abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128498664
matig
pi_128498687
Woordgrapjen.
pi_128498764
Jongens even lachen met z'n allen, het begint nogal zielig te worden.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:17:57 #5
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_128498770
Geen Lexus Immers?
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:25:31 #6
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_128499034


HAHAHAHAHA OH sorry hoor dat ik zo om mezelf moet lachen!!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_128499048
ik moest nadenken over de grap
zodoende 2/10
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_128499108
quote:
'Bojan Krkic ook op lijst Van Geel'

Ronald Koeman wil graag een extra buitenspeler aan zijn selectie toevoegen en technisch directeur Martin van Geel gaat dan ook langzaam zijn schaduwlijst af. Oussama Assaidi en Ryo Miyaichi werden gisteren al genoemd als gegadigden voor die positie en vandaag wordt Bojan Krkic in verband gebracht met Feyenoord.

Het Spaanse Marca meent dat de gehele traditionele top drie van de Eredivisie interesse heeft getoond in de aanvaller van FC Barcelona. Feyenoord werd vorig jaar ook al gelinkt aan Bojan. Zijn vader zou Koeman toen persoonlijk hebben opgebeld om zijn zoon weer aan het voetballen te krijgen. Bojan vertrok toen echter op huurbasis naar AC Milan.
* Verwijderd *
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:32:55 #9
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_128499283
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:27 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Is al gepost in vorige deel. Blijkbaar niet boeiend.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_128499314
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:27 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Inzanity kom er maar in :o :D
Abracadabra, tapate guarra!
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:35:58 #11
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_128499400
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:33 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Inzanity kom er maar in :o :D
Die ziet dit door de vingers.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:36:43 #12
357045 Grifte
Feijenoord
pi_128499425
Zijn salaris kunnen wij nooit betalen, daarbij spelen Ajax/PSV (v)CL, dus dat gaat hem niet worden.
pi_128499435
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:25 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]

HAHAHAHAHA OH sorry hoor dat ik zo om mezelf moet lachen!!
_O_
pi_128499447
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:36 schreef Grifte het volgende:
Zijn salaris kunnen wij nooit betalen, daarbij spelen Ajax/PSV (v)CL, dus dat gaat hem niet worden.
Maar zijn papa is matties met Koeman :O
* Verwijderd *
pi_128499449
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:27 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Ja en aan het einde van de rit staan we toch weer met lege handen en een c-klasse speler. :')
pi_128499520
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:37 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ja en aan het einde van de rit staan we toch weer met lege handen en een c-klasse speler. :')
Ben er ook bang voor. Een speler als Omar Elabdellaoui zal het wel worden :')
Abracadabra, tapate guarra!
pi_128499543
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:37 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ja en aan het einde van de rit staan we toch weer met lege handen en een c-klasse speler. :')
Pakte tot nu toe aardig uit met Pelle en Guidetti. :+
pi_128500719
Uitgelezen kans om alsnog Rooie Marck te eren in de TT, maar weer word dat niet gedaan. Jammer.
pi_128500891
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 15:10 schreef Scrummie het volgende:
Uitgelezen kans om alsnog Rooie Marck te eren in de TT, maar weer word dat niet gedaan. Jammer.
Niet eens in me opgekomen. Moment.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2013 15:15:17 ]
pi_128501019
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 15:15 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Niet eens in me opgekomen. Moment.
Top!
  dinsdag 2 juli 2013 @ 15:47:55 #21
357045 Grifte
Feijenoord
pi_128502134
Leerdam definitief naar Vitesse.
pi_128502351
http://www.vitesse.nl/vitessenl/nieuws/detail/3575

Haha:

quote:
Voor Vitesse is het een goede zaak dat het gelukt is om één van de grote talenten op de Nederlandse velden naar Arnhem te halen
Jaja :D

De cel van Mandela was mooier:

  dinsdag 2 juli 2013 @ 15:55:53 #23
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_128502367
Mooi shirt
pi_128502423
  dinsdag 2 juli 2013 @ 16:00:46 #25
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_128502554
Da's wel een heul grote zandbak voor de Kameraadjes :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')