Hij is prof.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:58 schreef TLC het volgende:
Als echte Nederlander vraag ik natuurlijk ; waar betaalt ie dat allemaal van ? ik kan me niet voorstellen dat Traksel zoveel heeft verdiend als wielrenner
Schnabbelen in de provinciequote:Op maandag 1 juli 2013 22:58 schreef TLC het volgende:
Als echte Nederlander vraag ik natuurlijk ; waar betaalt ie dat allemaal van ? ik kan me niet voorstellen dat Traksel zoveel heeft verdiend als wielrenner
Nee dat mag je niet zeggentwitter:nickensimon twitterde op maandag 01-07-2013 om 22:53:07Kan niet zo goed meer zonder vraagtekens naar wielrennen kijken.. #magikdatzeggen #avondetappe SK reageer retweet
Zijn probleem ook.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:59 schreef Pino112 het volgende:
Nee dat mag je niet zeggentwitter:nickensimon twitterde op maandag 01-07-2013 om 22:53:07Kan niet zo goed meer zonder vraagtekens naar wielrennen kijken.. #magikdatzeggen #avondetappe SK reageer retweet
of hij heeft tijdens zijn reizen niet alleen kleren in zijn koffer.....quote:
nick en Simon volgenquote:Op maandag 1 juli 2013 22:59 schreef Pino112 het volgende:
Z'n ploeg betaalt dat allemaalquote:Op maandag 1 juli 2013 22:58 schreef TLC het volgende:
neequote:Op maandag 1 juli 2013 23:01 schreef silverhill het volgende:
Zijn er meer mensen die van de stem van Joost Prinsen moordneigingen krijgen?
Probleem heb ik ook. Ben de draad na 2 zinnen al kwijt.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:01 schreef DeLuna het volgende:
Ik kan mijn aandacht niet houden bij zijn verhaal. Gisteren en eergisteren ook al niet
Ik val er eerder bij in slaap.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:01 schreef silverhill het volgende:
Zijn er meer mensen die van de stem van Joost Prinsen moordneigingen krijgen?
Ik volg er ook niks vanquote:Op maandag 1 juli 2013 23:01 schreef DeLuna het volgende:
Ik kan mijn aandacht niet houden bij zijn verhaal. Gisteren en eergisteren ook al niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |