quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:44 schreef Suc het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het nummer heet welke begint op 0:43?
Toch maar een longshot. Ik vond de zang wat weghebben van de Blitzen Trappers (en dan het nummer Furr).quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:10 schreef N.i.c.k het volgende:
Zoek het nummer dat begint op 30 seconde.
Ik ben u zeer erkentelijk ....
??quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:05 schreef daftme het volgende:
Ik zoek een Nederlandstalig nummer, en et enige wat ik weet is dat ze vrij vaak in het refrein zinge, 'he schatje', en iets met de avond, iemand enig idee? het is een vrij fout nummer maar heb et nodig voor een vrijgezellenfeest
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:05 schreef daftme het volgende:
Ik zoek een Nederlandstalig nummer, en et enige wat ik weet is dat ze vrij vaak in het refrein zinge, 'he schatje', en iets met de avond, iemand enig idee? het is een vrij fout nummer maar heb et nodig voor een vrijgezellenfeest
Weet je nog welke zender en tijdstip?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:54 schreef daftme het volgende:
Nee nee, allebei neeik hoorde het op een of andere Nederlandse radio, meer weet ik er echt niet van, dus wil een echte Hollands talige kenner van zich melden
Deze?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:18 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ik hoorde op vakantie in het hotel een nummer op de radio. Na het nummer zei de radio DJ geloof ik dat het ???? was met het nummer ''Siren/Sirens'', zoiets in ieder geval. Tijdens het nummer was ik ervan overtuigd dat het Editors was, of iets soortgelijks. Heb zelf al gezocht maar zonder succes.
Of deze? Hoewel die niet op Editors ljiktquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:18 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ik hoorde op vakantie in het hotel een nummer op de radio. Na het nummer zei de radio DJ geloof ik dat het ???? was met het nummer ''Siren/Sirens'', zoiets in ieder geval. Tijdens het nummer was ik ervan overtuigd dat het Editors was, of iets soortgelijks. Heb zelf al gezocht maar zonder succes.
Had 'm kunnen zijn inderdaad, maar het is 'm niet haha. Het was echt een nummer a la Editors, Joy Division. Dus een wat lagere stem en een wat sneller indie melodietje zeg maar. Het was op de Deense radio dus ik hoop niet dat het een 1 of ander bandje daarvandaan wasquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:50 schreef CapnIzzy het volgende:
Weet iemand dat nummer dat in de ad (kom ik wel eens op YouTube tegen) wordt gebruikt van Franky Rizardo? Hij promoot iets met bloomingdale, hij laat ook z'n cd zien. In dat nummer dat ik hoorde wordt de uitspraak van Martin Luther King gebruikt I have a dream
Nope, ook niet. Maar bedankt voor de suggesties.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:57 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Of deze? Hoewel die niet op Editors ljikt![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:02 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Nope, ook niet. Maar bedankt voor de suggesties.Het is natuurlijk ook lastig, misschien had die dj het over het nummer ervoor, je weet het niet, ik kwam halverwege dat nummer binnen maar lyrics onthouden of beter opletten vergeet je dan. Mja, ik was bijna zeker dat het Editors was... :p
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:58 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Had 'm kunnen zijn inderdaad, maar het is 'm niet haha. Het was echt een nummer a la Editors, Joy Division. Dus een wat lagere stem en een wat sneller indie melodietje zeg maar. Het was op de Deense radio dus ik hoop niet dat het een 1 of ander bandje daarvandaan was
Weet je nog welk radiostation het was? Kan je misschien de playlist opzoeken, of even een mailtje sturenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:02 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Nope, ook niet. Maar bedankt voor de suggesties.Het is natuurlijk ook lastig, misschien had die dj het over het nummer ervoor, je weet het niet, ik kwam halverwege dat nummer binnen maar lyrics onthouden of beter opletten vergeet je dan. Mja, ik was bijna zeker dat het Editors was... :p
Thanksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |