Ik kan de tent simpelweg niet dichtgooien. Dat is een feit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:47 schreef mignonne het volgende:
[..]
Jij hebt alleen met jouw eigen baas/instelling te maken, degenen die jouw salaris betalen. Zij zijn verplicht jou in staat te stellen om te kolven en wat zij daar zelf voor moeten doen of welke mensen daarvoor aangesproken moeten worden dat is hun zaak.
Daarbij, je hebt dus wel gewoon recht op kolftijd tot je baby 9 maanden oud is. Een kwart van je werktijd idd, ik rekende dat zelf niet zo na, pakte alleen wat ik nodig had, vaak was k na 10 minuten al klaar.
Je kunt je baby aanleggen vlak voordat je weggaat en vlak nadat je terugkomt en dan 1 keer tussendoor kolven dan zou je voldoende moeten hebben als je alleen ochtenden werkt. Zorg dat je een stapje harder werkt of begin tien minuutjes eerder en dan kun je de tent best even dicht doen tussen tien en half elf bij wijze van, beetje goodwill en zorgen dat je je moment handig kiest. Heb je ook geen koffiepauze in die 5 uurtjes? Dan ben je er toch ook niet?
Ik slik die ook, en ik heb er eigenlijk niets van gemerkt...quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:22 schreef L0t.. het volgende:
Ik ben van plan om binnenkort te starten met de cerazette-pil. Nog meer mensen hier die die pil slikken en zo ja heb je er iets van gemerkt dat die pil de productie heeft beïnvloed?
ik ben al vrij snel met die pil begonnen (iets met leren van het verleden en zoquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:22 schreef L0t.. het volgende:
Ik ben van plan om binnenkort te starten met de cerazette-pil. Nog meer mensen hier die die pil slikken en zo ja heb je er iets van gemerkt dat die pil de productie heeft beïnvloed?
Wou je niet nog een drieling proberen nee?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:03 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik ben al vrij snel met die pil begonnen (iets met leren van het verleden en zo) en heb qua productie niks gemerkt van de pil.
neuh....voorlopig niet in ieder gevalquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wou je niet nog een drieling proberen nee?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:06 schreef Kyara het volgende:
oooh en zonder sonde zie ik nu. Wat goed! Knappe vent!
J doet het gewoon extra goed op jouw melk!quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:03 schreef Kyara het volgende:
ze krijgen allebei bijvoeding maar J veel minder dan D. Die haalt veel meer uit de borst dan D, ongeacht welke aangeboden wordt. En terwijl ik dit typ realiseer ik me dat J dus wel degelijk op mijn melk zo gegroeid is
Dat is het iddquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:59 schreef Morretje het volgende:
Dat is in elk geval voor jezelf erg vermoeiend. Hoe ziet 24 voeden eruit? Welk gedrag vertoont ie wanneer?
Nou, dat werkte vanavond nog niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:57 schreef laziness het volgende:
Ik denk dat je zal zien dat de vraag om een nieuwe voeding na een flesje kv langer duurt. Wat natuurlijk ook moet want kv heeft een maximum.
Hoeveel fv geef je?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, dat werkte vanavond nog niet.Althans, half 5 voeding gehad en toen half 7 er weer om vragen. Nu weer anderhalf uur verder en hij huilt. Tja, dan is het even gokken of het nu honger is of wat anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |