quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:16 schreef MineraalWater het volgende:
18:03 moet hij eruit, dan zou hij elegant en goud gebakken zijn.
Nopequote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom moet je dat überhaupt vragen.. Nog nooit geproefd?
Nee, ze zijn verdomd matig. Net die chocoprince waarvan je 20 voor een euro kunt krijgen bij de aldi.quote:
..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee, ze zijn verdomd matig. Net die chocoprince waarvan je 20 voor een euro kunt krijgen bij de aldi.
quote:
allebei in dem downloadbalk gemachtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Rurouni Kenshin is erg, erg goed.
Lekker Samurai's kijken.
quote:Beste Ubisoft-lid,
Wij hebben onlangs geconstateerd dat er via één van onze websites onrechtmatig toegang is verkregen aan enkele van onze systemen. Wij hebben direct stappen ondernomen om deze toegang te blokkeren, het incident te onderzoeken en de veiligheid van deze systemen te waarborgen.
Tijdens dit onderzoek is gebleken dat er illegaal data van onze database is onderschept, inclusief gebruikersnamen, emailadressen en gecodeerde wachtwoorden. Wees ervan verzekerd dat Ubisoft niet in bezit is van persoonlijke betaalinformatie en dat jouw creditcardgegevens veilig waren tijdens de inbraak.
rec in het donker met dts-hd 7.1 kijken.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:35 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
[..]
allebei in dem downloadbalk gemacht
Nu niet meer, neequote:Wees ervan verzekerd dat Ubisoft niet in bezit is van persoonlijke betaalinformatie en dat jouw creditcardgegevens veilig waren tijdens de inbraak.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Echt oreo is de bobber onder de koekjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Continu bijknippen die shit, de hele dag typen voelde erg kut toen de nagels nog langer waren.quote:
van die users? Of wat?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:33 schreef MineraalWater het volgende:
aldie krijgen wij nog zo'n leuk lijstje?
Ik moest aan diggen in de zin van graven in een anus denken, was dat hem?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:34 schreef TJV het volgende:
Snapte iemand mijn topicdigger nog of was dat van een te hoog niveau?
Nee.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik moest aan diggen in de zin van graven in een anus denken, was dat hem?
Jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
van die users? Of wat?
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Digger als in golddigger dan?
ja supah. Heb het onwijs druk. V/h weekend weer eens opstarten. Is er weer een update oid?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:29 schreef TJV het volgende:
Ik weet niet of het nodig was maar ik heb onze vriendjes van papakaas weer een euroknaller toegeschoven.
Holy holy fuck dat is fucking BRILJANTquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:40 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn plan, slinger even photoshop/paint aan en verander conquer in KONKER en dan tumor jogies er achter met nazi uniformen.
Iemand die dat kan?
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:30 schreef TJV het volgende:
p.s. de shoarmaburger van de mac is mehEr zit dan ook ketchup opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |