DIE HANDJES DIE HANDJESquote:
Instant-depressie hier. HUP!!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
DIE HANDJES DIE HANDJES
ALLES WAT HE HEBT DAT MAG JE HOUDEN
DAM DAM!
DAM DAM!
Zullen we 27 november naar de Effenaar gaan?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:30 schreef alors het volgende:
Ik vind dit nummer echt elke draaibeurt beter worden
Ik woonde vorig jaar nog naast de Effenaarquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zullen we 27 november naar de Effenaar gaan?
Volgens mij is wolfje fanquote:
Misschien dat ik me tegen die tijd bedenk, maar ik vind Eindhoven echt zo'n fucking eind weg.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zullen we 27 november naar de Effenaar gaan?
Vanaf hier is dat ook een pleuriseind ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:36 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien dat ik me tegen die tijd bedenk, maar ik vind Eindhoven echt zo'n fucking eind weg.
Scheelt al een dik uurquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vanaf hier is dat ook een pleuriseind ja.
Ukkiequote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij is wolfje fan
[ afbeelding ]
Heb twee notes erbij, vast vanwege vanmiddagquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk nu naar een band genaamd komatsu, wat een waardeloze zanger
Heb je weer zitten rellenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb twee notes erbij, vast vanwege vanmiddag. Ben benieuwd volgende week als ik ze kan inzien
Hoeveel notes heb je nu?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb twee notes erbij, vast vanwege vanmiddag. Ben benieuwd volgende week als ik ze kan inzien
Gewoon niet happen. Dan sterft het wel uitquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
TDF-trolls waren op stoom. En ja, daar moest ik op reageren.
Tdf is een trollen vergaarbakquote:
De bal is rond.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Gewoon niet happen. Dan sterft het wel uit
Waarvoor krijg je een positieve note?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
12.
5 in 2010/2011.
5 in 2013, waarvan 3 positieve(tagje enzo).
2 vandaag
Gewoon om aan te geven dat ik een goede user ben. Serieus.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Waarvoor krijg je een positieve note?
Waarom heb ik er dan geenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon om aan te geven dat ik een goede user ben. Serieus.
20% aan quotes er bij in één dag!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
12.
5 in 2010/2011.
5 in 2013, waarvan 3 positieve(tagje enzo).
2 vandaag
Dat is toch een doodnormale vraag?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:57 schreef henkde_j het volgende:
Ik heb 2 notes omdat ik vroeg waarom een Bieber topic in muziek stond
Baas.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:57 schreef henkde_j het volgende:
Ik heb 2 notes omdat ik vroeg waarom een Bieber topic in muziek stond
Wat is TDF.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
TDF-trolls waren op stoom. En ja, daar moest ik op reageren.
Ja ook een note omdat ik mij een keer negatief heb uitgelaten over een crewlid. (Zonder een naam te noemen)quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat je geen goede user bent? Of je bent geen vriendjes met crewleden, dat kan ook.
Ah wielrenmeukquote:
Een + note voor Pinoquote:
wat wat wat?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe gaat het trouwens met K3, de Pino's en Vroem in de Tour?
Dat je blij bent met je vriendin?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:05 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Er word mij een boel duidelijk
Dat verklaart waarom een heleboel heren in mijn bijzijn vermorphen tot kwijljosti.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:05 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Er word mij een boel duidelijk
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom een heleboel heren in mijn bijzijn vermorphen tot kwijljosti.
Geeft niks, maar het wordt op den duur wat chanant.quote:
Prachtigquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom een heleboel heren in mijn bijzijn vermorphen tot kwijljosti.
Het is al haast net zo ingeburgerd als "ff"quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog ff en ik ga denken dat chanant de juiste spelling is.
Sobersoquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is al haast net zo ingeburgerd als "ff"
Countryquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog ff en ik ga denken dat chanant de juiste spelling is.
Hoiquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Country
En voor de mannen ook een mooie vrouw in de clip
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga afwassen als relax middel voor het slapen gaan en dan naar bed
Otis is toch vaker mijn Redding...quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Otis is toch vaker mijn Redding...
Kone is natuurlijk helemaal drama
Schindlers lift?quote:
nee Schindler slist....quote:
Boeiûh, ik vermaak me dan welquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]Dat zal nooit gebeuren
Rode telefoon om 8.15
Houd je geen luisteraar over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:21 schreef henkde_j het volgende:
CD: Kuikentje Piep en andere KinderliedjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Deze CD bevat heel veel liedjes waar mijn bijna 3-jarige zoontje gek op is. Wie wel eens in zo'n overdekte kinderspeeltuin is geweest met kinderdisco, zal zeker veel nummers daarvan kennen; in degene waar wij wel eens komen zijn "Sjoe sjoe wa" en "Hokie pokie" echte toppers. Mijn zoontje is daarnaast ook gek op "Kuikentje piep" (coverversie!), "Lief klein konijntje", "Wij zijn twee vrienden", "Toeter op mijn waterscooter", "Mijn goudvis" (een goudvis met zwemdiploma A die kan afzwemmen voor B, hoe verzin je het?), "Lief klein beertje (die ik zelf overigens niet geweldig vind...), en de maffe Gangnam Style-parodie "Hobbelpaard" van Huub Hangop. En ook "Snappie" en "SpongeBob" doen het prima.
Van een paar nummers begrijp ik niet wat ze op deze CD doen. "Kontebonke" bijvoorbeeld van De Alpenzusjes vind ik een matig carnavalsnummer en helemaal niets met kinderliedjes te maken hebben. Ook "Alle idioten" en "Schatje mag ik je foto" zijn voor mij gewoon carnaval en geen kinderliedjes.
Nog een algemene opmerking: voor echt intelligente of zeer leerzame kinderliedjes moet je deze CD niet kopen, die staan er niet op. Maar voor veel plezier en lekker dansen met je peuter zeker wel!![]()
Of een Limburgerquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:33 schreef SilentChaos het volgende:
Als je een plat Hagenees en die Groninger naast elkaar zet dan is het volgens mij net zo alsof er een Chinees tegen je aan staat te lullen... Die 2 zullen elkaar nooit verstaanwat een accent
quote:
Het is een feit, niet een argument.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zie het ja, maar dat is natuurlijk geen argument om het niet te kennen!!11
Ik verheug me er nu al opquote:
Rijd naar Hilversum en doe een ander voorstel.quote:
halloquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Rijd naar Hilversum en doe een ander voorstel.
Als er een Country plaat MH wordt, krijg je van mij een beurt.
Ik hou niet zo van meetsquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Rijd naar Hilversum en doe een ander voorstel.
Als er een Country plaat MH wordt, krijg je van mij een beurt.
Dan wil ik je niet meer horen zeuren over de MH...quote:
Ja maar GBTTZ is gewoon dramaquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan wil ik je niet meer horen zeuren over de MH...
Da's waarquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
maar de dierentuin is leuk met apen enzo
Neen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Beste plaat op de radio van dit jaar
WHOOO!quote:
*gooit Pino door het raam*quote:
Ik geloof dat je geen dixiequote:
beestachtig goeie post dit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's waar
Ben alleen altijd bang dat ze mij niet meer naar buiten laten
Ik zag het al op nu.nl, dit gaat ongetwijfeld ook een vraag worden in de topkwisquote:
Hoiquote:
Iddquote:
but a bitch can't get a dollar outta mequote:Op woensdag 3 juli 2013 11:50 schreef wolfrolf het volgende:
I don't know what you've heard about me!
Mijn quotequote:
Ik wou net zeggen: "Dit is Britney"quote:
Of een Bamihap! Bal gehakt! Frikandel!quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:57 schreef alors het volgende:
Geen slagroomtaart noemengeen eckte kenners.
Wat doe je dit weekend?quote:
Ej Minthy!quote:
Oh ja, dat is komend weekend. Leuk!quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga een topweekend hebben. Zaterdag boerengolven en zondag voor dag en dauw in de trein, want moeders is jarig.
Maandag mijn bed niet uitkomen om slaap in te halen.
En ik ga gehaaid in de blubber dan wel koeienvlaai vallen ofzoquote:
Geeft niks, dat hoort erbij! Het had me ook tof geleken, was het leukste idee dat ik langs zag komenquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik ga gehaaid in de blubber dan wel koeienvlaai vallen ofzo
Maar niet zeuren als die dan straks wegisquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:23 schreef wolfrolf het volgende:
Vinden jullie het erg als ik even niet op mijn pistolet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Iddquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Die van Akcent vind ik dan weer geweldig
Sowieso dat soort nummers, die van O-zone ben ik ook gek opquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd
Bazentrack
Heel fout heel veel meegezongen op vakantie
Efficiënt, 3 krassen in 1 haalquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je nog niet depri was, zou je het wel worden.
*pakt vork*
Wat?quote:
Neeeeee!quote:
The usual dusquote:
Mijn laatste tweet was aardig en het bevatte een goede tip!quote:
Jahquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn laatste tweet was aardig en het bevatte een goede tip!
Ik heb hem nooit gezienquote:
Die heeft zich compleet volgezogen met jouw overheerlijke bloed en is er toen vandoor gegaan.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:54 schreef henkde_j het volgende:
Maar fijn dat jullie mij niet in de teek laten
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:54 schreef henkde_j het volgende:
Godsammequote:Op woensdag 3 juli 2013 12:54 schreef henkde_j het volgende:
Idd het gaat alle kanten op behalve de goede...quote:
twitter:Domien twitterde op woensdag 03-07-2013 om 13:05:27@effeekdom Vraag aan Domien: je werkt altijd zo hard, denk je wel aan je rust? reageer retweet
Niet eens zo gek vind ik, hij klust nogal veel bijquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:06 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Domien twitterde op woensdag 03-07-2013 om 13:05:27@effeekdom Vraag aan Domien: je werkt altijd zo hard, denk je wel aan je rust? reageer retweet
!!
Een vraag aan jezelf stellenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet eens zo gek vind ik, hij klust nogal veel bij
En nuquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Trouwens die leuke jongen werkte vandaag helemaal niet achter de lapjeskraam
Nu moet ze iemand anders vinden om voor het lapje te houden.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:26 schreef Ame_thyst het volgende:
dit refrein lijkt zo erg op euh... kom ik op terug
Jezus, wat een klein kind is het ook af en toe.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:06 schreef Pino112 het volgende:
!!
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu moet ze iemand anders vinden om voor het lapje te houden.
Snel afgeleid en ik moest eten. Sommige mensen gaan ineens streng doen omdat ik niet ontbijt en lunchquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu moet ze iemand anders vinden om voor het lapje te houden.
Doe mij maar bieflapjes danquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze had gewoon de eerste keer moeten vragen: "Heb je ook beflapjes![]()
![]()
"
Wij mannen houden van directheid
We kunnen dit nummer ook opzetten tijdens wat andersquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze had gewoon de eerste keer moeten vragen: "Heb je ook beflapjes![]()
![]()
"
Wij mannen houden van directheid
Je pa hosselt de hele uniquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:05 schreef SilentChaos het volgende:
Lol m'n vader heeft weer een taart gehad als dank voor het helpen bij een project. Allemaal mooie vrouwen
Bizar hequote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
We kunnen dit nummer ook opzetten tijdens wat andersdan heb je nieuwe herinneringen erbij
Ganzenborden!quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
We kunnen dit nummer ook opzetten tijdens wat andersdan heb je nieuwe herinneringen erbij
Ik zat meer aan monopoly te denkenquote:
Heb je de foto's gezien? Vind ik niks geksquote:
Dat duurt veel te langquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zat meer aan monopoly te denken
En zo duur is het nou ook weer niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je de foto's gezien? Vind ik niks geks
Ooit eensquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je de foto's gezien? Vind ik niks geks
De klacht dat het te lang duurt heb ik nog nooit gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |