abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136309786
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 23:49 schreef wootahH het volgende:

[..]

als je die batterij koopt moet je ook wel een bijpassend klepje kopen. Die loopt dan recht ipv naar binnen.
Heb de batterij plus dikkere klep van Samsung. Boel paste niet. Bij een vriend overigens exact hetzelfde :P Verder heb ik ooit nog eens een officieel wit klepje gekocht, bij de standaard batterij. Paste ook niet goed. Samsung is daar gewoon niet goed in ;)
Het is wat het is.
pi_136312988
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 23:50 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:

[..]

Heb de batterij plus dikkere klep van Samsung. Boel paste niet. Bij een vriend overigens exact hetzelfde :P Verder heb ik ooit nog eens een officieel wit klepje gekocht, bij de standaard batterij. Paste ook niet goed. Samsung is daar gewoon niet goed in ;)
Bij mij paste het anders zonder enig probleem hoor.
pi_136315387
quote:
9s.gif Op maandag 3 februari 2014 15:38 schreef JaneDoe het volgende:
kut kut kut...telefoon deed in t weekend al raar met opladen, deed t steeds pas na wat 'gewroet' bij stekkeringang en nu doet hij dat dus helemaal niet meer
en natuurlijk is mn batterij nu ook helemaal leeg :{

iemand dit geintje eerder gehad en enig idee wat t me gaat kosten? garantie is namelijk verlopen.. ;(
morgen pas tijd om langs de service centre te gaan
Ik zou hem even langs de plaatselijke Turk brengen en informeren naar de mogelijkheden en kosten. :P
pi_136317160
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 10:36 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Ik zou hem even langs de plaatselijke Turk brengen en informeren naar de mogelijkheden en kosten. :P
kom er net vandaan :D
kwam er vandaag dus achter dat de belwinkel naast jumbo ook telefoons repareert, loop er al jaren langs! :D :@
word vandaag nog gebeld voor een offerte, ben benieuwd
pi_136320643
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:57 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

kom er net vandaan :D
kwam er vandaag dus achter dat de belwinkel naast jumbo ook telefoons repareert, loop er al jaren langs! :D :@
word vandaag nog gebeld voor een offerte, ben benieuwd
Hou me op de hoogte. Mijn USB-poortje begint ook gammel te worden, dus ben benieuwd wat het kost. :P
pi_136353319
Batterijklepje van de extended batterij paste bij mij perfect trouwens. Ik heb nu cyanogenmod 11 draaien, gebaseerd op kitkat Android, werkt al best goed, alleen mijn bluetooth carkit werkt nog niet ze lekker.
...
pi_136364737
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:57 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Hou me op de hoogte. Mijn USB-poortje begint ook gammel te worden, dus ben benieuwd wat het kost. :P
dusss..

volgens de turk lag t aan de batterij zelf, koste me 25 euro
had er ik al mn twijfels bij maar was allang blij dat ik mn telefoon t weer deed na anderhalve dag..maar t bleek, lag dus niet aan de batterij
vandaag weer terug gegaan en deze keer door iemand anders geholpen die gelijk zag dat t aan de ingang lag, reparatie kost 45 euro, bood gelijk zelf aan het voor 20 te maken aangezien ik eerder onnodig een nieuwe batterij gekocht heb

45 euro dus
pi_136364915
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:34 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

dusss..

volgens de turk lag t aan de batterij zelf, koste me 25 euro
had er ik al mn twijfels bij maar was allang blij dat ik mn telefoon t weer deed na anderhalve dag..maar t bleek, lag dus niet aan de batterij
vandaag weer terug gegaan en deze keer door iemand anders geholpen die gelijk zag dat t aan de ingang lag, reparatie kost 45 euro, bood gelijk zelf aan het voor 20 te maken aangezien ik eerder onnodig een nieuwe batterij gekocht heb

45 euro dus
Valt mee, bedankt voor de update. :Y
pi_136464033
Heeft er iemand toevallig een witte achterkant voor de extended battery liggen, en deze niet meer nodig? Dan hou ik me aanbevolen?

Heb de edtended battery al, maar met zwart cover. Ik kan tot nu toe deze niet los vinden...
pi_136478600
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:39 schreef winterapfel het volgende:
Heeft er iemand toevallig een witte achterkant voor de extended battery liggen, en deze niet meer nodig? Dan hou ik me aanbevolen?

Heb de edtended battery al, maar met zwart cover. Ik kan tot nu toe deze niet los vinden...
Als je een losse vindt, zou je deze dan ff willen posten? Ik ben namelijk ook op zoek naar een witte achterkant van de extended battery. Doordat deze out-of-the-box niet paste, heb ik zelf wat verprutst met als gevolg dat de bovenkant vrij makkelijk lospopt, dus dit zit nu met een drupje superlijm vast. Een nieuw klepje kan daarom geen kwaad ;)
Het is wat het is.
pi_136490551
Die draait lekker inderdaad. Het is wel een "nightly" bij elke nieuwe download is ie weer wat beter :)
...
  zondag 9 februari 2014 @ 00:21:27 #113
280367 Opperprutser
Derde hond in het kegelspel
pi_136490870
Bazentelefoon. Afgelopen vrijdag nieuwe telefoon ontvangen maar de Samsung heeft zich de afgelopen 2 jaar bewezen als een absolute toptelefoon. Nooit problemen mee gehad :)
pi_136494768
quote:
de url bestaat niet?
pi_136497317
Hier staan de nieuwste nightly versies. Ik heb de laatste en het lijkt tot nu toe goed te werken.

http://download.cyanogenmod.org/?type=nightly&device=i9100

Wel even goed lezen hoe het moet natuurlijk :)

http://wiki.cyanogenmod.org/w/I9100_Info
...
pi_136512549
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 08:04 schreef daniela_007 het volgende:

[..]

de url bestaat niet?
dan hebben ze hem verwijdert ;(
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:26 schreef Garbageman het volgende:
Hier staan de nieuwste nightly versies. Ik heb de laatste en het lijkt tot nu toe goed te werken.

http://download.cyanogenmod.org/?type=nightly&device=i9100

Wel even goed lezen hoe het moet natuurlijk :)

http://wiki.cyanogenmod.org/w/I9100_Info
wat zijn de voordelen met kitkat tegenover de stock jelly bean?

Draait hij wat stabiel trouwens?
pi_136519337
Tot nu toe geen klachten, alleen met bluetooth is het nog ff afwachten of het werkt. Het werkt allemaal heel vlot en soepel, maar dat komt natuurlijk ook door het ontbreken van de Samsung software :) Erg leuk vind ik dat ik per programma de permissies kan instellen. Dus wat ze allemaal mogen inzien en zo.
...
  maandag 10 februari 2014 @ 22:27:35 #118
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_136569834
Hmpf. Ik heb mijn GS2 verneukt :'). Heeft Cyanogenmod ook een Clean install mogelijkheid via Odin oid? Ik krijg mijn telefoon enkel nog in Downloadmodus.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_136604832
quote:
10s.gif Op maandag 10 februari 2014 22:27 schreef jogy het volgende:
Hmpf. Ik heb mijn GS2 verneukt :'). Heeft Cyanogenmod ook een Clean install mogelijkheid via Odin oid? Ik krijg mijn telefoon enkel nog in Downloadmodus.
Eerst stock flashen en daarna weer CM?
  dinsdag 11 februari 2014 @ 21:58:45 #120
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_136605516
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 21:45 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Eerst stock flashen en daarna weer CM?
Is ook niet gelukt. Ik heb cm9 er weer op moeten zetten omdat die nog wel geödind kon worden. :'). Via Cwm ging het ook niet met een zip bestandje want dat brak steeds af waardoor ik weer overnieuw kon beginnen. Dus ik heb weer cm9 erop gezet en binnenkort koop ik een nieuwe micro sd waar ik die zips op kan zetten voor 11.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 12 februari 2014 @ 00:50:40 #121
189216 netolk
maar dan andersom
pi_136613405
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 23:49 schreef wootahH het volgende:

[..]

als je die batterij koopt moet je ook wel een bijpassend klepje kopen. Die loopt dan recht ipv naar binnen.
Wat lul jij nou?
die krijg je er gewoon hoor
Beware of the Raping Zebra's
pi_136621586
Zie bericht: http://www.androidics.nl/nieuws/9243/google-verplicht-fabrikanten-de-nieuwste-android-versie-te-gebruiken/

Is dit een goed nieuws voor de Android-gebruikers? Dat betekent dat Samsung o.a. Galaxy SII de Android-versie naar de nieuwste versie moet updaten, toch?
Kunnen we dan snel 4.4 verwachten op onze Galaxy SII?
pi_136633741
Geldt alleen voor nieuw uitgebrachte toestellen begrijp ik uit het bericht.
Lijkt me voor een fabrikant als Samsung met zo'n 100 verschillende modellen ook wel een uitdaging om ze allemaal een update te geven.
pi_136705164
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:01 schreef Garbageman het volgende:
Tot nu toe geen klachten, alleen met bluetooth is het nog ff afwachten of het werkt. Het werkt allemaal heel vlot en soepel, maar dat komt natuurlijk ook door het ontbreken van de Samsung software :) Erg leuk vind ik dat ik per programma de permissies kan instellen. Dus wat ze allemaal mogen inzien en zo.
tof _O_

misschien maar flashen binnenkort :D
  vrijdag 14 februari 2014 @ 16:29:09 #125
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_136707158
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 17:39 schreef Mehari het volgende:
Geldt alleen voor nieuw uitgebrachte toestellen begrijp ik uit het bericht.
Lijkt me voor een fabrikant als Samsung met zo'n 100 verschillende modellen ook wel een uitdaging om ze allemaal een update te geven.
En veel toestellen zijn ook te traak om 4.4 te draaien en in 4.4 zit ook ondersteuning voor hardware die oudere toestellen niet hebben.
Het heeft dus niet veel zin om te upgraden.

Ik heb laatst met *#9900#* "fast dormancy" uitgezet, zou de batterij langer mee moeten laten gaan.. en inderdaad, m'n batterij gaat nu écht heel langzaam leeg.
68% over na 1 dag en 2 uur, nog 2 dagen en 10 uur tegoed.. :o
En dat voor een telefoon van bijna 2 jaar oud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')