Joah ik hoorde hem!quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:37 schreef oh-oh het volgende:
Die draaide Ekdom daarstraks, daaaaaaaaaaamn, zo dope!
maar Os was ook best relaxed, soms heb je vogels die alsmaar hysterisch rond vliegen en dat moet ik niet hebbenquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Met Os was je way cool hoor, geen angst te bespeuren
Wat zijn ze leukquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:30 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Kiek noe dan!
Indaha, bedankt voor je Keeskaart
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar Os was ook best relaxed, soms heb je vogels die alsmaar hysterisch rond vliegen en dat moet ik niet hebbenmaar als coco en lana net zo zijn als Os,komt t wel goed hoor.
Snap ook echt niet waarom ik vogels niks vindmaar het is zo #mietje
ik vnd het zelf best mieterigquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik ken echt best veel mensen die bang zijn voor vogels.
Ach, ik heb niks met katten![]()
Coco wil nog wel graag es rondjes om je hoofd vliegen, dus ik laat hem fijn in de kooi morgen, goed dat ik het weet, laat ik ze niet alle drie los als ik wegga ´s morgens, alleen Oscar. Lana kan ik zo uit de kooi pakken, die vind je vast ook heel leuk hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dan kom je naar een goeie plekquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vnd het zelf best mieterigmaar die snavels/pootjes/onvoorspelbaarheid ofzo. Hoewel ik op straat ofzo ze niet eng vind maar juist de tamme die op je kunnen zitten
maar als ze niet te druk zijn gewoon los laten hoor, ik wil er wel vanaf eigenlijk van die angst
![]()
Thnx, vind hem ook tof nuquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan kom je naar een goeie plek![]()
![]()
Oscar zat vorige keer gewoon midden in je bord toch ook?
Wat wil je eigenlijk eten?
Ik neem gewoon weer zo een menu, wil je nasi, bami, witte rijst?
Miniem, coole ride is dat!!
ja maar Oscar was vrij rustig dus die vond ik best prima en ik lust alles, lichte voorkeur voor nasi.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan kom je naar een goeie plek![]()
![]()
Oscar zat vorige keer gewoon midden in je bord toch ook?
Wat wil je eigenlijk eten?
Ik neem gewoon weer zo een menu, wil je nasi, bami, witte rijst?
Miniem, coole ride is dat!!
Wow, wat een mooie!quote:
quote:
is prima hoor, niet te vroeg dan ga ik me ;s avonds volproppenquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:48 schreef oh-oh het volgende:
Zal ik dat eten om half 6 laten bezorgen, of val je dan al om van de honger?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
is prima hoor, niet te vroeg dan ga ik me ;s avonds volproppen
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:40 schreef Miniem het volgende:
Mn brommer is zomerklaar, met spaken
GaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk is dat he, had ik ook vaak toen ik op m'n Kreidlers reed. Misschien 'ns eentje verkopen, ik doe er niks meer mee sinds ik de motor hebquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:49 schreef Miniem het volgende:
[..]je krijgt ook veel blikken en aanspraak.
Van de week nog een oude man op zijn snorscooter, "hee dat is een puch die had ik vroeger ook!"
Geniaal
quote:Wat sneu
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:58 schreef Barbaaf het volgende:
Ik heb er twee, allebei uit 1977.
Een LF (oud model, spaakwielen, puntenontsteking en trommelremmen, lijkt op deze):
[ afbeelding ]
En een RMC-se (nieuw model, sterwielen, electr. ontsteking, schijfrem voor, knipperlichten, lijkt op deze):
[ afbeelding ]
Oh, wat zijn ze leuk zoquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:30 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Kiek noe dan!
Indaha, bedankt voor je Keeskaart
Leuk! Doe je best Bos! Wij zijn energie drankjes aan het testenquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:46 schreef Bos81 het volgende:
Straks weer een smaaktest. De laatste voorlopig, ben benieuwd wat we nu voorgeschoteld krijgen. Vorige week zaten er lekkere stukken vlees tussen.
Okee, Via Buzzer of??quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Leuk! Doe je best Bos! Wij zijn energie drankjes aan het testen
Veel plezierquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:46 schreef Bos81 het volgende:
Straks weer een smaaktest. De laatste voorlopig, ben benieuwd wat we nu voorgeschoteld krijgen. Vorige week zaten er lekkere stukken vlees tussen.
Dank u.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Veel plezier
Ik ga zo maar weer een eindje hobbelen!
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:36 schreef oh-oh het volgende:
Ze zitten nu alledrie buiten want ik had de plantenspuit er ff opgezet.
Oscar is boos aan het roepen![]()
Coco vindt badderen helemaal tha bomb:
[ afbeelding ]
Alle hens aan dek zal wel nodig zijn ja, hun vrienden zitten ook in de werpleeftijd natuurlijk?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank u.
Ik hoop morgen middag even de energie te hebben ervoor, anders zaterdag of zondag vroeg. Mischien sowieso zondag. Iris viert dan haar verjaardag en misschien kan ik dan voldoende endorfine aanmaken, om het wat beter uit te houden tussen dat gekrijs, geren en drukgedoe.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:56 schreef Lutte het volgende:
Nog een leuke meevaller vandaagWas winkelen met mijn moeder, liepen we tegen allemaal leuke shirtjes en truien aan, helft van de prijs dus spotgoedkoop. Komen we aan de kassa, blinde paniek, hadden ze per ongeluk de nieuwe collectie afgeprijsd
![]()
Ze zei er verder niks van en sloeg ze aan voor de prijs met korting, maar wat er nog hing werd gauw uit de schappen getrokken
Er zijn er inderdaad al een aantal met kinderen van die leeftijd ja Ook de zus van K. heeft een zoon van bijna 2 en nummer 2 is in aantocht (over ca een maand)quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alle hens aan dek zal wel nodig zijn ja, hun vrienden zitten ook in de werpleeftijd natuurlijk?
Eentje kopen hequote:Op donderdag 4 juli 2013 17:09 schreef oh-oh het volgende:
OMG, als ik daar de honden toch es op zou kunnen vervoeren, awesome
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:56 schreef Lutte het volgende:
Nog een leuke meevaller vandaagWas winkelen met mijn moeder, liepen we tegen allemaal leuke shirtjes en truien aan, helft van de prijs dus spotgoedkoop. Komen we aan de kassa, blinde paniek, hadden ze per ongeluk de nieuwe collectie afgeprijsd
![]()
Ze zei er verder niks van en sloeg ze aan voor de prijs met korting, maar wat er nog hing werd gauw uit de schappen getrokken
Woah, dat zijn echt geweldige meevallersquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:56 schreef Lutte het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |