Ja kom maar naar de Meki shop (heeey)quote:
Ik ga gelijk voor FA, samen met Tem.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:29 schreef Elfletterig het volgende:
Bovendien is Specularium aan de beurt. Dat is algemeen bekend.
Dat is hoe ze hem dwingen te stoppen met trollen.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:14 schreef DroogDok het volgende:
Dit meen je niet?
Dacht dat het een troll account was.
Dat had er ook nog bij moeten komen.quote:
Soms leer ik wel van mijn foutenquote:Op maandag 1 juli 2013 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat had er ook nog bij moeten komen.
Ik moest jou altijd vertellen dat je bronnen moet vermelden als je topics in NWS opent.
Het duurt een jaar of vier, maar dan heb je ook wat.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Soms leer ik wel van mijn fouten
Ja hij is net terug van trainingskampquote:
Dit dus.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Meki NWS mod, dan kunnen we net zo goed meteen fuseren met forums.marokko.nl
Ja, ik denk het ook niet.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:56 schreef opgebaarde het volgende:
Als Meki geen Marokkaan was geweest maar gewoon een kaaskop, was hij allang een moderator geweest
Uiteraard. Mensen van allochtone komaf kunnen op Fok! geen mod worden....quote:Op maandag 1 juli 2013 21:56 schreef opgebaarde het volgende:
Als Meki geen Marokkaan was geweest maar gewoon een kaaskop, was hij allang een moderator geweest
Laat me raden: 's nachts, zo tussen vier en zes uur?quote:
Zelfs daar zou hij geen serieuze aanspraak op maken. Daar is Mutant01 de gedoodverfde eindbaas van.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:01 schreef Perrin het volgende:
Een tijdelijk Marokkaans themaforum met Meki als eindbaas, dan?
Klopt, want dan zou hij niet in een ideologie van vernietiging geloven. Ook zou hij niet Turkse terreurdaden steunen e.d.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:56 schreef opgebaarde het volgende:
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:13 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Klopt, want dan zou hij niet in een ideologie van vernietiging geloven. Ook zou hij niet Turkse terreurdaden steunen e.d.
Ik sta er open voor en zal het met beiden handen aannemen.quote:
Vernietiging... terreurdaden..quote:Op maandag 1 juli 2013 22:13 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Klopt, want dan zou hij niet in een ideologie van vernietiging geloven. Ook zou hij niet Turkse terreurdaden steunen e.d.
Waarom heb je geen ander kleurtje?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Vernietiging... terreurdaden..
hahah laat ik maar hier niet op in gaan.
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:13 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Meki, wil je met me trouwen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 01:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
---verwijderd---
[ Bericht 100% gewijzigd door Meki op 02-07-2013 01:37 (vinnik nie leuk) ]
Mogen Friezen eigenlijk moderator worden?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uiteraard. Mensen van allochtone komaf kunnen op Fok! geen mod worden....
Nee , zulke lage levensvormen mogen geen mod worden op Fok!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 04:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mogen Friezen eigenlijk moderator worden?
Heeft hij wel.quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 01:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
---verwijderd---
Komt nog. Hij zit nog in zijn proeftijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2013 09:37:52 ]
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:56 schreef opgebaarde het volgende:
Dit dus.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:14 schreef DroogDok het volgende:
Dit meen je niet?
Dacht dat het een troll account was.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:21 schreef GewoneMan het volgende:
[..]sure
![]()
![]()
voordelen van Meki als mod:
geen
nadelen van Meki als mod:
deze lijst kan de server van fok niet aan dus ik post hem maar niet
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Komt nog. Hij zit nog in zijn proeftijd.
Snap je 'em? Marokkaan... proeftijd...![]()
Niet als ze 13 uur per dag slapen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 04:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Neen. Dat Friezen überhaupt op FOK! mogen is al erg genoeg voor de rest van de - wel normaal ontwikkelde - gebruikers.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 04:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik geloofde dit.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 01:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
---verwijderd---
Ik niet?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:39 schreef ReplaR het volgende:
Dat zou voor mij echt de laatste druppel zijn om mijn emailadres in een willekeurig niet bestand adres te wijzigen en een wachtwoord-reset aan te vragen.
(zelfde geldt voor mutant01. gelly, xa1pt etc)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |