Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Als ze het nou leuker zouden maken door met zo'n ijzeren baan en zo'n stokje te maken. En hoe dichter bij de finish je komt hoe hoger de voltages wordenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:52 schreef JayHovah het volgende:
[..]
En ook iets met een accu en twee klemmen die op je tepels moeten? Bij elk fout antwoord gaat de voltage omhoog?
Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay (2008) - IMDbquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Deprimerend om te googlen op plaatjes van Guantanamo bay
hahaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:04 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay (2008) - IMDb
Nee, niet leuk? Die werd me onlangs ook getipt. Raar was ook de conclusie van die dame in kwestie.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Net Holy motors gezien, beetje te gaar voor mij, ik vond er niet zoveel aan.
Hoogtepunt was deze actrice
[ afbeelding ]
Zij speelt zijn nichtje, zit aan zijn bed als hij ziek is. Weet je die scene nog?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:04 schreef dyonvbaal het volgende:
In welke scene zat zij? Ik kan me haar niet meer herinneren
O jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zij speelt zijn nichtje, zit aan zijn bed als hij ziek is. Weet je die scene nog?
Het levenssap wordt mbv het kristal uit levende wezens gehaald en opgedronken door de slechteriken.quote:
Ok apart maar toch logischquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:49 schreef victorinox het volgende:
[..]
Het levenssap wordt mbv het kristal uit levende wezens gehaald en opgedronken door de slechteriken.
Dat maakt de Skeksis vampieren.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan wil ik je deze wel aanraden
All the King's Men (1949) - IMDb
De titel klonk me niet onbekend. Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik hoop dat het geen teleurstelling zal zijn.
Er is een remake van All the King's Men (2006) - IMDb die heb ik zelf nog niet gezien.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:17 schreef ArtistA het volgende:
[..]
De titel klonk me niet onbekend. Ik ben benieuwd!
Gandolfiniquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Er is een remake van All the King's Men (2006) - IMDb die heb ik zelf nog niet gezien.
Ik dacht dat we met de meet naar die film gingen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:35 schreef hornage het volgende:
Woei, ik ga vanavond naar World War Z in Amsterdam![]()
Welke FMT'ers kan ik er meeten?
Meet me in het Meet topicquote:Op woensdag 3 juli 2013 08:47 schreef hornage het volgende:
Gaan we er al met de meet heen? Damnz
Ik wil me wel wat met de meet organiseren bemoeien, DF helpt mee?
Mag niet klagenquote:
Is je home theater geïnstalleerd en wel?quote:
Nog niet, ik wacht op mijn beamerquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:57 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Is je home theater geïnstalleerd en wel?
Tis maar hoofdpijn, maar toch bedankt. Jullie ook slaap lekkerquote:
Natuurlijk ken ik die nogquote:
Sowieso de Donald Duck shortsquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:07 schreef Desunoto het volgende:
De vliegende eekhoorn die Donald Duck lastig viel om zijn pinda's heb ik vroeger wel 20x gezien denk ik.
HOVA heb je al wat gespot van Magna Carta? 4th of juli : Dquote:
Alleen de cover van het album, voor de rest nog niks... Maar in Brookyn is het nu nog 3 juli...quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
HOVA heb je al wat gespot van Magna Carta? 4th of juli : D
Als ik me niet vergis is het daar 5uur 's ochtends toch? Of 3uur ofzo... maar wel al de 4dequote:Op donderdag 4 juli 2013 11:05 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Alleen de cover van het album, voor de rest nog niks... Maar in Brookyn is het nu nog 3 juli...
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is het daar 5uur 's ochtends toch? Of 3uur ofzo... maar wel al de 4de![]()
Zitten trouwens leuke foto's tussen bij die link van Artista
Niet alleen vroeger....nogsteedsquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:08 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat leek Will Ferrel vroeger veel op Ron Perlman...
Vind je? RP heeft zo'n vreemd gezicht of er een granaat in af gegaan is... niet dat ie lelijk is, maar ik zou em niet graag in een donker steegje tegen willen komen zoals hij er nu uit ziet... Waar ik bij WF als ik die tegenkom alleen maar zou kunnen lachenquote:
sinds filthy Phil de plek van uber baas Opie heeft ingenomen vind ik het wel eens tukje minderquote:
Zo ver ben ik nog niet, zit bij S02E05quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:28 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
sinds filthy Phil de plek van uber baas Opie heeft ingenomen vind ik het wel eens tukje minder
Ik mis opie
Ik mis opie heel erg...
ow sorryquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:29 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog niet, zit bij S02E05
Wellicht de beste TV serie allertijden: Sons of Anarchyquote:
Is dat zo goed ja? Ik heb de eerste afleveringen gezien, maar het was alleen maar een stelletje bikers dat een beetje stoer liep te doen. Heb 't maar weer weggegooid.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:30 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ow sorry
[..]
Wellicht de beste TV serie allertijden: Sons of Anarchy
Nou Jah pico, onze smaken liggen wat uit elkaar zoals je weet.. Maar zoals met veel series vallen de eerste afleveringen wat tegen.. Maar ik vind SoA echt uitermate briljant, beter dan Game Of thrones, homeland, the americans, breaking bad en weet ik veel wat er nu nog meer draaitquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:35 schreef picodealion het volgende:
[..]
Is dat zo goed ja? Ik heb de eerste afleveringen gezien, maar het was alleen maar een stelletje bikers dat een beetje stoer liep te doen. Heb 't maar weer weggegooid.
als je homeland tof vind moet je ook zeker the americans gaan kijken.. Lijkt qua opbouw er wel wat op vind ik..quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:38 schreef picodealion het volgende:
Hmm, GoT is niet mijn ding maar Homeland en Breaking Bad vind ik wel echt heel goed. Ik ga het nog eens overwegen.
jah was ook prima, maar ik vond net als bij Dexter.. veel van hetzelfde op een gegeven moment..quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:38 schreef ArtistA het volgende:
Er is maar 1 serie mensen: The Sopranos.
Anders The Wire.
The shield > the wirequote:Op donderdag 4 juli 2013 11:38 schreef ArtistA het volgende:
Er is maar 1 serie mensen: The Sopranos.
Anders The Wire.
The Shield was cool maar wat bij betreft mochten ze de laatste 2 seizoenen in het hoesje laten...quote:
Klopt hoor, maar die allerlaatste aflevering was wel echtquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:49 schreef JayHovah het volgende:
SoA begint idd stroef, maar daarna gebeurd er genoeg leuks... Maar ik ben een broekie nog in de serie, begin net aan season 2.
[..]
The Shield was cool maar wat bij betreft mochten ze de laatste 2 seizoenen in het hoesje laten...
Waarom heb ik trouwens dit nummer in m'n hoofd?![]()
Whahaha! Lekker krom idd. Maar ik denk als je met een Nissan Leaf zou gaan je er geeneens zou komen met zo'n mini-rijbereik, laat staan de ruimte voor de passagiers!quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik moet vanmiddag met de stretched hummer in Rotterdam bij het Elektrisch Vervoer centrum mensen op gaan halenheerlijk die tegenstrijdigheid
Niiiiiiiiiiccccceeeeeeeeee! Rick Rubin!quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:49 schreef dyonvbaal het volgende:
IZZO!!!! Magna carta staat al op spotnet!
Hahah truequote:Op donderdag 4 juli 2013 13:06 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Whahaha! Lekker krom idd. Maar ik denk als je met een Nissan Leaf zou gaan je er geeneens zou komen met zo'n mini-rijbereik, laat staan de ruimte voor de passagiers!
[..]
Niiiiiiiiiiccccceeeeeeeeee! Rick Rubin!![]()
Say whut?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:35 schreef JayHovah het volgende:
Voor iemand waarbij kanker de laatste maanden (veel te) dichtbij is gekomen ontroerd deze foto mij toch echt wel...
In het laatste half jaar 3 gevallen van kanker meegemaakt, waarvan 2 bij directe familie.quote:
Shit man! Zoiets gun je niemand.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:17 schreef JayHovah het volgende:
[..]
In het laatste half jaar 3 gevallen van kanker meegemaakt, waarvan 2 bij directe familie.
Wel bizar als de dokter zegt dat het goed te behandelen is, totdat hij erachter komt dat het uitgezaaid is en beter maatregelen kan nemen. Twee weken later was de begravenis.
No worries man! Zoals ik al zei is het van een half jaar geleden. En dit is juist een hele positieve foto, als je grapjes over de ziekte zou maken is het een andere zaak.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:41 schreef dyonvbaal het volgende:
Hopelijk kan je dan voor die laatste persoon de foto waarderenSorry dat ik bad memories bij je op gehaald heb
Je kan toch al in de handleiding lezen hoe groot je kan projecterenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Nog niet, ik wacht op mijn beameren pas dan weet ik wat voor formaat projectiescherm ik kan kopen.
quote:Van de Donald Duck Facebook:
Heb jij je ingeschreven voor de luxe cassette "Het levensverhaal van oom Dagobert"? Dan is er goed nieuws! Er zijn voldoende inschrijvingen dus de uitgave gaat door!
Heb je je nog niet ingeschreven? Dan is dit je laatste kans!
De cassette kost ¤ 59,95 en via deze link kun je 't bestellen:
http://www.donaldduck.nl/pagina/dagobert
met aanvullend dit:
Alle twaalf de levensverhalen van oom Dagobert staan in de cassette. Daarnaast staan ook alle b-hoofdstukken er in.
Die b-hoofdstukken:
- 0: Van Ducks, dubbeltjes en dwaze heksen (DD Extra 6-1996 en Oom Dagobert 58)
- 3B: De cowboy-kapiten van de Cutty Sark (DD 27-1999 en Vakantieboek 2012)
- 6B: De beschermer van Beulshart klif (DD Extra 11-1997 en Oom Dagobert 68)
- 8B: De gevangene van Witte Kwelling Kreek (DD Extra 7 1/2-2007)
- 8C: Bevroren harten (Duck Extra 10-1997 en Oom Dagobert 67)
- 10B: Topdeal in Panama (Duck Extra 13-2001)
- De laatste slee naar Dawson (Duck Extra 12-1996 en Oom Dagobert 59)
- De droom van zijn leven (Duck Extra 7-2003 en Zware Jongens Vakantieboek 2012)
Ja maar het gaat om de plek waar de beamer het beste kan staan/hangen, aflopend dak enzo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je kan toch al in de handleiding lezen hoe groot je kan projecteren
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Voor Sands:
- 10B: Topdeal in Panama (Duck Extra 13-2001)
Ik lees geen mangaquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands, er is een tentoonstelling in Rotterdam in een museum over manga
Manga is stilstaande anime en dat kijk je wel.. dacht misschien vind je het interresant, maar blijkbaar nietquote:
Geen tijdquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Manga is stilstaande anime en dat kijk je wel.. dacht misschien vind je het interresant, maar blijkbaar niet
Ik was even vergeten wat voor druk sociaal leven jij hebt....quote:
Dat lijkt mij ook wel wat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:51 schreef drakin het volgende:
stripmuseum Groningen zou meer wat voor Sands zijn.
Dat heb ik indd!quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik was even vergeten wat voor druk sociaal leven jij hebt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |