Zeker, maar dat verandert niets aan datgene wat ik zei. Namelijk dat hij er puur voor het geld zitquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Is toch lekker? Een tweede keeper die niet gaat zeiken?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:32 schreef onlogisch het volgende:
Trouwens een mail gehad dat de SCC onderweg is, jullie ook?
Klopt.. Maar ik wilde het wat positiever inpakkenquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker, maar dat verandert niets aan datgene wat ik zei. Namelijk dat hij er puur voor het geld zit
Ik heb hem al binnen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:32 schreef onlogisch het volgende:
Jupquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:32 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Klopt.. Maar ik wilde het wat positiever inpakken
Pagina niet gevonden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:32 schreef PIETR het volgende:
http://Instagram.com/p/bRc0VZrl81/
Pisas, speler van onze A2, blij poserend in Ajax outfit. Direct wegsturen die idioot.
Ziet er wel nep uit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
http://www.fr12.nl/dump/1(...)omt-uit-de-kast.html
Pagina verwijderen, pussy
Heb de SK net binnenquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:32 schreef onlogisch het volgende:
Al binnen zelfsquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:32 schreef onlogisch het volgende:
Niet bepaald mooi ofzo, nee.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Al binnen zelfs
Hopelijk komt FRFC nog met zo een seizoenskaartsticker
Nooit gezienquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:32 schreef Maastoren het volgende:
Lamprou is een baas. Dat juichen van hem bij goalsBijna fanatieker dan de gemiddelde seizoenkaarthouder.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nooit gezien
Maar goed, ik sta op de trap bij T en die word bij ieder doelpunt van boven naar beneden leeg gewerkt
Happel is coming for you.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:20 schreef tjoptjop het volgende:
Lamprou is wel een baas ja, jammer dat ie niet kan keepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |