Overigens het toernooi is nu met een groepsfase om de eer en met z'n allen naar L16quote:De Nederlandse waterpolosters zijn klaar voor de WK in Spanje. De ploeg van bondscoach Maugeri boekte bij de Dutch Waterpolo Trophy in Gouda zeges op regerend wereldkampioen Griekenland, olympisch kampioen Verenigde Staten en Canada.
"Drie zeges op goede opponenten geeft veel vertrouwen", zei aanvoerster Yasmin Smit. "We willen op de WK in Barcelona een medaille. Als je kunt winnen van de olympisch en wereldkampioen dan is dat een reëel doel."
Oranje sloot het toernooi af met winst op Canada (17-14). Bijna het hele duel stond Nederland achter, maar met een knappe inhaalrace in de vierde periode werd de overwinning toch binnengehaald.
Lochte ook niet.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:57 schreef DeLuna het volgende:
http://www.swimvortex.com(...)elona-targets-400im/
Cseh zwemt geen 400 wisselEn Hosszu gaat gewoon 6 keer van start.
Geen limiet is geen limiet...quote:Op maandag 15 juli 2013 13:54 schreef TheVulture het volgende:
Toch apart dat bijvoorbeeld een Sharon van Rouwendaal zich niet in deze ploeg heeft gezwommen
Jupquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:17 schreef heywoodu het volgende:
Wanneer worden de startlijsten doorgaans bekend? Een dag voor het toernooi zeker pas?
Ik weet niet hoe het in andere landen zit maar hier in Nederland word je al vanaf je 16e (als je pech heb met 15 al) "gedumpt" bij de senioren. Dus je moet meteen mee met de top in NL.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:35 schreef heywoodu het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat meisjes vaak veel jonger op topniveau zijn dan jongens? Ik bedoel, Meilutyte, Ledecky en eigenlijk ook Franklin kun je nog niet eens echt "vrouwen" noemen ipv meisjes, terwijl je bij de mannen toch niet zo vaak ziet dat iemand van 16-17 al zo serieus meedoet voor gouden medailles (ok, uitzonderingen daargelaten natuurlijk).
Nee die worden pas op hun 18e senioren.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:00 schreef heywoodu het volgende:
Ah dat klinkt best logisch ja. Maar worden jongens vanaf hun 16e dan dus nog niet "gedumpt" bij de senioren?
Ja gewoon een beetje uitlachen ook.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:40 schreef heywoodu het volgende:
Voor de volledigheid ben ik ook alles van het WK 2011 terug aan het kijken, kwam deze tegen:
http://nos.nl/video/260100-mauritanier-duikt-veel-te-vroeg.html
Dat commentaar is echt schandalig
Ik vind het zo ontzettend zielig voor die jongen, kom je uit fucking Mauritanië naar China voor niet meer dan 1 serie (of misschien ook een serie 100 meter vrij), en dan maak je niet een valse start omdat je niet kunt wachten, maar omdat je je vergist in de manier van starten en is het einde toernooi, kun je weer terug...
Ik schrok, tot ik me bedacht dat dit natuurlijk open water is en dat ik me toch niet een week vergist heb om erheen te gaanquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:37 schreef borisz het volgende:
[WK] Olympisch kampioen Mellouli pakt titel op 5000 meter
Nu kan je naar het waterpolo, synchroonzwemmen en schoonspringenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik schrok, tot ik me bedacht dat dit natuurlijk open water is en dat ik me toch niet een week vergist heb om erheen te gaan
Als Nederland ver in het toernooi komt zou ik misschien een wedstrijdje mee kunnen pikken, mits het overdag isquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Nu kan je naar het waterpolo, synchroonzwemmen en schoonspringen
Alleen een persoonlijksuccesje voor [WK] Synchroonzwemster De Graaf naar finale En [WK] Geen finale voor Nederlands schoonspringduo zijn klaar.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als Nederland ver in het toernooi komt zou ik misschien een wedstrijdje mee kunnen pikken, mits het overdag is
quote:Op zondag 21 juli 2013 21:49 schreef verskure het volgende:
[..]
Moet ik minder foto's en videos plaatsen van jou?
Jup. Nummer één speelt straks tegen de nummer vier van een andere groep.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Dit zijn alleen plaatsingswedstrijden toch?
Als ik op tv zou kijken zou ik het buitenbad ook heel gaaf hebben gevonden, maar ik vind het nu toch wel erg prettig dat je niet met 30+ graden de hele week in de zon zit te bakkenquote:Op maandag 22 juli 2013 10:19 schreef TheArt het volgende:
Ik vind het bagger dat het zwemmen niet in het olympisch zwembad wordt gehouden. Buitentoernooien zijn geweldig. In plaats daarvan worden ze in die muffe olympische hal gedropt, bah.
Zoiets dacht ik al ja.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:52 schreef verskure het volgende:
De FINA heeft besloten dat er teveel verschillende variabelen zijn om nog in buitenbad te zwemmen. Met name voor rugcrawl is het gewoon soms niet te doen. Daarbij is het Olympisch bad in BCN sterk verouderd en was het goedkoper om even een Myrtha bad op te bouwen in het Palau Sant Jordi.
Vorige WK buiten brandde je ook nog eens weg inderdaad. 2009 in Rome was het 40+ graden op de tribune en beneden op het dek. En zo'n gigantisch stadion is ook best vet hoor! (WK Shanghai, Londen natuurlijk, nu in Barcelona)
Ik heb er niks mee. We gingen altijd naar een toernooi in Duitsland, ook in een buitenbad. Is gewoon een groot verschil met binnen en ik ga gewoon veel minder hard.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:01 schreef verskure het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat zwemmen in een buitenbad natuurlijk fantastisch blijft
quote:Op maandag 22 juli 2013 11:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee. We gingen altijd naar een toernooi in Duitsland, ook in een buitenbad. Is gewoon een groot verschil met binnen en ik ga gewoon veel minder hard.
Als het 20-25 graden is en de zon staat niet de hele dag op je kop te branden lijkt het me natuurlijk erg mooi om daar op de tribune te zitten buiten, anders is het echt niet te doenquote:
Welke heb jij dan?quote:Op maandag 22 juli 2013 12:02 schreef verskure het volgende:
Ze nemen vooral Mellouli in beeld, hehe.
Ik lees net dat de laatste 2.5km Ferry zijn terrein is en dat hij aan de voeten van Meloulli ligt.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:24 schreef heywoodu het volgende:
Volgens mij kan Weertman niet meer volgen.
Ah, hij is een soort hardzwemmer.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik lees net dat de laatste 2.5km Ferry zijn terrein is en dat hij aan de voeten van Meloulli ligt.
Uiteraardquote:
Herbert gaat samen met Grueter het commentaar doen naar het schijntquote:Op maandag 22 juli 2013 13:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dan blijkt straks dat 50% erkend hardzwemmer is.
Oh zeker welquote:Op maandag 22 juli 2013 13:36 schreef heywoodu het volgende:
Domme vraag misschien, maar je kunt met zwemmen toch niet echt "tempo maken" ofzo zoals met wielrennen? Dus dat iemand achter je gaat zitten profiteren van jouw werk door in je "slipstream" mee te gaan.
Of heb je daar wel degelijk voordeel van? Nu ik dat zo typ zou dat best wel eens kunnen eigenlijk
Ik dacht al dat ik hem zag jaquote:Op maandag 22 juli 2013 13:37 schreef verskure het volgende:
Ferry ligt 4e op de voeten van Mellouli nu!!
Ja terwijl ik aan het typen was dacht ik ineens "maar natuurlijk kan het prima zo zijn dat je als het ware meegetrokken wordt in de stroming"quote:Op maandag 22 juli 2013 13:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh zeker welJa daar kun je zeker voordeel mee hebben
In elk geval een Fransman (Cattin-Vidal) en Mellouli, en ik dacht Lurz er nog bijquote:Op maandag 22 juli 2013 13:40 schreef DeLuna het volgende:
Is dat een Italiaan? Die zwemt nogal wild dus ik hoop dat die zijn energie aan het verspillen is
Nee het is die Griek zie ik nuquote:Op maandag 22 juli 2013 13:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In elk geval een Fransman en Mellouli, en ik dacht Lurz er nog bij
Nee dat is een Spanjaard voor zover ik kan zienquote:Op maandag 22 juli 2013 13:44 schreef heywoodu het volgende:
En die daarachter op 4 alleen zit is Weertman niet lijkt me, want die is zn badmuts kwijt?
Nee ze gaan zo beginnen, dit was onze voorbeschouwing.quote:
Uh, oké.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee ze gaan zo beginnen, dit was onze voorbeschouwing.
12 uur vroeg? Dat is vrij laat nog eigenlijk voor een open water afstand.quote:
Ja. Sport24 had het best kunnen uitzenden ipv een herhaling van de Tour.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:01 schreef DeLuna het volgende:
Dit had ook gewoon live op de NOS gemoeten, straks was hij wereldkampioen geworden en dan had NL dat gewoon gemist.
Neuh, zelfde parcours denk ik, een kwartier is zowat een km dus die komen dan niet in elkaars vaarwater.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:44 schreef heywoodu het volgende:
Volgens de ticketsite start de 25km voor mannen zaterdag om 08:00, en die bij de vrouwen om 08:15, zwemmen ze op een ander parcours ofzo dan?
Oh natuurlijk, de vrouwen zullen de mannen niet in gaan halen, ik zat verkeerd om te denkenquote:Op maandag 22 juli 2013 14:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Neuh, zelfde parcours denk ik, een kwartier is zowat een km dus die komen dan niet in elkaars vaarwater.
Ik zou echt niet kunnen kiezenquote:Op maandag 22 juli 2013 14:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh natuurlijk, de vrouwen zullen de mannen niet in gaan halen, ik zat verkeerd om te denken
Heb zaterdag niks te doen, dus misschien daar kijken, of bij het schoonspringen, of bij de Nederlandse waterpolovrouwen
Ik zie dat de 25km zo'n 5 tot 5,5 uur duurt. Als de Nederlandse vrouwen 1e of 2e worden in de poule moet het lukken om daar naartoe te gaan, dan naar het laatste uur van het open water en daarna terug naar Montjuïc voor het schoonspringenquote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 14:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie dat de 25km zo'n 5 tot 5,5 uur duurt. Als de Nederlandse vrouwen 1e of 2e worden in de poule moet het lukken om daar naartoe te gaan, dan naar het laatste uur van het open water en daarna terug naar Montjuïc voor het schoonspringen
55.81 jaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik las trouwens vandeweek een stukje over de jeugd olympische spelen in Utrecht en een Russische die een belachelijk snelle tijd zwom voor haar leeftijd op de 100m vrij... potentiële wereldtopper
Wow, en dan er nog 2sec onder duikenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
De 57,81 van Marrit Steenbergen was al een toptijd
Die Russische zou bij ons al mee mogen naar de WKquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
De 57,81 van Marrit Steenbergen was al een toptijd
Tja, Sjöström is nog maar 19 en pakte 5 jaar geleden al Europese medaillesquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die Russische zou bij ons al mee mogen naar de WK
Ja echt dat uitzicht over de stad....quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:34 schreef TheVulture het volgende:
Die schoonspringlocatie is misschien wel de mooiste ter wereld
Ja maar de manier van trainen is daar ook al niet al te zuinig. Wij doen rustig aan met de junioren om ze niet over te belasten op die leeftijd maar dat kennen ze daar niet, net als in Frankrijk trouwens. Zie Sharon van Rouwendaal.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:20 schreef TheVulture het volgende:
Bij iemand uit Rusland met die prestatiecurve heb ik toch altijd gelijk twijfels
Zou het geen succes opleveren als we zoiets hier ook doen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar de manier van trainen is daar ook al niet al te zuinig. Wij doen rustig aan met de junioren om ze niet over te belasten op die leeftijd maar dat kennen ze daar niet, net als in Frankrijk trouwens. Zie Sharon van Rouwendaal.
Het wordt bij sommige clubs wel gedaan, zie Orca (ORT). Levert ieder jaar goede jeugdzwemmers af omdat ze daar loeihard trainen en veel uren maken. Ilse Kraaijeveld komt daar vandaan en die is 2 jaar geleden naar het NTC in Eindhoven gegaan, ze maakte daar alleen geen progressie meer omdat ze daar een andere aanpak hanteren (lees: veel rustiger trainen), en dat was ze niet gewend.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou het geen succes opleveren als we zoiets hier ook doen?
Maar als ze vanaf de jeugd zo door blijven trainen zou dat toch z'n vruchten af moeten werpen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het wordt bij sommige clubs wel gedaan, zie Orca (ORT). Levert ieder jaar goede jeugdzwemmers af omdat ze daar loeihard trainen en veel uren maken. Ilse Kraaijeveld komt daar vandaan en die is 2 jaar geleden naar het NTC in Eindhoven gegaan, ze maakte daar alleen geen progressie meer omdat ze daar een andere aanpak hanteren (lees: veel rustiger trainen), en dat was ze niet gewend.
Wij Nederlanders zijn een beetje angstig voor onze kinderen. Ze moeten vooral niet te veel doen en te veel belast worden. Daarom is Nederland ook niet goed in nummers zoals 200m vlinderslag, 200m wisselslag (uitzondering Marcel Wouda), 400m wisselslag, 400m vrijeslag etc etc. Daar moet je namelijk veel meer meters en dus uren maken. Daarom Ferryquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar als ze vanaf de jeugd zo door blijven trainen zou dat toch z'n vruchten af moeten werpen?
Van een afstand (ik doe niet aan sport, amper gedaan ook, dus correct me if i'm wrong) lijkt het soms alsof in Nederland de nadruk vooral op plezier enzo ligt, vergeleken met landen als Rusland, maar die pakken in tig sporten wel bakken medailles
Ik vond de finale slomos van de Dames vanmiddag mooierquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:54 schreef DeLuna het volgende:
Die Chinezen maken zelfs in de slomo geen fouten
Dat kan ook gewoon zijn omdat ze gewoon al aan haar plafond zat. Als je goed bent kom je wel aan de top, of je nou rustig traint of al vroeg keihard traint (tenzij je je kapot traint natuurlijk). Ik zie niet echt een reden om extra rustig met jonge zwemmers om te gaan, zeker omdat het bij uitstek een sport is waar jonge leeftijd niet echt een handicap is. Sterker nog, voor ouderen is het vrij zeldzaam dat ze aan de top blijven.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het wordt bij sommige clubs wel gedaan, zie Orca (ORT). Levert ieder jaar goede jeugdzwemmers af omdat ze daar loeihard trainen en veel uren maken. Ilse Kraaijeveld komt daar vandaan en die is 2 jaar geleden naar het NTC in Eindhoven gegaan, ze maakte daar alleen geen progressie meer omdat ze daar een andere aanpak hanteren (lees: veel rustiger trainen), en dat was ze niet gewend.
Als tweede van Azië buiten China om. China kwalificeerde zich via de OS van vorig jaar.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Hoe heeft Oezvbekistan zich gekwalificeerd, kregen die hun startbewijs bij een doos Pringels?
twitter:Infostrada2016 twitterde op woensdag 24-07-2013 om 09:26:38NED beat UZB 30-3 for biggest win ever at #worlds in women's Water Polo. In men's the record is CRO 35-1 NZL (1994) #BCN2013 reageer retweet
Hebben we dat maar weer binnenquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:39 schreef borisz het volgende:
Ik lees nu trouwens dat de 30-3 een nieuw WK-record is bij de damestwitter:Infostrada2016 twitterde op woensdag 24-07-2013 om 09:26:38NED beat UZB 30-3 for biggest win ever at #worlds in women's Water Polo. In men's the record is CRO 35-1 NZL (1994) #BCN2013 reageer retweet
Wat moet je met goud als je dit record hebtquote:
Zo toch wel briljant zijn trouwens als hij daar nog medailles zou pakken. Van Sydney tot Rio...quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:39 schreef TheVulture het volgende:
Ian Thorpe wil naar Rio de Janeiro... vooralsnog om te zwemmen maar volgens mij gingen er ooit geruchten dat een Braziliaanse zwemmer zijn vriendje was... kan ie mooi alsnog uit de kast komen
http://nos.nl/video/368551-zwemmer-dale-oen-26-overleden.htmlquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:20 schreef heywoodu het volgende:
http://nos.nl/video/39559-alexander-dale-oen-blijft-bloot.html![]()
Gaat toch bijzonder worden maandag, als er definitief een nieuwe wereldkampioen op de 100 school komt
Ik liep in de REWE supermarkt in Berlijn toen ik het dacht te horen op de radio, snel afgerekend en naar huis gelopen om op internet te kijken of ik het goed gehoord hadquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/368551-zwemmer-dale-oen-26-overleden.html
quote:Inge Dekker is zondag de verrassende startzwemster van de estafetteploeg op de 4x100 meter vrije slag. Jacco Verhaeren, technisch directeur van de zwembond KNZB, maakte woensdag al de opstelling bekend voor de series van het sprintonderdeel op de WK in Barcelona. Dekker wordt afgelost door Femke Heemskerk. Daarna gaan Esmee Vermeulen en Elise Bouwens te water.
Dekker kreeg na de olympische race in Londen veel kritiek te verduren. Mede door haar mindere optreden als startzwemster grepen de Nederlandse vrouwen naast het goud. Dekker besloot in oktober een pauze in te lassen, maar pakte begin dit jaar de draad toch weer op. Wereldtopper Ranomi Kromowidjojo is vrijgesteld van de series en komt pas in de finale in actie.
Naja denk niet dat je dat echte concurrentes kan noemen, aangezien die landen op dit moment toch wel een stuk beter zijn. Brons lijkt me nog wel prima haalbaar. Zie weinig landen die beter zijn. Concurrentie zal wel komen van Duitsland, Zweden en Rusland, maar ik zie Nederland gewoon als favoriete voor P3.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:18 schreef TheVulture het volgende:
De dames krijgen weer concurrentie uit Australie en de VS neem ik aan? Of zijn er meer kaapsters op de kust?
Zijn die verschillen nu zo groot dan met Australie en de VS dan?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Naja denk niet dat je dat echte concurrentes kan noemen, aangezien die landen op dit moment toch wel een stuk beter zijn. Brons lijkt me nog wel prima haalbaar. Zie weinig landen die beter zijn. Concurrentie zal wel komen van Duitsland, Zweden en Rusland, maar ik zie Nederland gewoon als favoriete voor P3.
Australië sowieso. Cate Campbell heeft als enige dit jaar onder de 53 gezwommen. Zeg maar hetzelfde als wat Kromo vorig jaar in de aanloop naar de Spelen deed. En verder hebben ze er nog 3 die onder of net boven de 54 kunnen zwemmen. En de VS heeft er 4 onder de 54. Tsja daar verbloemen we bij. Geen idee hoe scherp Kromo is. Dan heb je Femke die onder de 54 kan. Inge die in absolute topvorm 54,5 kan zwemmen (maar ik denk dat die eerder richting 55,0 gaat) en Vermeulen/Bouwens die in topvorm net onder de 55 kan. Ja dan ben je kansloos.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zijn die verschillen nu zo groot dan met Australie en de VS dan?
WATquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:56 schreef TheArt het volgende:
Schijnt trouwens dat Esmee Vermeulen een enorme stap gezet heeft. Kan is dus groot dat zij dus de finale ook zal zwemmen.
EDIT: Ze zwom bij die timetrial 54.16
Dan maken we opeens meer kans weerquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:00 schreef TheArt het volgende:
Dat is overigens echt wel een bizarre stap mocht ze dat ook in de estafette gaan zwemmen. Ze komt van 56.16
Video: http://nos.nl/video/533165-estafettezwemsters-klaar-voor-wk.htmlquote:
quote:De Swim Cup in Amsterdam wordt voor de Nederlandse zwemmers het moment om zich te plaatsen voor de komende Europese kampioenschappen van 2014 in Berlijn. Dat maakte de organisatie van het Amsterdamse evenement donderdag bekend.
Technisch directeur Jacco Verhaeren van de zwembond KNZB wees het evenement aan als kwalificatietoernooi voor de komende EK. De Swim Cup vindt plaats op 7 en 8 december.
Wow dan al.quote:
EK kortebaan ook al gehad en volgend jaar EK langebaanquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:41 schreef heywoodu het volgende:
Mixed relay voor het eerst op het programma van een groot toernooi in Qatar 2014:
http://www.bbc.co.uk/sport/0/swimming/23448108
Jammer dat ie niet die erg goede sprong had zoals in de voorrondequote:Op donderdag 25 juli 2013 15:40 schreef TheArt het volgende:
Jammer, Yorick springt een wat mindere halve finale en wordt 17e met 390.05 punten. Met zijn score in de voorronde van 414.70 was hij 13e geworden.
Olympisch kampioen Zakharov, die compleet uit vorm is, haalt ook de finale niet.
Ja maar als ze minimaal 8 doelpunten halen met een verschil van 3 winnen dan kunnen ze nog 1e wordenquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:47 schreef TheVulture het volgende:
Dames 3-5 achter.... bij winst zijn ze 2e in de poule of niet?
Ik wilde het net zeggen...quote:
Aan de andere kant, gaan een paar ballen op de lat dan heb je gewoon de aansluiting. Nu hollen ze er de hele tijd er achteraan.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:51 schreef TheVulture het volgende:
3-6... wat worden ze simpel weggetikt eigenlijk
Ja maar dit geeft toch weinig vertrouwen hoor... ik weet niet hoe goed die landen in die andere poule zijn behalve China eigenlijkquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:55 schreef TheArt het volgende:
Als zelfs dat soort ballen worden gemist
Ach, eigenlijk boeit de wedstrijd voor geen meter. Speel je een goede wedstrijd in de kruisfinales dan ben je spekkoper, tegen wie dat ook is.
Wat is dat dan? Gewoon extra hoge toren? Nieuwe onderdelen bedacht voor dit WK 'sponsored by Red Bull' of zo?quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:02 schreef DeLuna het volgende:
Dat 'High Diving' ben ik ook wel benieuwd naar. 27m
Die tactische omzetting die de commentator benoemde heeft wel geholpenquote:
Dit dan zeker?quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wat is dat dan? Gewoon extra hoge toren? Nieuwe onderdelen bedacht voor dit WK 'sponsored by Red Bull' of zo?
Ik lees net dat ze in Beijing ook 3e waren in de poulequote:Op donderdag 25 juli 2013 18:40 schreef TheVulture het volgende:
Wel kut dat ze nu tegen China moeten in een wedstrijd die nogal wat gevolgen heeft voor de aankomende jaren
Ze kunnen nog 2e worden als Oezbekistan wint van Spanjequote:Op donderdag 25 juli 2013 18:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik lees net dat ze in Beijing ook 3e waren in de poule
Waterpoloster Casanova is vies dik.quote:
Jep. Ze ziet er ook vies Duits uit.quote:
Geen idee, ik kijk er nooit opquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:44 schreef heywoodu het volgende:
Kent iemand naast swimmingworldmag, swimvortex en swimswam nog goede (internationale) sites met nieuws of voorbeschouwingen ofzo?
Welke finale? Dacht dat alles al zo'n beetje geweest was ...?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrouwen heb ik ook gezien vanmiddag.
Morgen finale dames dus
De finale 3 meter bij de dames is morgen nog.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke finale? Dacht dat alles al zo'n beetje geweest was ...?
Op de plank speelt de kracht echt mee, Op de toren werkt het andersquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:48 schreef Karina het volgende:
Je ziet toch wel een groot verschil tussen de dames en de heren (logisch natuurlijk, de heren hebben meer kracht).
Oh ja die hadden ze alleen synchroon gedaan... Doet onze Duitse Nederlandse nog mee aan de finale? Uschi Freitag?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:49 schreef Karina het volgende:
[..]
De finale 3 meter bij de dames is morgen nog.
Volgens mij zat ze in de finale, maar ik heb vanmiddag niet alles kunnen zien.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja die hadden ze alleen synchroon gedaan... Doet onze Duitse Nederlandse nog mee aan de finale? Uschi Freitag?
Las het ook net terug, we waren zelfs met 2 ... Maar die Uschi was wel het diksterje van het toernooiquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij zat ze in de finale, maar ik heb vanmiddag niet alles kunnen zien.
Niet dus, dacht dat ik een berichtje had gezien dat ze erin zat.
Ja klopt, 2.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Las het ook net terug, we waren zelfs met 2 ... Maar die Uschi was wel het diksterje van het toernooi
En wat een verschill met de 2 chinezenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja klopt, 2.
Wat een sprong net, 4 1/2 contra.
Het enige nadeel is dat het commentaar continu over puntjes praat ... en andere je-woordjes...quote:
Was me eigenlijk niet eens opgevallen, ik vind het commentaar wel goed, zo met zijn 2en. Deden zij dit nou ook bij de OS? Of waren dat weer 2 andere?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Het enige nadeel is dat het commentaar continu over puntjes praat ... en andere je-woordjes...
Nu valt het idd mee, tis vooral 1 van die mannen.. Maar de hele week he ! Meer bij vrouwen trouwensquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Was me eigenlijk niet eens opgevallen, ik vind het commentaar wel goed, zo met zijn 2en. Deden zij dit nou ook bij de OS? Of waren dat weer 2 andere?
Ik zei net al, volgensmij heeft hij een klein katje op zijn schoot dat hij de hele tijd van die lieve woordjes moet zeggen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Het enige nadeel is dat het commentaar continu over puntjes praat ... en andere je-woordjes...
10m? Doen vrouwen ook hoor, die is al geweest.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:51 schreef Karina het volgende:
Toren is ook morgen, dat vind ik nog het mooiste (en engste!) onderdeel. Maar dat doen alleen de heren.
Oh ik kon het niet vinden in het programma, jammer dan heb ik die gemist. Kon ook niet steeds kijken en ALS ik keek was er waterpolo.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
10m? Doen vrouwen ook hoor, die is al geweest.
Ik ook 1x bij het Sloterparkbad buiten, NOOIT meer, echt doodeng.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:50 schreef borisz het volgende:
Heb 1x van zo'n 10 metertoren gesprongen.
Nou ja als een kaars mij naar beneden laten vallen
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:26 schreef superniger het volgende:
Elke land stuurt mooie afgetrainde vrouwen en dan komt Nederland met dikkertje Uschi Freitag
Deur en klink enzo ziet er hetzelfde uit als die van mij hier, wie weet wie ik de komende dagen allemaal tegen het lijf looptwitter:FemkeHeemskerk twitterde op vrijdag 26-07-2013 om 17:07:12I've got mail ! Thank you my friend @johankenkhuis !!! Xx http://t.co/rblhl86sk5 reageer retweet
Ik zie het net langskomen, en ik zie o.a. Orlando Duque, dat is de eindbaas van die Red Bull series, dus zou me niks verbazen als dit high diving daar ook mee te maken heeftquote:
Uitbrakken doe je 5 augustus maar, vanaf morgen is het volle bak kijken, met startlijsten, M&M's en alles erbijquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:26 schreef borisz het volgende:
Morgen gaat het echt beginnen. Om te beginnen om lekker uit te brakken diverse series.
• Women's 100 m butterfly
• Men's 400 m freestyle
• Women's 200 m individual medley
• Men's 50 m butterfly
• Women's 400 m freestyle
• Men's 100 m breaststroke
• Women's 4x100 m freestyle
• Men's 4x100 m freestyle
Hoelaat begint het dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:26 schreef borisz het volgende:
Morgen gaat het echt beginnen. Om te beginnen om lekker uit te brakken diverse series.
• Women's 100 m butterfly
• Men's 400 m freestyle
• Women's 200 m individual medley
• Men's 50 m butterfly
• Women's 400 m freestyle
• Men's 100 m breaststroke
• Women's 4x100 m freestyle
• Men's 4x100 m freestyle
Ah, thanks. Maar even kijken danquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:51 schreef borisz het volgende:
[..]
10u. Net zoals de rest van de week. Finales vanaf 18u.
Alle duiknummers zijn toch voor China?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:26 schreef borisz het volgende:
Verrassing. Alle zeven Synchroonzwemtitels gaan naar Rusland.
#not
Behalve de 10 meter synchroon heren, die ging naar Duitsland.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Alle duiknummers zijn toch voor China?
Eurosportquote:
Kun je er niet gelijk ff een serietje van maken?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Eurosport
Sport24(op politiek24) voor de series en Ned1 voor de finales
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |