abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juli 2013 @ 11:56:37 #101
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_128532240
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 11:53 schreef satecl het volgende:

[..]

Makaay een fanatieke Feyenoorder noemen is wel heel overdreven.
Nope. Maat kent hem en schijnt heel anti Ajax te zijn. Had ik ook niet verwacht.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_128532301
anti ajax is ook weer niet per defenitie fanatiek feyenoorder
pi_128532348
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 11:56 schreef PIETR het volgende:

[..]

Nope. Maat kent hem en schijnt heel anti Ajax te zijn. Had ik ook niet verwacht.
Iedereen die niet voor Ajax is, is anti Ajax :')
  woensdag 3 juli 2013 @ 12:02:34 #104
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_128532436
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 11:54 schreef skivlugt het volgende:

[..]

Zelfde als die knakker van 020 met zijn 010 hoesje
Huh? :')
pi_128532440
quote:
19s.gif Op woensdag 3 juli 2013 11:47 schreef Fuszy het volgende:

Zou je als clubleiding hier niet iets mee moeten doen? Los van het knuppelen dan.
Dat lynchen is meer een persoonlijke wens, maar het lijkt me inderdaad niet meer dan normaal dat hij hier flink op aangesproken wordt.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_128532502
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:02 schreef Keltie het volgende:

[..]

Huh? :')
010 isnt just a code
pi_128532526
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:04 schreef skivlugt het volgende:

[..]

010 isnt just a code
[ afbeelding ]
Hahaha, wat een drol. :D
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_128532528
Lukoki ook nog :')
Feyenoord Rotterdam
pi_128532554
Ben ik de enige die twijfelt of dat plaatje van facebook geen fotoshop is? :{

Maar geod, het is of wel een nare grap van 1 van zijn homies, ofwel een vrij domme actie van hemzelf ja :N

quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 11:47 schreef De_Pel het volgende:

[..]

speler club assists
Mertens PSV 17
Tadic FC Twente 15
Eriksen Ajax 13
Schaken Feyenoord 11
Ibarra Vitesse 10
Totaal doelpunten:
Twente 60 (Tadic 25% aandeel)
Feyenoord 64 (Schaken 17,2% aandeel)
PSV 103 (Mertens 16,5% aandeel)
Ajax 83 (Eriksen 15,7% aandeel)
Vitesse 68 (Ibarra 14,7% aandeel)
Met de slechtscorende voorhoede heeft Schaken dus zelfs een relatief groot aandeel in assists kijkend naar de totale productie
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_128532627
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:06 schreef ace_eleven het volgende:
Ben ik de enige die twijfelt of dat plaatje van facebook geen fotoshop is? :{

Maar geod, het is of wel een nare grap van 1 van zijn homies, ofwel een vrij domme actie van hemzelf ja :N

[..]

Totaal doelpunten:
Twente 60 (Tadic 25% aandeel)
Feyenoord 64 (Schaken 17,2% aandeel)
PSV 103 (Mertens 16,5% aandeel)
Ajax 83 (Eriksen 15,7% aandeel)
Vitesse 68 (Ibarra 14,7% aandeel)
Met de slechtscorende voorhoede heeft Schaken dus zelfs een relatief groot aandeel in assists kijkend naar de totale productie
Ik vind niet dat je er zo mee om kan gaan. Het is een indicatie, en meer niet. Want in welke mate is dat slecht scorende gebaseerd op Schaken en in welke mate door zijn medespelers...
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_128532807
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:08 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ik vind niet dat je er zo mee om kan gaan. Het is een indicatie, en meer niet. Want in welke mate is dat slecht scorende gebaseerd op Schaken en in welke mate door zijn medespelers...
Ja, ben ik met je eens, was ook slechts bedoeld als beetje extra info. Ik wil hem ook niet met scorebord-journalistiek ( :') ) omhoog praten, maar die statistieken van Mertens 17 tov Schaken 11 vertekenen natuurlijk ook met 39 meer gemaakte doelpunten aan psv-zijde.
Ik denk dat Schaken zeker te weinig doelpunten heeft gemaakt, dat dat mede de oorzaak is van een lagere totaalproductie, maar qua assists doet hij mijn inziens dus niet echt onder voor de rest :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_128532864
denk meer dat de de doelpunten van links het probleem waren/zijn
  Moderator woensdag 3 juli 2013 @ 12:15:02 #113
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_128532901
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 10:08 schreef satecl het volgende:
Bojan lijkt mij ook onmogelijk. 4 jaar terug nog een barcelona shirtje gekocht met zijn naam achterop, omdat ik dacht dat het echt een wereldtopper zou worden. hij is nog seeds topscoorder aller tijden van de Barcelona-jeugd.

Maar áls hij komt, heb je zeker een toegevoegde waarde erbij. Hij kan zowel aan de buitenkanten als op 10. Type Djuricic, en Sleegers :P
Ja, Bojan is tof idd.

Hoorde dat Vagner Love ook weer is gezien in Rotterdam Zuid :Z
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_128532982
miss kunnen we van Burgerking wel terug halen naar zuid
pi_128533011
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:16 schreef skivlugt het volgende:
miss kunnen we van Burgerking wel terug halen naar zuid
miss wel ja

gr gr
Abracadabra, tapate guarra!
pi_128533052
leuk voor de lach spieren
en dan jeroen verhoeven als keeper erbij
pi_128533245
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:16 schreef skivlugt het volgende:
miss kunnen we van Burgerking wel terug halen naar zuid
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:18 schreef skivlugt het volgende:
leuk voor de lach spieren
en dan jeroen verhoeven als keeper erbij
HAHAHA LOL GOEIE MAN!!! _O- _O- _O-
pi_128533276
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:18 schreef skivlugt het volgende:
leuk voor de lach spieren
en dan jeroen verhoeven als keeper erbij
:D :D En dan gelijk stefan babovietsj halen, betaalt zijn pappie.

gr gr
Abracadabra, tapate guarra!
pi_128533282
FR1908Nieuws twitterde op woensdag 03-07-2013 om 12:11:24 Feyenoord heeft overwogen om Kostas Lamprou te verhuren, maar de Griek schikt zich in zijn rol als tweede keeper. #VI http://t.co/2kILQH82Ol reageer retweet
Kostas _O_
  Moderator woensdag 3 juli 2013 @ 12:25:35 #120
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_128533300
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:25 schreef SjaakBauer het volgende:
FR1908Nieuws twitterde op woensdag 03-07-2013 om 12:11:24 Feyenoord heeft overwogen om Kostas Lamprou te verhuren, maar de Griek schikt zich in zijn rol als tweede keeper. #VI http://t.co/2kILQH82Ol reageer retweet
Kostas _O_
Die gast zit er echt voor het geld gewoon :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_128533362
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:25 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Die gast zit er echt voor het geld gewoon :)
Als hij verhuurt wordt veranderd zijn salaris niet ineens. Die kerel vindt het gewoon heerlijk bij Feyenoord en in Rotterdam. Beetje 160 over de Coolsingel rijden, niks mis mee.
  Moderator woensdag 3 juli 2013 @ 12:28:24 #122
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_128533403
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:27 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Als hij verhuurt wordt veranderd zijn salaris niet ineens. Die kerel vindt het gewoon heerlijk bij Feyenoord en in Rotterdam. Beetje 160 over de Coolsingel rijden, niks mis mee.
Daarom, als ie verhuurt wordt dan moet ie wel gaan keepen. Kostas vindt het wel chill, op de bank :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_128533425
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:28 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Daarom, als ie verhuurt wordt dan moet ie wel gaan keepen. Kostas vindt het wel chill, op de bank :)
Als een mongool de dug-out uitspringen als er gescoord wordt, wat een baas _O_
pi_128533435
het is wel een team spelertje keepertje
  woensdag 3 juli 2013 @ 12:29:35 #125
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_128533441
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:28 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Daarom, als ie verhuurt wordt dan moet ie wel gaan keepen. Kostas vindt het wel chill, op de bank :)
Is toch lekker? Een tweede keeper die niet gaat zeiken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')