Nee, gisteren is het nieuwe seizoen begonnen.quote:
ait chillquote:Op maandag 1 juli 2013 20:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, gisteren is het nieuwe seizoen begonnen.
Misschien als ik over een steen struikel.quote:
Hoezo nietquote:Op maandag 1 juli 2013 20:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet als je die nieuwe kleding aantrekt hoor.
Natuurlijk niet, anders had je toch niet die scherpe quotes van mij in je fobo staan. Vrouwen kunnen dat niet.quote:
vannacht zei je wat andersquote:Op maandag 1 juli 2013 20:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, anders had je toch niet die scherpe quotes van mij in je fobo staan. Vrouwen kunnen dat niet.
oooo ik dacht alquote:Op maandag 1 juli 2013 20:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, anders had je toch niet die scherpe quotes van mij in je fobo staan. Vrouwen kunnen dat niet.
Doe eens lief. * Rezania geeft Etsu een tik.quote:
Een tik of een likquote:Op maandag 1 juli 2013 20:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe eens lief. * Rezania geeft Etsu een tik.
Macho gespotquote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:25 schreef Ezell het volgende:
Ik zag vandaag bij De Bijenkorf echt het perfecte zwarte taillerokje, maar mijn maat was uitverkocht.
In Amsterdam?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:25 schreef Ezell het volgende:
Ik zag vandaag bij De Bijenkorf echt het perfecte zwarte taillerokje, maar mijn maat was uitverkocht.
Etsu heb 'm gekochtquote:Op maandag 1 juli 2013 20:25 schreef Ezell het volgende:
gaat je kostenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:25 schreef hezdunnah het volgende:
DV wil je voor mij een tekening maken van een konijn
lachen he, om die nigga's moet ik vooral lachenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:27 schreef nodig het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)vines_van_juni_.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |