Huurling op link en Boetius op rechts. We hebben extra buitenspelers nodig aangezien Cisse en Fernandez vertrekken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dan hebben we toch niks aan Ryo Marokboy en Bojan?
Je moet iets goedkoops hebben voor als Schaken en Boet geblesseerd zijn geen dure huurlingen die moeten spelen.
Boetius moet nog maar eens fit worden en aanhaken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je moet iets goedkoops hebben voor als Schaken en Boet geblesseerd zijn geen dure huurlingen die moeten spelen.
Op den duur zal Boetius naar rechts schuiven, en hebben we dus een linker buitenspeler nodig. Schaken is al 30+ en wil gaan cashen. In de jeugd hebben ze weinig buitenspelers, daarom willen ze daar hun geld in investeren.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Verhoekquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Huurling op link en Boetius op rechts. We hebben extra buitenspelers nodig aangezien Cisse en Fernandez vertrekken.
Bojan heeft niks aan Feyenoord als hij 3 miljoen per jaar salaris wenst te vangen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Verhoekquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Verhoek
Ik hoop zo dat die man oprot
Schandaaltje van burgerkingformaat
Inderdaad. We hebben eigenlijk maar 1 fatsoenlijke buitenspeler die nog jong en grillig is én momenteel nog revaliderend. De rest is pure middelmaat (Cisse en Schaken) of zelfs daar nog onder (Verhoek) ... Met dusdanig slechte spelers voor die posities zou ik niet eens 433 durven te blijven spelen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Huurling op link en Boetius op rechts. We hebben extra buitenspelers nodig aangezien Cisse en Fernandez vertrekken.
Ik ben voorquote:
Schaken is niet het niveau waar je heen moet willen, maar pure middelmaat vind ik iets te ver gaan. Kan toch redelijke statistieken overleggen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:31 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad. We hebben eigenlijk maar 1 fatsoenlijke buitenspeler die nog jong en grillig is én momenteel nog revaliderend. De rest is pure middelmaat (Cisse en Schaken) of zelfs daar nog onder (Verhoek) ... Met dusdanig slechte spelers voor die posities zou ik niet eens 433 durven te blijven spelen.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:32 schreef PIETR het volgende:
http://Instagram.com/p/bRc0VZrl81/
Pisas, speler van onze A2, blij poserend in Ajax outfit. Direct wegsturen kapotknuppelen die idioot.
Statistisch gezien is Lex ook een van de betere aanvallende middenvelders op de Nederlandse velden, maar ik had hem zo ingeruild voor een van de vele alternatieven.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Schaken is niet het niveau waar je heen moet willen, maar pure middelmaat vind ik iets te ver gaan. Kan toch redelijke statistieken overleggen.
Nee, statistisch gezien heeft hij heel veel penaltys mogen nemen, maar niet meer dan 5 velddoelpunten gemaakt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:34 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Statistisch gezien is Lex ook een van de betere aanvallende middenvelders op de Nederlandse velden, maar ik had hem zo ingeruild voor een van de vele alternatieven.![]()
En die A2 speler, simpele ziel.
Intelligente jongen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:32 schreef PIETR het volgende:
Pisas, speler van onze A2, blij poserend in Ajax outfit. Direct wegsturen die idioot.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:32 schreef PIETR het volgende:
Pisas, speler van onze A2, blij poserend in Ajax outfit. Direct wegsturen lynchen die idioot.
Pisas is de pisang.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:32 schreef PIETR het volgende:
Pisas, speler van onze A2, blij poserend in Ajax outfit. Direct wegsturen die idioot.
FF van Gobbel een evaluatie gesprekje laten voeren met dit kk mannetjequote:Op woensdag 3 juli 2013 11:32 schreef PIETR het volgende:
speler club assistsquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Schaken is niet het niveau waar je heen moet willen, maar pure middelmaat vind ik iets te ver gaan. Kan toch redelijke statistieken overleggen.
Als de jeugdtrainers dit te weten komen, en dat komen ze, zal die gast er zeker op aangesproken worden. Adriaanse, Taument, Makaay. Allemaal fanatieke Feyenoorders.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:47 schreef Fuszy het volgende:
Hoe dom kan je zijn.![]()
Zou je als clubleiding hier niet iets mee moeten doen? Los van het knuppelen dan.
Makaay een fanatieke Feyenoorder noemen is wel heel overdreven.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:52 schreef PIETR het volgende:
[..]
Als de jeugdtrainers dit te weten komen, en dat komen ze, zal die gast er zeker op aangesproken worden. Adriaanse, Taument, Makaay. Allemaal fanatieke Feyenoorders.
Snap sowieso niet dat je zo simpel bent dat je denkt dat zoiets onopgemerkt blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |