Van de kingdom.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat de konker zeg, wie de fuck zijn die gozers
Ja eh.. Larp maar dan in minecraft. (no shit)quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat is de kingdom dan?
zeg dan gewoon RP?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:13 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja eh.. Larp maar dan in minecraft. (no shit)
Serieusquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:13 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja eh.. Larp maar dan in minecraft. (no shit)
Watquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:17 schreef vogelkooi het volgende:
sm sletten, met hun gespje, is daar ook een reddit voor?
Ja maar ben de naam even kwijtquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:17 schreef vogelkooi het volgende:
sm sletten, met hun gespje, is daar ook een reddit voor?
zeg tegen je zusje "ja jij hebt geld opgemaakt aan nutteloze zooi, ga maar een pizza halen."quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:20 schreef d4v1d het volgende:
Volgens mij gaat het straks regenen..
Het is best hypocriet als ik nu pizza ga laten bezorgen he? (Wat dus meer geld kost)
Wanneer het regent heb je geen last van je hooikoorts dus hup naar buiten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:20 schreef d4v1d het volgende:
Volgens mij gaat het straks regenen..
Het is best hypocriet als ik nu pizza ga laten bezorgen he? (Wat dus meer geld kost)
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:23 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Wanneer het regent heb je geen last van je hooikoorts dus hup naar buiten.
Ze is niet gekquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
zeg tegen je zusje "ja jij hebt geld opgemaakt aan nutteloze zooi, ga maar een pizza halen."
Misschien heb ik zelfs nog een voordeelbon ergensquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
justeat of thuisbezorgd, als het regent laat je gewoon brengen. Kom zeg, meer dan een tientje ben je niet kwijt en als ik het goed begrijp hebben jullie 20 de man. Dat moet kunnen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |