Ja die stond er nog inquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hey wat is er met die bullshit quote
Is een complot, zo weet ie zijn positie in dit gezin. Wij zorgen voor zijn eten, hij moet het lieve kleine broertje uithangen.quote:
Niet erg veel dan.quote:
Jij wilt zeggen dat je kunt weten wat fatsoenlijk modereren isquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:24 schreef -Datdus- het volgende:
Modereren.ik heb het met je te doen LB.
Wat heeft ze gekocht dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:09 schreef d4v1d het volgende:
Komt m'n zusje net thuis..
"Ja, ik heb niks extra's gekocht.. Maar als jij straks naar de stad gaat moet je niet zomaar dingen gaan kopen.. er moet wat geld over blijven."
Flikker toch een tyfes eind op![]()
'Eten'quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat heeft ze gekocht dan?
konkor obesitas meidje ofzo?quote:
Ze gaat blijkbaar echt koken.. Niet een diepvriespizza ofzo.."Ja, je kan niet van alles precies de goede hoeveelheid kopen. Dus is het wat duurder "quote:
Toen ik voor mijn broertje kookte was ik vier euro kwijt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ze gaat blijkbaar echt koken.. Niet een diepvriespizza ofzo.."Ja, je kan niet van alles precies de goede hoeveelheid kopen. Dus is het wat duurder "
Toen ik laatst ging koken had ik 18 euro uitgegeven, en dat was voor 4 personen
Welkequote:Op woensdag 3 juli 2013 08:07 schreef SosuaCafe het volgende:
Nieuwe ftb wordt wel leuk zo te zien. Aantal hele goede mods die erbij komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |