00 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
quote:
Bartoli gaat winnenquote:
Niet alleen bejaarde mcenroequote:
wel tof dat ze legends wedstrijden doen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Niet alleen bejaarde mcenroewat een oudjes!
Jammer dat ze gaat verliezen van Bartoliquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor Kirsten Flipkens is het haar beste tornooi ooit.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:25 schreef superniger het volgende:
[..]
Jammer dat ze gaat verliezen van Bartoli
Nee, Bartoli is 100% zeker favoriet tegen Flipkensquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:04 schreef Norrage het volgende:
Eigenlijk zie ik flipper ook nog wel winnen. Bartoli minste favoriet.
Leg eens uit? Ik vond Flipper veel overtuigender dit toernooi. Verloor nog geen set tot Kvitova, en speelde mentaal ijzersterk. Bartoli speelt erg up en down, heeft nog nauwelijks echt goede tegenstanders gehad en heeft al een paar zware potten gespeeld. Bovendien zie ik het ontregelende spelletje van Flipper perfect werken tegen het hoge tempo maar relatief eendimensionale spel van Bartoli. En als Bartoli al wint, dan zie ik haar minder kans hebben in een finale dan dat Flipper dat heeft.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:33 schreef GarryKasparov het volgende:
[..]
Nee, Bartoli is 100% zeker favoriet tegen Flipkens
Bartoli gaat haar volle gewicht inzettenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Leg eens uit? Ik vond Flipper veel overtuigender dit toernooi. Verloor nog geen set tot Kvitova, en speelde mentaal ijzersterk. Bartoli speelt erg up en down, heeft nog nauwelijks echt goede tegenstanders gehad en heeft al een paar zware potten gespeeld. Bovendien zie ik het ontregelende spelletje van Flipper perfect werken tegen het hoge tempo maar relatief eendimensionale spel van Bartoli. En als Bartoli al wint, dan zie ik haar minder kans hebben in een finale dan dat Flipper dat heeft.
Edit: zie nu dat ook Bartoli nog geen set verloor, maar goed, die had dan dus ook nog niet zulke sterke tegenstanders.
Gastquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:38 schreef GarryKasparov het volgende:
[..]
Daar valt niks aan uit te leggen. Ze is beter, daarom favoriet. Simpel.
Omdat jij onzin uitslaat moet ik weggaan? Flipkens favoriet tegen Bartoliquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Gast
Ga eens weg. We vinden je niet leuk.
Trollololololquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:47 schreef GarryKasparov het volgende:
[..]
Omdat jij onzin uitslaat moet ik weggaan? Flipkens favoriet tegen Bartoli
Hier heb je een lijst met 510 bookmakers. Zoek er eens 1tje waar Flipkens favoriet is tegen Bartoli. Succes, meneer de tenniskenner.quote:
Geloven in wat de bookmakers zeggenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:51 schreef GarryKasparov het volgende:
[..]
Hier heb je een lijst met 510 bookmakers. Zoek er eens 1tje waar Flipkens favoriet is tegen Bartoli. Succes, meneer de tenniskenner.
http://www.top100bookmakers.com/completelist.php
Die hebben het al decennia lang bij het rechte eind.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:52 schreef Norrage het volgende:
Geloven in wat de bookmakers zeggenEn nog erger....Daar aan vasthouden.....
Die zeiden gister dat Lisicki nu de favoriet is, ook mee eens zeker?
Hij zal blijven ontkennen dat hij ernaast zit. HIj weet het namelijk beter dan 500 bookmakers bij elkaar.quote:
Baan 1 is schijnbaar een stuk sneller.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:09 schreef Norrage het volgende:
Djokovic berdych op no 1 court
En Ferrer Delpo op CC
Ja dat is wel zo. Interessant. Djoko dan wel in het nadeel hoor...Als Djoko er uit gaat....zo dan, dan hebben we het pas interessantquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Baan 1 is schijnbaar een stuk sneller.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:11 schreef GarryKasparov het volgende:
[..]
Hij zal blijven ontkennen dat hij ernaast zit. HIj weet het namelijk beter dan 500 bookmakers bij elkaar.
Kennelijk. Maar hier is het denk ik vooral de andere reden waarom het omgewisseld is: Ferrer heeft nog niet op CC gespeeld en heeft daar toch ook recht op als #4quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:34 schreef Anonymousz het volgende:
iedereen moet minimaal 1 keer op court 1 spelen had ik gehoord?
eerste wedstrijd tegen Alund.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kennelijk. Maar hier is het denk ik vooral de andere reden waarom het omgewisseld is: Ferrer heeft nog niet op CC gespeeld en heeft daar toch ook recht op als #4
Veel bookies zijn klonen pf gebruilen zelfde oddssysteem +Oquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:11 schreef GarryKasparov het volgende:
[..]
Hij zal blijven ontkennen dat hij ernaast zit. HIj weet het namelijk beter dan 500 bookmakers bij elkaar.
What's new? Serena is tegen iedereen favoriet.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Serena was ook de favoriet volgens de bookmakers tegen Lisicki.
Laat ik het nog eens op een aardige manier proberen:quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:58 schreef GarryKasparov het volgende:
[..]
What's new? Serena is tegen iedereen favoriet.
Ik zou niet weten hoe je de definitie van favoriet figuurlijk moet nemen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Laat ik het nog eens op een aardige manier proberen:
Ik begin jou te begrijpen, jij bent echt bezig met de letterlijke definitie van favoriet geloof ik, ik niet. Ik zeg niet dat Bartoli normaalgesproken niet zou kunnen winnen tegen Flipper. Ik denk dat op basis van de laatste wedstrijden Flipper een royale kans heeft om van Bartoli te winnen, onafhankelijk van of ze favoriet is of niet. Natuurlijk is Bartoli favoriet. Ze staat hoger, heeft meer gepresteerd etc. Maar de favoriet wint niet altijd de wedstrijd, zie Serena. Ik denk daarom dat Flipper een royale kans heeft om te winnen donderdag en ik denk dat de odds wel iets meer in evenwicht zijn dan dat al die gokkantoren nu quoteren.
en het gaat ook nog regenenquote:
Meer dan 50%. Ik vind Flipstra tot nu zeer overtuigend, en Bartoli minder. Bovendien lijkt me Bartoli een goede matchup.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:24 schreef GarryKasparov het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je de definitie van favoriet figuurlijk moet nemen.
Hoe royaal schat jij de kans dan in dat Flipstra wint?
Snap ik ook niet. Ferrer-Del Potro is toch niet boeiend? Misschien hebben ze de rankings bij elkaar opgeteld en de partij met de laagste som mocht op het Center Court.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:09 schreef Norrage het volgende:
Djokovic berdych op no 1 court
En Ferrer Delpo op CC
O, da's wel irritant ja. Da's inderdaad een extra nadeel.quote:
Djoko + Berdych = 8quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Ferrer-Del Potro is toch niet boeiend? Misschien hebben ze de rankings bij elkaar opgeteld en de partij met de laagste som mocht op het Center Court.
Hmm, ik heb kennelijk een rekenfout gemaakt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Djoko + Berdych = 8
Ferrer + Delpo = 12
terug naar school jijquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hmm, ik heb kennelijk een rekenfout gemaakt.
Nole is favoriet bij de bookies, dus hij wintquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:37 schreef Anonymousz het volgende:
Norrage
denk je dat Berdych kan stunten tegen Nole morgen?
baan 1 is wel sneller
Ja, en dan mag jij mee, want jij ondertekent je berichtjes niet:quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:37 schreef Anonymousz het volgende:
Norrage
denk je dat Berdych kan stunten tegen Nole morgen?
baan 1 is wel sneller
Ik denk dat het meer de hoop is, omdat je Bartoli, zoals velen, een gestoorde koe vindt. Bijna niemand gedraagt zich zo debiel als Bartoli. Ik hoop ook dat die Belgische wint, maar zie het echt niet gebeuren. Een 2 setter voor Bartoli denk ikquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Meer dan 50%. Ik vind Flipstra tot nu zeer overtuigend, en Bartoli minder. Bovendien lijkt me Bartoli een goede matchup.
En het figuurlijke van favoriet zit hem in je eigen inschatting van de kansen. Hoe de bookmakers het inschatten is geen waarheid he. Ik denk dat als we een poll zouden houden hier, Flipper de favoriet is...Zullen we het eens proberen?
Dit dus...Flipkens was indrukwekkend tegen Kvitova, de gedoodverfde favoriet van de overgebleven spelers, en Bartoli...was Bartoli...speelde echt niet goed. Het is dat Stephens er bij liep als een soort verwende puber, een vrouwelijke versie van Gulbis.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:41 schreef Szura het volgende:
Ik zie Flipper de finale met gemak halen.
Gaat echt niet verliezen van Bartoli.
Bartoli - Stephens is echt het slechtste dat ik in tijden heb gezien![]()
![]()
Al die breaks, al die eerste services die gewoon 2-3 meter buiten het servicevak vielen
Ik kan Bartoli wel waarderen hoor, dus daar ligt het niet aan. Ik gun het Bartoli eigenlijk wel. Maar zolang Lisicki uiteindelijk het toernooi wint vind ik alles goed.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:41 schreef GarryKasparov het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer de hoop is, omdat je Bartoli, zoals velen, een gestoorde koe vindt. Bijna niemand gedraagt zich zo debiel als Bartoli. Ik hoop ook dat die Belgische wint, maar zie het echt niet gebeuren. Een 2 setter voor Bartoli denk ik
Ah joh, lekker fetishje, das Vampier oder etwasquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:44 schreef Szura het volgende:
Overigens snap ik dat Lisicki er best leuk uitziet zo op de baan, maar kijk eens die interviews na afloop. Als ze begint te lachen, brrrr wat een gebit.
+1quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:44 schreef Szura het volgende:
Overigens snap ik dat Lisicki er best leuk uitziet zo op de baan, maar kijk eens die interviews na afloop. Als ze begint te lachen, brrrr wat een gebit.
Ja...maar...maar...het kan me niks schelen...Ze is liefquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:44 schreef Szura het volgende:
Poten als een Nijlpaard.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:44 schreef Szura het volgende:
pssstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carequote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:44 schreef Szura het volgende:
Caire.quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja...maar...maar...het kan me niks schelen...Ze is lief
Wat gebeurde er precies?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:14 schreef Norrage het volgende:
en hij had al last...dit is game over hoor... wat een val
Liep op een onmogelijke bal, en ging toen vol onderuit.quote:
Bedankt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Liep op een onmogelijke bal, en ging toen vol onderuit.
Dat had hij sowieso al niet getrokken, maar nu al helemaal niet. Maar wellicht speelt ie er doorheen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:21 schreef Mykonos het volgende:
Maar als hij wil winnen van Ferrer zal hij wrs wel een vijf-setter moeten spelen en dat gaat hij toch nooit trekken met deze problemen?
Het waren er twee.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:18 schreef Mykonos het volgende:
Berdych overleeft gelijk twee breakpoints
O, het waren er zelfs drie![]()
Zei Albert Mantingh(?) toevallig ook op Sport1.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat Mac op de BBC zegt klopt volgens mij wel. Problemen liggen vooral aan de backhandkant. Aan de forehand kan hij steunen op zn goeie knie zeg maar ...
En die backhand is sowieso al het probleem met zijn linkerpols-blessure en zijn linkerknie...wandelend lijk die Delpoquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat Mac op de BBC zegt klopt volgens mij wel. Problemen liggen vooral aan de backhandkant. Aan de forehand kan hij steunen op zn goeie knie zeg maar ...
Sorry, maar wat gebeurde er, want ik keek nar Ferrer-DP.quote:
Geen 2 wedstrijden tegelijk kunnen kijkenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry, maar wat gebeurde er, want ik keek nar Ferrer-DP.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Geen 2 wedstrijden tegelijk kunnen kijken
Ik vrees hetquote:
Dat doe ik alleen als in één van de twee wedstrijden Nadal speelt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Geen 2 wedstrijden tegelijk kunnen kijken
Dan heb je genoeg pauze tussen de punten bedoel je?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als in één van de twee wedstrijden Nadal speelt.
Tijdens het stuiteren kijk ik de andere match.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dan heb je genoeg pauze tussen de punten bedoel je?
Denk dat ze sowieso wachten tot 16:00 hoor.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vrees het
Hebben we Murray al meteen op de baan
Ferrer is ook heel slecht zeg... totaal geen enkele lengte in zijn slagen. Dat is hele toernooi al.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Break DelPo
Voor een halve manke beweegt ie inmiddels vrij aardig ...
Djokovic heeft het al eens gewonnen dus denk niet dat dat gaat helpenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Berdych heeft zeker kansen. Djokovic is wel favoriet.
Zou mooi zijn als hij het toernooi zou winnen, zijn we van dat kansloze "Djokovic op gras" gezeik af.
Dat is gewoon zo. Djokovic op gras isquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Berdych heeft zeker kansen. Djokovic is wel favoriet.
Zou mooi zijn als hij het toernooi zou winnen, zijn we van dat kansloze "Djokovic op gras" gezeik af.
Ferrer heeft de ochtendtraining laten schieten door knieklachten. Del Potro is dus niet de enige met last van z'n knie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Echt jammer van delpo. Hij speelt goed maar dit gaat hij natuurlijk niet volhouden / ferrer gaat het beter uitbuiten. En hopelijk niet te veel blijvende schade aan de knie...
Dit is een kreupelen-potquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:46 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Ferrer heeft de ochtendtraining laten schieten door knieklachten. Del Potro is dus niet de enige met last van z'n knie.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo. Djokovic op gras is. Enige reden dat hij kan winnen is dezelfde reden als dat Nadal het kan winnen: in de laatste dagen is het gras geen gras meer.
Ja dus? Dat is in de laatste week. Djoko is geen goede grasspeler. Feit. Slechte volleys, niet de beste service, slechte smash, lang niet zo'n goed voetenwerk als op andere ondergronden. Natuurlijk is hij een geweldige speler en wint daardoor veel op gras. Zelfde reden dat Federer het goed doet op gravel, terwijl ie helemaal geen goede (pure) gravelspeler is. Op andere ondergronden gewoon nóg veel beter.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]![]()
Ja, al die sets die Djokovic altijd in de eerste week op echt gras verliest, geen wonder dat hij nauwelijks ooit de semifinale haalt. Heeft ook nooit de finale gehaald van Queens of Halle, zeker niet in zijn slechtste jaar of ternauwernood verloren in een fantastische finale van Nadal die op een idiote run was in zijn beste jaar.
Zelfde met Nadal, het is niet of die 5 finales heeft gehaalt of Murray keer op keer over zijn knie legt op gras.
Waar kijk jij?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik lees vaak kritiek op Theo Bakker, maar ik vind 'em een zeer chille commentator.
Ik vind hem de allerbeste tennis-presentator. De enige die er echt verstand van heeft. En ook lekker zuur kan doen waar nodig en waar het terecht is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik lees vaak kritiek op Theo Bakker, maar ik vind 'em een zeer chille commentator.
Serieus? Ik word altijd gek van die man zijn zinloze opmerkingen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hangt er vanaf hoe je "goed" definieert. Je kunt ook zeggen dat Federer goed op gravel en Djokovic goed is op gras, maar ze fantastisch zijn op de andere ondergronden..quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja dus? Dat is in de laatste week. Djoko is geen goede grasspeler. Feit. Slechte volleys, niet de beste service, slechte smash, lang niet zo'n goed voetenwerk als op andere ondergronden. Natuurlijk is hij een geweldige speler en wint daardoor veel op gras. Zelfde reden dat Federer het goed doet op gravel, terwijl ie helemaal geen goede (pure) gravelspeler is. Op andere ondergronden gewoon nóg veel beter.
Sport1.quote:
Ja, ik vind hem ook geweldig.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind hem de allerbeste tennis-prescommentator. De enige die er echt verstand van heeft. En ook lekker zuur kan doen waar nodig en waar het terecht is.
Ja precies. Dat is wel waar, en ook wel het punt dat ik probeer te maken ja. Beetje relatief allemaal. Ik vind het er in ieder geval vrij amateuristisch uitzien altijd bij Djokoquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je "goed" definieert. Je kunt ook zeggen dat Federer goed op gravel en Djokovic goed is op gras, maar ze fantastisch zijn op de andere ondergronden..
quote:
… behalve als het er écht op aankomt, zoals altijd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:16 schreef Norrage het volgende:
En set Djoko......tsja....verdiend zou ik denken, gezien zijn kansen deze set...Maar Berdych speelt echt sterk.
Nee, Uniqlo is lekker.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:14 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Overigens, H&M als sponsor?![]()
Zal vast niet de eerste zijn die dit zegt..
0-40 jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Djoko staat een dubbele break achter op gras en je weet gewoon dat het verre van over is.
En het is tegen Berdych.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Djoko staat een dubbele break achter op gras en je weet gewoon dat het verre van over is.
Niks nieuws onder de zon. Helaas.quote:
Volgens mij is het geen choken als dat gebeurt want hij staat niet voor.quote:
Faal hem maar weg dan Berdychquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen choken als dat gebeurt want hij staat niet voor.
Je wordt op je wenken bediend. 0-30.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:55 schreef Federer-fan het volgende:
UE en 15-40.Wat een loser zaadje is Berdych zeg.
Amen.quote:
Als Berdych mentaal sterk was geweest had hij zo in het rijtje Djoko - Murray kunnen staan qua successen....quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vintage Berdych.
Wel erg jammer, als Berdych mentaal sterk was geweest had dit een epische pot kunnen worden.
Dit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:58 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Het wordt echt nooit iets met die Berdych hè. Ongelooflijk wat een faal weer.
GSM Djokovic.![]()
![]()
![]()
[...]
Dat geldt denk ik ook voor Tsonga, Ferrer, Gasquet en Wawrinka.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als Berdych mentaal sterk was geweest had hij zo in het rijtje Djoko - Murray kunnen staan qua successen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |