quote:'Bojan Krkic ook op lijst Van Geel'
Ronald Koeman wil graag een extra buitenspeler aan zijn selectie toevoegen en technisch directeur Martin van Geel gaat dan ook langzaam zijn schaduwlijst af. Oussama Assaidi en Ryo Miyaichi werden gisteren al genoemd als gegadigden voor die positie en vandaag wordt Bojan Krkic in verband gebracht met Feyenoord.
Het Spaanse Marca meent dat de gehele traditionele top drie van de Eredivisie interesse heeft getoond in de aanvaller van FC Barcelona. Feyenoord werd vorig jaar ook al gelinkt aan Bojan. Zijn vader zou Koeman toen persoonlijk hebben opgebeld om zijn zoon weer aan het voetballen te krijgen. Bojan vertrok toen echter op huurbasis naar AC Milan.
Is al gepost in vorige deel. Blijkbaar niet boeiend.quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:25 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHA OH sorry hoor dat ik zo om mezelf moet lachen!!
Maar zijn papa is matties met Koemanquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:36 schreef Grifte het volgende:
Zijn salaris kunnen wij nooit betalen, daarbij spelen Ajax/PSV (v)CL, dus dat gaat hem niet worden.
Ben er ook bang voor. Een speler als Omar Elabdellaoui zal het wel wordenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja en aan het einde van de rit staan we toch weer met lege handen en een c-klasse speler.
Pakte tot nu toe aardig uit met Pelle en Guidetti.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja en aan het einde van de rit staan we toch weer met lege handen en een c-klasse speler.
Niet eens in me opgekomen. Moment.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:10 schreef Scrummie het volgende:
Uitgelezen kans om alsnog Rooie Marck te eren in de TT, maar weer word dat niet gedaan. Jammer.
Top!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet eens in me opgekomen. Moment.
Jajaquote:Voor Vitesse is het een goede zaak dat het gelukt is om één van de grote talenten op de Nederlandse velden naar Arnhem te halen
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:55 schreef Scrummie het volgende:
http://www.vitesse.nl/vitessenl/nieuws/detail/3575
Haha:
[..]
Jaja
De cel van Mandela was mooier:
[ afbeelding ]
twitter:FRL1908nl twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 16:35:09Seizoenkaarten schijnen onderweg te zijn. Nu maar hopen dat ze dit wel in 1 keer goed kunnen doen.. http://t.co/UiyDZIsEpK
reageer retweet
Sinaasappels.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit jaar aardappels of suikerbieten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Sinaasappels.Sinaasappels onder de grond...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Land of the free. Home of the brave.
Dat is wel zo, maar nu mag je ook nog een goed deel van z'n salaris afbetalen. Onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niet zo handig nee, al zal het transferbedrag van Guyon sowieso niet hoog gelegen hebben
Dat moet je ook als hij niet vertrekt. Als er echt geen énkele club interesse in hem heeft en je absoluut zeker bent dat je die kerel nooit meer gaat opstellen is het misschien niet eens zo onverstandig. Hoe lang liep zijn contract nog door?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar nu mag je ook nog een goed deel van z'n salaris afbetalen. Onbegrijpelijk
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:21 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat moet je ook als hij niet vertrekt. Als er echt geen énkele club interesse in hem heeft en je absoluut zeker bent dat je die kerel nooit meer gaat opstellen is het misschien niet eens zo onverstandig. Hoe lang liep zijn contract nog door?
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
Lees mijn eerste bericht even nog een keer, denk er 5 minuutjes over na, reageer dan nog eens.
Het is je voor deze ene keer vergeven.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:23 schreef Ludachrist het volgende:
[..]. Dat had ik wellicht beter even kunnen nalezen ja. Excuus.
Leerdam heeft zichzelf altijd netjes opgesteld. Waarom zo'n reactie? Ik gun hem het beste bij Vitesse.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:07 schreef Pascalus het volgende:
Doei Leerdam, hopelijk mag je bij Vitesse op de tribune zitten. Daar is nog plek over.
1 juli - 31 augustusquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:32 schreef arjan1212 het volgende:
Wanneer sluit de transfermarkt eigenlijk?
Volgens mij was dat vorig jaar, toen hij uiteindelijk naar AC Milan ging.quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:13 schreef Caland het volgende:
Volgens de zaakwaarnemer heeft Koeman al telefonisch contact gehad met Krkic.
Staat in de telegraaf van vandaag.quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij was dat vorig jaar, toen hij uiteindelijk naar AC Milan ging.
Ik zag het ja. Maar vorig jaar ging het (bijna) hetzelfdequote:Op woensdag 3 juli 2013 08:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Staat in de telegraaf van vandaag.
Ronald Koeman heeft telefonisch contact gehad met spits Bojan Krkić over een verhuur. 'Dat klopt', aldus zijn zaakwaarnemer. [via Telegraaf]
Naast #Feyenoord is ook PSV concreet geïnteresseerd in Bojan #Krkic. Ajax is 'voorzichtig geïnteresseerd' volgens Telegraaf.
quote:12 september 2012
"Als de vader van Bojan Krkic met Ronald Koeman belt en vraagt of Ronald, die ze heel hoog hebben zitten, wil helpen zijn zoon weer aan het voetballen te krijgen, is dat een serieuze optie. Ik ben er lang mee bezig geweest. Het zag er heel goed uit, we hebben een aantal constructieve gesprekken gevoerd, maar op het laatst werden we geklopt door AC Milan", vertelde Van Geel tegen Voetbal International.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)nsloos#ixzz2XxlyLoIT
komt van Barçaquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan die Bojan dat iedereen hem wil hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |