abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128712095
Ze maken hier af en toe iets voor in de "portfolio", als eerste tekening mogen ze zichzelf tekenen volgens mij. En gaandeweg verzamelen ze daar dingen in, maar je krijgt ook een paar keer per jaar de vraag of ze thuis iets kunnen maken/knutselen/tekenen oid voor in de portfolio...
Fake it till you make it...
pi_128712165
Bij Chris mogen ze kiezen op het werkje in "de map" gaat, of mee naar huis. Die map krijgen ze aan het eind van het maar mee naar huis. Alleen maakt Chris niet zoveel werkjes, die kijkt liever bij de buren en leert zo zijn dingen, ipv het zelf te doen ;)
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:13:50 #93
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_128805121
oooooooo

deze MOET ik voor Evie kopen :) leuk leuk

http://www.nextdirect.com/nl/en/shopping/girls/nightwear/17/4
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_128814366
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooooooo

deze MOET ik voor Evie kopen :) leuk leuk

http://www.nextdirect.com/nl/en/shopping/girls/nightwear/17/4
Die is inderdaad wel heel gaaf! :)

Dochtr begint hier volgende week ook met zwemles, en kheb een mini sporttasje gekocht voor haar, voor dr badpak en handdoek. Matcht bij haar schoolrugzak. :)
  dinsdag 23 juli 2013 @ 21:19:22 #95
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_129267383
Flip heeft vandaag zijn laatste CB bezoekje gehad. Weer een stapje dichterbij school.
Ik had hem wel voorbereid op het prikje. Hij zei dat ie niet van prikjes houdt, maar als we daarna naar de Ikea gaan om een ijsje te halen hij het wel goed vond. :')
Hij vond het daadwerkelijke prikje niet leuk. Dat meisje (50+er :D ) was stout en hij liep gewoon naar buiten. En daar werd ie getroost door zijn grote broer. Al met al een hele ervaring voor hem met op het eind een heel aandoenlijk moment...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_129267693
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 10:33 schreef mignonne het volgende:
En ik ben geïntrigeerd door deze drinkfles :D maar vraag me af hoe lek- en morsvrij ie echt is en hij s best aan de prijs.
Die Mepal dingen ben ik zelf niet zo'n fan van op de een of andere manier heb ik altijd een lekkende te pakken :{

[ afbeelding ]

http://www.bever.nl/conti(...)10029?id_colour=1828
Ik heb er 1 voor de meiden, maar de drukknop is nogal zwaar in te drukken. En je moet dus de knop ingedrukt houden tijdens het drinken. Het lukt Hannah in elk geval niet.
pi_129268484
Wj hebben m ook en ik vind ze echt ideaal! Gaat hier altijd mee voor onderweg en vooralsnog altijd (nagenoeg) knoei en lekvrij

Ik zag ze van de week trouwens voor de helft van het geld voorbijkomen bij AS Adventure!
Edit: alleen de Roze/Gele trouwens, die hebben wij ook en is rozer dan op t plaatje

[ Bericht 28% gewijzigd door Poppedein op 23-07-2013 21:50:32 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_129268681
Mmm misschien heb ik dan gewoon een exemplaar wat niet helemaal goed is. De thermosbeker van Contigo hebben we ook en die vind ik zelf geniaal.

Ontopic: mijn grote gaat over een halfjaar pas naar de basisschool maar is er wel al mee bezig. Ik denk dat ze het geweldig gaat vinden *O*

Ik lees in ieder geval mee voor tips.
pi_129269536
Onze bijna 4 jarige, kreeg het een paar maanden geleden niet voor elkaar met die contigo beker, maar inmiddels lukt het haar prima :).
pi_129300639
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 18:50 schreef Bleie het volgende:
Wat doen jullie met al die werkjes? Ik heb nu van t kdv al een flinke berg liggen waarvan ik ook niet zo goed weet wat ik ermee moet...
Tekeningen scan ik in, of maak er een foto van, afhankelijk van de grootte. Van werkjes maak ik een foto. Ze komen even op de kast te staan, maar gaan weg als het volgende werkje mee naar huis komt, of ik opruimwoede krijg ;)

Van alle kunstwerken ben ik nu een boek aan het maken voor later :)
♪♫♥ Life is short, Break the Rules, Forgive quickly, KISS Slowly, Love TRUELY, Laugh Uncontollaby, and NEVER Regret ANYTHING that made u SMILE ♥ ♪♫
pi_129302619
Soms op de foto, soms bewaar ik het, wisselt een beetje...
pi_129337271
Tussen alle broodtrommeltjes, bekers en gymschoentjes in.....vergeet geen luizenzak aan te schaffen. Indien goed gebruikt, scheelt het heel veel werk.
  donderdag 25 juli 2013 @ 17:47:31 #103
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_129337496
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:37 schreef YPPY het volgende:

De mepal bekers doen het hier fantastisch, ook als mevrouw ze zelf dicht draait. :)

Hier idem.
pi_129339382
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:40 schreef gargamel het volgende:
Tussen alle broodtrommeltjes, bekers en gymschoentjes in.....vergeet geen luizenzak aan te schaffen. Indien goed gebruikt, scheelt het heel veel werk.
wij hebben tot nu toe nog geen luizenzak voor de oudste gebruikt. Is ook niet verplicht op school.

Nog geen luis gezien hier.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 25 juli 2013 @ 19:31:04 #106
351203 zouzomaarkunnen
zouzomaarkunnen
pi_129340505
Hier heeft ze de luizenzak van de school gekregen. Scheelt weer een aankoop, en het zal vast wel iets van nut hebben. Ik vind het ook wel handig: vestje, bodywarmer, zomerhoedje kwak ik er allemaal in! :D
pi_129340854
hier krijgen ze ook luizenzakken, meer ook om idd al je spul in te proppen.
pi_129340880
Nee, echt niet volgens het RIVM. Ze gedijen juist beter in een zak met een (vochtige) jas dan op een jas die wordt opgehangen. Dan drogen ze uit en gaan dood.
pi_129340991
ik neem ook aan dat het meer een 'naam' is dan daadwerkelijk voor/tegen luizen.

want op n vlooienmarkt heje ook geen vlooi'n ofzo :P
pi_129342940
Wij hebben Minke's luizenzak van 1e kdv nog... maar die waren inderdaad ook na een maand of zo al niet meer in gebruik, dus hebben we hem mogen houden... geen idee wat ik er mee moet, maar komt vast nog ooit van pas ;)
pi_129348853
Ik heb hier volgens mij nog wel 2 luizenzakken liggen, maar ze gebruiken ze niet op school. Volgens mij moet je je kind dan ook in zo'n zak verpakken, want als ze met spelen tegen elkaar aan gaan zitten kunnen die beestjes ook overstappen...
He, ik krijg gelijk weer jeuk van zo'n onderwerp ;)
  donderdag 25 juli 2013 @ 23:12:58 #113
35189 Troel
scherp en bot
pi_129349955
Hier is de school al jaren luizenvrij (afkloppen) en worden er ook geen luizenzakken gebruikt...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_129351569
Lars mag na de vakantie ook beginnen met wennen, 4 dinsdagochtenden wennen, en dan mag hij vanaf 12 sept voor het echie.

Ben al een beetje aan het rondkijken voor een trommeltje (beker heeft ie al) en een schooltas.
Bij mymepal.com kun je een eigen foto op het trommeltje zetten en tekst enzo, je kunt ook zelf de kleuren samenstellen. Erg leuk.
Ben benieuwd of ik Lars ervan kan overtuigen dat het leuker is als een trommeltje met Spiderman....

En dan nog een tas, ik vind zelf een schoudertas mooier, maar denk dat voor een ukkepukkie een rugtasje toch handiger is.... En dan moeten er nog 2 trommeltjes, een beker en een drinkpakje in passen.... (de eerste maand haalt oma hem nog op tussen de middag, daarna blijft hij 1 keer in de week over)

Lars heeft er heel veel zin in. Hij komt natuurlijk ook al ruim 2 jaar op school met grote zus brengen en halen, en heeft al heel wat uurtjes meegedraaid bij Meike in de klas omdat ik als hulpouder aan het helpen was op school. Wat dat betreft verwacht ik geen moeilijkheden.

Hebben jullie kids de prik ook allemaal op tijd gehad?
Het CB hier loopt zo achter altijd....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 26 juli 2013 @ 00:11:54 #115
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_129352295
Was ik toch bijna vergeten BSO-opvang aan te vragen voor Flip :@
Maar volgens mij heb ik het gister geregeld.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_129357138
Rocka, dat zou ik dus ook zo gaan vergeten :D
Gelukkig kunnen broertjes en zusjes hier altijd wel terecht vanwege voorrang ;) Toch maar alvast aanmelden hier!

Karin, Lars ook bijna naar school! Gelukkig heeft hij er zin in :) CB loopt hier ook altijd achter. Prikken zouden hier bij 3j 9m zijn, oudste kreeg ze bij 4 jr.

Dyon wordt 3 dagen voor de kerstvakantie 4 jaar. Hij zal in januari gaan starten. We moeten dus ook het contract van kdv veranderen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Meimeltje op 26-07-2013 07:47:20 ]
pi_129357173
Cb loopt hier ook achter. Tess krijgt dr 3j9mnd prik met 4jr3mnd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_129357190
Owja sept zou Dyon hm krijgen, 3j9m dus...ben benieuwd of ze tegenwoordig wel op schema liggen.
pi_129357735
Hier liggen ze ook achter, ik heb op een gegeven moment zelf gebeld voor een afspraak al had ik niet het idee dat dat op prijs werd gesteld... Maar ja, een afspraak aan iemand sturen en dat dan weer moeten verzetten lijkt me ook niet handig ;).
Dus hier zit 'ie er al in.
pi_129358553
Lena wordt een week na start van het nieuwe schooljaar hier 4 en ik weet nog steeds niets over wenmomenten... Ik snap dat het komt omdat de grote vakantie ertussen zit en bij eerder contact gaven ze al aan dat ze het niet adviseren een nieuwe kleuter dan al voor de vakantie te laten wennen ivm andere juffen, andere kinderen én gelijk die overbrugging van 6 weken geen school ertussen. Er is wel een doordraaimiddag geweest waarvoor ze uitgenodigd was, maar helaas waren wij toen op vakantie (zowel ten tijde van de uitnodiging als ten tijde van de middag zelf). Nu kan ik natuurlijk niemand bereiken ivm vakantie, dus ik vermoed dat het hier straks op 1 of 2x kort wennen aankomt die amper een dag vtv afgesproken worden...Gelukkig ben ik niet bang dat Lena een meisje is wat veel moeite zal hebben met de omslag, de ingang van het klaslokaal zit ook op dezelfde gang als onze creche nu.

De buuf kwam gister al wel aanzetten met een lijstje met alle klassenindelingen van groep 1tm8, stond daar toch zo de naam van mijn kind in het rijtje van groep 1D O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')