Dan liggen ze er al collectief uitquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat als een team 25% trager is dan de snelste?
25% langzamer dan je eigen team is het volgens mij.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat als een team 25% trager is dan de snelste?
Nee, langzamer dan de snelstequote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
25% langzamer dan je eigen team is het volgens mij.
Iets te vaak gewassen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:40 schreef Chiappucci het volgende:
Mollema heeft een iets andere kleur aan.
Vreemd, misschien iets technisch van uit de windtunnel ofzo?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:40 schreef Chiappucci het volgende:
Mollema heeft een iets andere kleur aan.
Als Argos dat gebeurt hebben ze wel 25% van alle ritten in de tour waar ze dit jaar aan deelnamen gewonnen. Best goed gemiddelde wel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toch wel? Hmm.
Ja dan ligt het hele team eruit.
http://www.letour.fr/le-tour/2013/us/live/aso/stage-400.htmlquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:43 schreef SiIk het volgende:
Is er ergens een overzichtelijke stream die ook netjes tussentijden geeft enzo?
Ik vind die van de NOS maar niks...
Ronde van de revanche daarquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:45 schreef Columbiafan het volgende:
Hushovd wint in de Ronde van Oostenrijk, mis hem in zijn kampioenentrui wel in de tour
De geblokte Noorquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:45 schreef Columbiafan het volgende:
Hushovd wint in de Ronde van Oostenrijk, mis hem in zijn kampioenentrui wel in de tour
Gewoon niet op reageren.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nee hij is gaan aanvallen, wil deze etappe winnen
Is toch altijd lastig bij TTT's.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:49 schreef Aguero het volgende:
Zometeen Belkin bij het eerste tussenpunt, zag er zonet wel goed uit maar dat vertekent soms.
Laurens ten Boogerd?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
LTB op 8 seconden op het eerste tussenpunt. nu 16 aan de streep
Maar dat is voor het nieuwe nieuwe nieuwe wielrennenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:50 schreef TheVulture het volgende:
Jezus let gewoon eens op die koers ipv dat geneuzel over rijders die nu schoon zouden moeten zijn
ophoepelen danquote:
Ja die man is zo naief... die zou zijn dochter aan een pooier geven omdat ze heel goed is in het vervangen van een rode tl-balkquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:51 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Maar dat is voor het nieuwe nieuwe nieuwe wielrennen
valt wel meequote:
Zo zag het er niet uitquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:55 schreef TheVulture het volgende:
Wellicht houden ze het eerste stukje wat in om het tweede stuk wat over te hebben
De eerste reactie is bij Belkin/Blanco/Rabo bijna altijd negatief.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:56 schreef Redefine het volgende:
Het is wachten tot meerdere favorieten binnen zijn. In de Giro dacht ook iedereen dat het slecht was en viel het na de einduitslag heel erg mee. Gewoon degelijk.
Langeveld in Omloop?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel de laatste Nederlander die een klassieker won.
mag nietquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:57 schreef lytsewiete het volgende:
4 minuten is minder dan 25 procent, zou King niet gewoon een stoorzendertje bij een ander ploeg kunnen zijn?
Vaak niet alleen de eerstequote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De eerste reactie is bij Belkin/Blanco/Rabo bijna altijd negatief.
De wind zou later in de middag wat harder gaan waaien.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:57 schreef mincemeat het volgende:
Is de wind dit keer eigenlijk stabiel? Want in de Giro verloren teams wel secondes door de draaiende wind.
laatste 3 ploegen zouden een voordeel hebben.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:57 schreef mincemeat het volgende:
Is de wind dit keer eigenlijk stabiel? Want in de Giro verloren teams wel secondes door de draaiende wind.
4,5 seconden.quote:
Nadeel toch juist, de wind komt van zee zei Tony Martin en Jurgen Roelandts hoopte ook dat het harder zou gaan waaien.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
laatste 3 ploegen zouden een voordeel hebben.
Zoals verwachtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:58 schreef Doevelaer het volgende:
Argos wordt dus gewoon kansloos laatste.
13.18 om 13.20 toch?quote:
Idd je hebt gelijk. Belkin dus iets na Cannondale.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Achterstanden verdubbelen gewoon aan de finish.
Nee, plus 4.47.quote:
Die zaten nochtans met een man of 7 in de voorste groep in rit 1 hoor, gaan wel voor Argos eindigenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:58 schreef Redefine het volgende:
Sojasun gaat een aanval doen op de laatste plaats
Oh, dus als je wel bij de voorste groep zat, kun je meteen ook tijdrijden? Deze ploeg eindigt altijd ergens onderin bij de TTT. Zeker nu Coppel er niet bij is.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:59 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Die zaten nochtans met een man of 7 in de voorste groep in rit 1 hoor, gaan wel voor Argos eindigen
Dat zou een normale en verwachte klassering zijn.quote:
Ja vijf.quote:
iddquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:01 schreef Doevelaer het volgende:
Ja, Sören Lerby was ook een geweldige fietser.
Lijkt me niet, staan nu al 5e. Mollema zal op de meeste klassementsrenners wel wat verliezen, maar geen grote verschillen natuurlijk.quote:
Ik wil maar zeggen dat de vorm oké is, en Argos reed gewoon ronduit slechtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh, dus als je wel bij de voorste groep zat, kun je meteen ook tijdrijden? Deze ploeg eindigt altijd ergens onderin bij de TTT. Zeker nu Coppel er niet bij is.
Bovendien zijn de verschillen altijd nog relatief. Als de winnaar geen klassementsrenners heeft, maakt dat voor uiteindelijk niet veel uit voor Mollema.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:02 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Lijkt me niet, staan nu al 5e. Mollema zal op de meeste klassementsrenners wel wat verliezen, maar geen grote verschillen natuurlijk.
Dankquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
1.OMEGA PHAR...OPQ in 25' 57''
2.LOTTO-BELISOLLTB in 26' 13'' at 0' 16''
3.CANNONDALECAN in 26' 30'' at 0' 33''
4.FDJ.FRFDJ in 26' 38'' at 0' 41''
5.COFIDIS, S...COF in 27' 16'' at 1' 19''
6.TEAM ARGOS...ARG in 27' 43'' at 1' 46''
Was te verwachten.quote:
Dit idd :")quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:04 schreef Redefine het volgende:
Ze moeten nog heel dit stuk. Pats één seconde later wordt de tijd geklokt
Die rijden áltijd een goede ploegentijdrit, welke ronde dan ookquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:06 schreef Chiappucci het volgende:
Langzamer dan Cannondale is gewoon niet best.
Hij is bij de huidige ploeg zelfs een van de betere tijdrijders.quote:
Tijd verliezen op Lotto is ronduit slecht.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:06 schreef Chiappucci het volgende:
Langzamer dan Cannondale is gewoon niet best.
Het zou heel onlogisch zijn als Gesink was gelost.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:06 schreef ZoDiep het volgende:
Ah, kleurverschil Mollema gespot!
Valt me eigenlijk alles mee, Gesink was er zelfs nog bij.
Haha, je had toch niet serieus verwacht dat Gesink gelost zou worden?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:06 schreef ZoDiep het volgende:
Ah, kleurverschil Mollema gespot!
Valt me eigenlijk alles mee, Gesink was er zelfs nog bij.
Lotto doet het gewoon goedquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:06 schreef Zelva het volgende:
[..]
Tijd verliezen op Lotto is ronduit slecht.
Wel toch?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:06 schreef Pino112 het volgende:
Belkin dus geen verdubbeling van de achterstand.
Ik weet het, maar het zou zonde zijn als zijn algemeen klassement nu al verpest zou zijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij is bij de huidige ploeg zelfs een van de betere tijdrijders.
De beste sprinterstrein, vrij logisch dat die ook in een ploegentijdrit goed zijn.quote:
Dat dacht iedereen in de Giro ook, nadat ze langzamer waren dan VinI Fantini. Totdat aan de eindstreep bleek dat die ploeg gewoon heel sterk gereden had.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:06 schreef Zelva het volgende:
[..]
26.33, de tijdquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik 26 hoorde. Naja dan wel idd.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zou heel onlogisch zijn als Gesink was gelost.
Neequote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Haha, je had toch niet serieus verwacht dat Gesink gelost zou worden?
Nou ja, zie Argos...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De beste sprinterstrein, vrij logisch dat die ook in een ploegentijdrit goed zijn.
Garmin is ook langzamer dan Lotto.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:06 schreef Zelva het volgende:
[..]
Argos vind ik niet zo'n sterke trein, eerder een heel slimme met handige piloten, maar puur op hardrijden komen die niet in de buurt van Lotto.quote:
Argos hoeft hier ook niet snel te rijden.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Argos vind ik niet zo'n sterke trein, eerder een heel slimme met handige piloten, maar puur op hardrijden komen die niet in de buurt van Lotto.
Argos heeft geen klassementsrenner waarvoor ze tijd hoeven te verdedigen.quote:
Ook een leuke naam voor in het geelquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:10 schreef Redefine het volgende:
Ach zou wel bij dit seizoen passen als Kwiatkowski in het geel komt. Die rijdt zo sterk dit seizoen.
Zoals van te voren verwacht.quote:
Kan Mart nog lekker zeggen Kwatikovski die kent u nietquote:
ben nu al benieuwd hoe deMart daarover gaat struikelenquote:
in elkaar gestort hoor ik zelfs. Ze hebben op de tweede helft EEN seconde per km verloren. Op de wereldkampioenen.quote:
Zoals Sky?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een kanshebber om gediskwalificeerd te worden ja
Ik heb al een suggestie gedaan: Kwatikovski.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:11 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
ben nu al benieuwd hoe deMart daarover gaat struikelen
Waarom zou Sky gediskwalificeerd worden? Naar mijn inziens een van de schoonste ploegenquote:
Hallo Syntix.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom zou Sky gediskwalificeerd worden? Naar mijn inziens een van de schoonste ploegen
Waarom zou ie? Hij blaast toch iedereen wel weg.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:13 schreef mincemeat het volgende:
Wanneer gaat Froome goed technisch te leren tijdrijden?
Naar jouw inziens. Ik heb helemaal geen zin om over doping en Sky te beginnen, maar als de Sky fanboys over doping beginnen....quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom zou Sky gediskwalificeerd worden? Naar mijn inziens een van de schoonste ploegen
Als hij betere posities aanneemt en minder beweegt kan hij meer secondes pakken.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:13 schreef Zelva het volgende:
[..]
Waarom zou ie? Hij blaast toch iedereen wel weg.
Als ie eens echt de turbo aanzet en niet inhoudt om niet al te veel op te vallen, kan ie minuten pakken.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:14 schreef mincemeat het volgende:
[..]
Als hij betere posities aanneemt en minder beweegt kan hij meer secondes pakken.
Nee, beide keren met met de W van Willy.quote:
En Japanner.quote:
en canadeesquote:
Past in het rijtje schone ploegen zoals Telekom, Gewiss, US Postal, Phonak en Saunier Duval.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kuiatkousky?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, beide keren met met de W van Willy.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:15 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Past in het rijtje schone ploegen zoals Telekom, Gewiss, US Postal, Phonak en Saunier Duval.
Viel me gisteren eigenlijk al op toen hij ging op die slotklim. Er mager.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nu van moorsel het zo zei valt me idd op dat rolland heel scherp staat. Froome achtig
Gewiss en Duval zijn toch wel mooie ploegenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:15 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Past in het rijtje schone ploegen zoals Telekom, Gewiss, US Postal, Phonak en Saunier Duval.
Nee?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sky gaat toch weer gewoon winnen hoor
Saunier duval met Simoni en Piepoliquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewiss en Duval zijn toch wel mooie ploegen
Wacht tot de streep voordat je zoiets zegt hèquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Houden jullie de dopediscussie lekker in het betreffende topic?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:15 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
net niet dusquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom dat gehaat op zo'n mooie, eerlijke moderne, professionele ploeg?quote:
Doe ik nooit. Mijn emoties, wat doe je.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wacht tot de streep voordat je zoiets zegt hè
inderdaad. gewoon ingecalculeerd om niet de koers te hoeven controleren.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:18 schreef Zelva het volgende:
De wattagemeters waren op twee seconden gezet.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom dat gehaat op zo'n mooie, eerlijke moderne, professionele ploeg?
vies veel epo pompen die savondsquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Haha.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die had tijd verlorenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Terpstra sowieso niet in het geel toch?
Je zou zo commentator kunnen wordenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe ik nooit. Mijn emoties, wat doe je.
Die post nu onder Aldo.quote:
Ik zou ook de tourradio blind gelovenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |