Haten op sportief bezig zijnquote:
Die is al 2 jaar doodquote:
Klopt, afaik leeft ze nog.quote:
Snap geen kut van wat je zegt. Heeft ze het nu wel of niet?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:07 schreef d4v1d het volgende:
Mijn zusje had blijkbaar vanochtend gezegd dat ze 40 euro mee nam en waarvoor.. appt ze me net
Ik zou toch zweren dat ik toen nog sliep
Ze heeft het.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Snap geen kut van wat je zegt. Heeft ze het nu wel of niet?
Komende dagen alleen thuis, er was 70 euro neer gelegd.. neemt mijn zusje 40 euro mee voor d'r zelfquote:
ja weet ik, maar hoezo heeft je zusje t meegenomen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Komende dagen alleen thuis, er was 70 euro neer gelegd.. neemt mijn zusje 40 euro mee voor d'r zelf
Goede vraagquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:10 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja weet ik, maar hoezo heeft je zusje t meegenomen?
Ik sliep nog en mn ouders hadden het beneden op tafel gelegdquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:12 schreef TJV het volgende:
Jij laat je 14-jarige zusje 40 euro meenemen? 5 euro kun je krijgen, als je meer nodig hebt bel je maar. Kom op hey, ze weten dan net wat geld is.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik sliep nog en mn ouders hadden het beneden op tafel gelegd
Waarom zouden je ouders niet voor je eten betalen als ze er niet zijn?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:14 schreef TJV het volgende:
[..]Als mijn ouders weg zijn is het van 'je werkt, betaal je eigen vreten maar'. Mijn broertje weet dan dat hij bij mij moet zeuren als ie geld wil en dat werkt meestal niet. Moraal van het verhaal: voortaan zelf het geld innen.
Omdat tom een volwassen kerel is?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom zouden je ouders niet voor je eten betalen als ze er niet zijn?
Ik had het over z'n broertje.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:17 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
[..]
Omdat tom een volwassen kerel is?
Ja die stond er nog inquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hey wat is er met die bullshit quote
Is een complot, zo weet ie zijn positie in dit gezin. Wij zorgen voor zijn eten, hij moet het lieve kleine broertje uithangen.quote:
Niet erg veel dan.quote:
Jij wilt zeggen dat je kunt weten wat fatsoenlijk modereren isquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:24 schreef -Datdus- het volgende:
Modereren.ik heb het met je te doen LB.
Wat heeft ze gekocht dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:09 schreef d4v1d het volgende:
Komt m'n zusje net thuis..
"Ja, ik heb niks extra's gekocht.. Maar als jij straks naar de stad gaat moet je niet zomaar dingen gaan kopen.. er moet wat geld over blijven."
Flikker toch een tyfes eind op![]()
'Eten'quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat heeft ze gekocht dan?
konkor obesitas meidje ofzo?quote:
Ze gaat blijkbaar echt koken.. Niet een diepvriespizza ofzo.."Ja, je kan niet van alles precies de goede hoeveelheid kopen. Dus is het wat duurder "quote:
Toen ik voor mijn broertje kookte was ik vier euro kwijt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ze gaat blijkbaar echt koken.. Niet een diepvriespizza ofzo.."Ja, je kan niet van alles precies de goede hoeveelheid kopen. Dus is het wat duurder "
Toen ik laatst ging koken had ik 18 euro uitgegeven, en dat was voor 4 personen
Welkequote:Op woensdag 3 juli 2013 08:07 schreef SosuaCafe het volgende:
Nieuwe ftb wordt wel leuk zo te zien. Aantal hele goede mods die erbij komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |