Nee, gisteren is het nieuwe seizoen begonnen.quote:
ait chillquote:Op maandag 1 juli 2013 20:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, gisteren is het nieuwe seizoen begonnen.
Misschien als ik over een steen struikel.quote:
Hoezo nietquote:Op maandag 1 juli 2013 20:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet als je die nieuwe kleding aantrekt hoor.
Natuurlijk niet, anders had je toch niet die scherpe quotes van mij in je fobo staan. Vrouwen kunnen dat niet.quote:
vannacht zei je wat andersquote:Op maandag 1 juli 2013 20:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, anders had je toch niet die scherpe quotes van mij in je fobo staan. Vrouwen kunnen dat niet.
oooo ik dacht alquote:Op maandag 1 juli 2013 20:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, anders had je toch niet die scherpe quotes van mij in je fobo staan. Vrouwen kunnen dat niet.
Doe eens lief. * Rezania geeft Etsu een tik.quote:
Een tik of een likquote:Op maandag 1 juli 2013 20:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe eens lief. * Rezania geeft Etsu een tik.
Macho gespotquote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:25 schreef Ezell het volgende:
Ik zag vandaag bij De Bijenkorf echt het perfecte zwarte taillerokje, maar mijn maat was uitverkocht.
In Amsterdam?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:25 schreef Ezell het volgende:
Ik zag vandaag bij De Bijenkorf echt het perfecte zwarte taillerokje, maar mijn maat was uitverkocht.
Etsu heb 'm gekochtquote:Op maandag 1 juli 2013 20:25 schreef Ezell het volgende:
gaat je kostenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:25 schreef hezdunnah het volgende:
DV wil je voor mij een tekening maken van een konijn
lachen he, om die nigga's moet ik vooral lachenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:27 schreef nodig het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)vines_van_juni_.html
Vandaag al gedaan, hoogtepunt (letterlijk) van mijn verjaardag.quote:
Wanneer gaan jij en hezdunnah daten? Het voorstel ligt al op tafel, als ik de post boven je lees.quote:
Doen wequote:Op maandag 1 juli 2013 20:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kom vegte dan joh met je MLP mappacks. Binnenkort weer een potje doen?
Oh?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vandaag al gedaan, hoogtepunt (letterlijk) van mijn verjaardag.
Wanneer gaan VMSDKR en ik daten? dát is de vraag.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wanneer gaan jij en hezdunnah daten? Het voorstel ligt al op tafel, als ik de post boven je lees.
Jij was niet bij bewustzijn toentertijd, sorry.quote:
2.34quote:Op maandag 1 juli 2013 20:27 schreef nodig het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)vines_van_juni_.html
Staat Etsu wel leuk verder.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:28 schreef Ezell het volgende:
Holy fuck, dat rokje is nog te koop in de online shop. Wel fucking duur. 100 euro.
VMSDKR is een chubby manlet. Daar wil je niet mee daten joh.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wanneer gaan VMSDKR en ik daten? dát is de vraag.
Ik was met m'n gedachten bij je oma, grgr.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij was niet bij bewustzijn toentertijd, sorry.
Heb jij even geluk. Ik heb het niet zo met skinny boiisquote:Op maandag 1 juli 2013 20:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
VMSDKR is een chubby manlet. Daar wil je niet mee daten joh.
Kom we gaan samen cutten, vandaag is mijn eerste dag.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
VMSDKR is een chubby manlet. Daar wil je niet mee daten joh.
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik was met m'n gedachten bij je oma, grgr.
Goede vraag, VMSDKR is wel lekker, zou zijn kringspier verwijden mits hij me de kans gaf (nohommo)quote:Op maandag 1 juli 2013 20:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wanneer gaan VMSDKR en ik daten? dát is de vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |