SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Hoefde ook niet aangezien ik de lapo had.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:34 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Mijn god, ik open een TdJ topic.Snel weg hier.
Sorry, ik vond het adoreren van Wout Poels voorrang had.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoefde ook niet aangezien ik de lapo had.
Mag best, dat mag best. Wout über alles. Voel aan mijn water dat hij de Tour gaat winnen.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:35 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Sorry, ik vond het adoreren van Wout Poels voorrang had.
Denk dat het later is dan Connie Meijer. Die overleed in '88 en dit gaat zo te horen meer over '88 en later.quote:
hoe weet jij dat nou, zei michael snel...quote:Op maandag 1 juli 2013 21:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Leontien ontkende direct, terwijl er niet eens naar gevraagd werd.
Wat is je punt precies?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:37 schreef muzas het volgende:
Al die mensen die huilen over dopingMensen denken dat als je tweemaal daags na het tandenpoetsen een beker epo neemt je de rest van het jaar op je reet voor de TV kan zitten en tussendoor nog ff een grote ronde kan winnen.
90% van die mensen krijg je met alle epo van de wereld te alpen niet over
daarom gebruikte chicken ook 9 middelen ipv 1quote:Op maandag 1 juli 2013 21:37 schreef muzas het volgende:
Al die mensen die huilen over dopingMensen denken dat als je tweemaal daags na het tandenpoetsen een beker epo neemt je de rest van het jaar op je reet voor de TV kan zitten en tussendoor nog ff een grote ronde kan winnen.
90% van die mensen krijg je met alle epo van de wereld de alpen niet over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |