abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134707292
Leuk dit topic! Ik heb mijn S2 nu meer dan twee jaar. Ik heb gister een KitKat ROM (CyanFox) erop gezet, en mijn telefoon vliegt weer als nooit tevoren! Ik wacht wel tot hij kapot is voor ik een nieuwe haal. Zit namelijk met een sim-only contract en vind 400 euro voor een nieuw toestel toch wel pittig geprijsd ...
pi_134711444
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 09:29 schreef Alxander het volgende:
Leuk dit topic! Ik heb mijn S2 nu meer dan twee jaar. Ik heb gister een KitKat ROM (CyanFox) erop gezet, en mijn telefoon vliegt weer als nooit tevoren! Ik wacht wel tot hij kapot is voor ik een nieuwe haal. Zit namelijk met een sim-only contract en vind 400 euro voor een nieuw toestel toch wel pittig geprijsd ...
Hoe is het batterijgebruik? Ik haal nu gemiddeld 1 à 2 dagen (met hetgeen hierboven als uitspringer), maar met de nieuwe ROM's (CM en zulks) haal ik de dag niet eens. Daarom draai ik nog een CM van februari, omdat ik daarmee geen bugs ondervind.

Deze bugs zijn onder andere:
- Wegvallend bereik (reboot vereist)
- Supersnelle battery drain
- Geluidsthreshold (zacht geluid wordt gedempt, dus bij oude, zacht opgenomen muziek hoor je alleen de drums)
- Trilling zeer onregelmatig

Dit is dan CM10.1 Stable. Die werkt bij mij dus slechter dan een oude nightly, dus ik heb geen zin om weer te updaten tot het goed werkt. :P
pi_134713069

Het werkt gewoon _O_ Niet verwacht
  Forum Admin donderdag 26 december 2013 @ 13:58:23 #79
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_134713629
Heb nu een maand of 9 mijn Xperia z, soms mis ik mijn s2 nog. Wat een heerlijk, onverwoestbaar toestel was dat toch ook _O_
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_134726304
quote:
Mijn S2 loopt voorlopig ook nog als een zonnetje. Sterker nog, ik heb gisteren een Kitkat CM rom op de S Advance van mijn zusje geinstalleerd (het arme kind draaide nog op 2.3 :') ) en dat ding gaat ook als de brandweer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2013 21:16:35 ]
pi_134726948
Gps werkt niet zo lekker ? Iemand een tip
Werkt niet moet ik zeggen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_134779990
Sinds een tijdje een nieuwe SD-kaart, maar hij verplaatst apps daar niet naar toe als ik klik op 'verplaats app naar sd kaart', hij verplaatst ze naar de usb-opslag. Die is nu vol en nu kan ie alleen nog maar miepen dat het geheugen vol is. Bij m'n oude sd-kaart verplaatste hij wel alles naar de sd-kaart. Iemand? :o
Live for now, forget forever
pi_135388784
Krijgt deze ook een nieuwe update naar Android 4.4? Zo ja wanneer wordt 4.4 uitgerold op SII?
  zondag 12 januari 2014 @ 11:29:54 #84
302853 themole
graaft totaal door.
pi_135389147
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:12 schreef daniela_007 het volgende:
Krijgt deze ook een nieuwe update naar Android 4.4? Zo ja wanneer wordt 4.4 uitgerold op SII?
Iig niet meer door Samsung. Je kan hem wel upgraden hoor door een custom rom erop te zetten, geen idee of deze al stabiel zijn.
Niet altijd serieus
pi_135392220
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:29 schreef themole het volgende:

[..]

Iig niet meer door Samsung. Je kan hem wel upgraden hoor door een custom rom erop te zetten, geen idee of deze al stabiel zijn.
Ik draai sinds enkele weken de stable versie van cyanogenmod, bevalt erg goed
pi_135408135
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:33 schreef winterapfel het volgende:

[..]

welke android versie is die op gebaseerd?
pi_135408182
Net een nieuwe batterij besteld, productiedatum van die van mij was begin 2011, en werd nu redelijk slecht (20% verbruiken met wat browsen tijdens het poepen etc).

Hoop dat ik dus voor ¤30 nog een tijdje door kan met deze telefoon :7
pi_135408468
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:33 schreef winterapfel het volgende:

[..]

Kan je stable versie van cyanogenmod op alle Android toestellen updaten?
  maandag 13 januari 2014 @ 18:16:20 #89
189216 netolk
maar dan andersom
pi_135445211
quote:
4s.gif Op zondag 12 januari 2014 20:08 schreef gogosweden het volgende:
Net een nieuwe batterij besteld, productiedatum van die van mij was begin 2011, en werd nu redelijk slecht (20% verbruiken met wat browsen tijdens het poepen etc).

Hoop dat ik dus voor ¤30 nog een tijdje door kan met deze telefoon :7
Ja, heb niet al te lang ook die nieuwe (grotere) accu gehaald werkt bij mij tot nu toe prima

Ik zit er wel aan te denken om binnen kort (lees als ik een keer tijd heb dus waarschijnlijk rond de zomer vakantie) de SII rooten, zijn er nog serieuze gevaren? of kun je altijd weer in de download mode komen?
Beware of the Raping Zebra's
pi_135446217
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:16 schreef netolk het volgende:

[..]

Ja, heb niet al te lang ook die nieuwe (grotere) accu gehaald werkt bij mij tot nu toe prima

Ik zit er wel aan te denken om binnen kort (lees als ik een keer tijd heb dus waarschijnlijk rond de zomer vakantie) de SII rooten, zijn er nog serieuze gevaren? of kun je altijd weer in de download mode komen?
gewoon cyanogenmod erop draaien via de app. Heb je gelijk stabiele 4.3 versie en root.
:]
  maandag 13 januari 2014 @ 19:41:34 #91
189216 netolk
maar dan andersom
pi_135449283
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:41 schreef wootahH het volgende:

[..]

gewoon cyanogenmod erop draaien via de app. Heb je gelijk stabiele 4.3 versie en root.
Dat was niet de vraag ;)

Persoonlijk ben ik meer voor het old school via kabel aan pc en dan die via download mode de boel erop knallen
pi_135491365
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:16 schreef netolk het volgende:

[..]

idd hier hetzelfde idee met rooten.
pi_135491477
Eigenlijk verbaast het me wel, dat zo'n smartphone zo lang mee gaat. Het mocht dan een high end model zijn, maar ik heb hem gekocht voorjaar 2011, en nu, bijna 3 jaar later, werkt hij nog net zo goed als op de dag dat ik hem kocht.

Deze koelkast heeft me enorm veel plezier geleverd, en heeft zijn geld al 3x terug verdient vind ik. Ik ben van plan hem pas te vervangen als hij kuren begint te vertonen, of als er iets revolutionair in het smartphone gebeuren gebeurt. Want tot nu toe is het alleen maar hogere specs en beter scherm heb ik het idee ;(
  woensdag 15 januari 2014 @ 21:11:18 #94
189216 netolk
maar dan andersom
pi_135538015
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 19:58 schreef gogosweden het volgende:
Eigenlijk verbaast het me wel, dat zo'n smartphone zo lang mee gaat. Het mocht dan een high end model zijn, maar ik heb hem gekocht voorjaar 2011, en nu, bijna 3 jaar later, werkt hij nog net zo goed als op de dag dat ik hem kocht.

Deze koelkast heeft me enorm veel plezier geleverd, en heeft zijn geld al 3x terug verdient vind ik. Ik ben van plan hem pas te vervangen als hij kuren begint te vertonen, of als er iets revolutionair in het smartphone gebeuren gebeurt. Want tot nu toe is het alleen maar hogere specs en beter scherm heb ik het idee ;(
idd hier het zelfde
pi_135538231
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 19:58 schreef gogosweden het volgende:

ik heb ook een simonly abbonementje genomen bij mn huidige toestel, werkt nog prima _O_
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_135637126
quote:
Jep eensch! Hier precies hetzelfde verhaal! 400 is veel geld en als je S2 nog werkt..... Die KitKat wil ik er ook op... ff vragen aan mijn digiman of die zo vriendelijk wil zijn om hem te installeren! :Y
pi_135827579
Nu net Cyanogenmod 10.1.3 op mijn telefoon gezet. Werkt lekker! Ik wacht nog even af tot de kitkat versie wat verder ontwikkeld is, maar met deze "oude" versie ben ik al heel tevreden :)
...
pi_136287415
kut kut kut...telefoon deed in t weekend al raar met opladen, deed t steeds pas na wat 'gewroet' bij stekkeringang en nu doet hij dat dus helemaal niet meer
en natuurlijk is mn batterij nu ook helemaal leeg :{

iemand dit geintje eerder gehad en enig idee wat t me gaat kosten? garantie is namelijk verlopen.. ;(
morgen pas tijd om langs de service centre te gaan
pi_136309500
Mijn S2 bevalt ook nog goed. Heb hem geroot, alle bloatware er afgegooid en daarna de root weer verwijderd. Heb er ook een officiële extended battery bijgekocht, maar de batterijklep wilde niet passen :( Toen dus aan het hobbyen geslagen met als resultaat dat de klep aan de bovenkant niet meer goed vast wil. Ik loop dus met een S2 rond waarbij de batterijklep met twee puntjes superlijm vast zit. Zit stevig en kraakvrij vast, maar als de S2 valt dan spat heel die klep eraf en kan ik weer lijmen. Nou ja, vanaf de buitenkant is niets te zien, maar wel slecht dat officiële Samsung batterijkleppen gewoon niet passen :P Maar goed, dat verbaast me niets. Samsung levert eigenlijk altijd halfbakken werk. Alleen de S2 is echt (per ongeluk?) een topproduct geweest :D
Het is wat het is.
pi_136309733
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 23:43 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
Mijn S2 bevalt ook nog goed. Heb hem geroot, alle bloatware er afgegooid en daarna de root weer verwijderd. Heb er ook een officiële extended battery bijgekocht, maar de batterijklep wilde niet passen :( Toen dus aan het hobbyen geslagen met als resultaat dat de klep aan de bovenkant niet meer goed vast wil. Ik loop dus met een S2 rond waarbij de batterijklep met twee puntjes superlijm vast zit. Zit stevig en kraakvrij vast, maar als de S2 valt dan spat heel die klep eraf en kan ik weer lijmen. Nou ja, vanaf de buitenkant is niets te zien, maar wel slecht dat officiële Samsung batterijkleppen gewoon niet passen :P Maar goed, dat verbaast me niets. Samsung levert eigenlijk altijd halfbakken werk. Alleen de S2 is echt (per ongeluk?) een topproduct geweest :D
als je die batterij koopt moet je ook wel een bijpassend klepje kopen. Die loopt dan recht ipv naar binnen.
:]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')