Ik heb haar eigenlijk nooit echt gemogen en ook nooit echt mooi gevonden..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Sinds ze met Gerard Pique (voetballer Spaans elftal) heeft vind ik haar nog stommer. En dommer.
Ja!quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe is de hooikoorts bij jullie?
Hier alles prima, beste lente/zomer ever
Weinig tot geen problemen!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe is de hooikoorts bij jullie?
Hier alles prima, beste lente/zomer ever
Nee, vorige zomer was zoals altijd dikke 'pret'quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:41 schreef oh-oh het volgende:
Denk je niet dat je ook veel minder last hebt nu je verhuisd bent mss?
quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
Oh-oh thanks voor het mooie boek! Ik had hem nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik vond het echt een verrassingquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Super, hij is mooi he?
Ik was echt een beetje bang dat je m al zou hebben, gelukkig
quote:
Die zijn ook leukquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:14 schreef Memento-Mori het volgende:
tof bos!
ik heb ook nieuwe shirts
[ afbeelding ]
en n shirt met deze print
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:21 schreef Memento-Mori het volgende:
oh en mn vriend eentje met deze:
[ afbeelding ]
ik heb n nieuwe pakjesman, deze vind ik kei-aardigquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:08 schreef oh-oh het volgende:
Oef, heb je ook mijn lieve pakjesman?
Aelmans??
Het is nu tegenwoordig net als bij de snackbars met de chinezen, AL die pakketbezorgers zijn turken o f Marokkanen. Niet dat het me wat boeit, maar het valt wel op. Hier dus ook en ik kom tijdens mijn postronde ook een arabisch getinte bezorger tegen..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb n nieuwe pakjesman, deze vind ik kei-aardigis volgens mij van Turkse komaf, redelijk jong maar echt vriendelijk
Oei, als dat overmorgen maar over isquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:13 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben echt fucking chagerijnighoop dat karma eens zn werk gaat doen, sommige mensne verdienen t
Ja die zeiken niet zo en werken gewoonquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is nu tegenwoordig net als bij de snackbars met de chinezen, AL die pakketbezorgers zijn turken o f Marokkanen. Niet dat het me wat boeit, maar het valt wel op. Hier dus ook en ik kom tijdens mijn postronde ook een arabisch getinte bezorger tegen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |