Die broekquote:Op maandag 1 juli 2013 20:13 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op maandag 1 juli 2013 20:13 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, we hebben het weer gezien. Nu kan het weer in de doos en wordt het teruggestuurd naar wehkamp, waarna je je geld weer gestort krijgt.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:13 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat shirt heb ik ookquote:Op maandag 1 juli 2013 20:13 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi hoor.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:13 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gedraag je je wel als een stadjer of ben je compleet vreemd hier?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:15 schreef VMSDKR het volgende:
Nouja, ik woon in Groningen. Ik ben geen Groninger.
Asosquote:Op maandag 1 juli 2013 20:15 schreef hezdunnah het volgende:
Nu ik kleding zie; zaterdag heb ik bij Asos wat besteld, is nog steeds niet verzonden
Nouja, ik woon hier al 18,5 jaar dus zo vreemd ben ik ook weer niet in 050, maar ik ben niet een typische student nee.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gedraag je je wel als een stadjer of ben je compleet vreemd hier?
moet je daar wel eens belasting of invoerrechten voor betalen? GB ligt in de eu dus hoeft dat niet toch.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Asos![]()
Daar krijg ik morgen nog een pkketje van.
Waar woonde je de 30 jaar daarvoor?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nouja, ik woon hier al 18,5 jaar dus zo vreemd ben ik ook weer niet in 050, maar ik ben niet een typische student nee.
Kan ermee door. Waar woon je? welke buurt?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nouja, ik woon hier al 18,5 jaar dus zo vreemd ben ik ook weer niet in 050, maar ik ben niet een typische student nee.
ik ben Kerkiraansquote:Op maandag 1 juli 2013 20:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nope. Gratis verzenden.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:17 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
moet je daar wel eens belasting of invoerrechten voor betalen? GB ligt in de eu dus hoeft dat niet toch.
ok zal wel alleen uit usa ofzo zijn da je opeens 50 euro kosten bij moet betalenquote:
Sorry!quote:Op maandag 1 juli 2013 20:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niet doen voel me onsekur nuSpatie stop
Sst.quote:
Ik heb in de Jozef Isrealstraat gewoond, maar woon nu weer bij m'n ouders.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan ermee door. Waar woon je? welke buurt?
Deze man.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |