Overal welquote:Op maandag 1 juli 2013 16:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En ze zorgen voor aanvoer van taalvoutjes![]()
Ik zet in op de hoeveelheid vlees/eieren/saladequote:
Voor dertig man kom je hier niet ver mee hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 17:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zet in op de hoeveelheid vlees/eieren/salade
Is het voor die BBQ of thuis feest?quote:Op maandag 1 juli 2013 17:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Voor dertig man kom je hier niet ver mee hoor
Ongetwijfeldquote:Op maandag 1 juli 2013 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Overal welMaar ideale winkel om winkelervaring op te doen
Ik draai toch een rondje met de duimen, hoor, Lut!quote:Op maandag 1 juli 2013 17:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
OngetwijfeldMaar ik ben wss toch weer te oud
Heb ook het hele nette sollicitatie schrijven opgegeven, gewoon een CV en een enthousiaste motivatie. Wie weet werkt dat!
Thuis, bbq was gister. Kwamen precies uit met eten, was nog wat vlees over maar dat is 's avonds als snack opgebakkenquote:
überhaupt van die zakenquote:Op maandag 1 juli 2013 17:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zet in op de hoeveelheid vlees/eieren/salade
Ken ik niet. Ik ben dan ook niet zo thuis in de Surinaamse keuken. Jammer dat ik die 2 Surinaamse collega's niet meer heb, had ik misschien aan hun wat meer kunnen vragen..quote:Op maandag 1 juli 2013 18:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh zaterdag in Nijmegen bij een surinaamse kraam broodje barra weer es gehad trouwens, hmmmmmmmmmmmmmmm
Aan hun Bos, wat is dit nu weer!quote:Op maandag 1 juli 2013 18:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ken ik niet. Ik ben dan ook niet zo thuis in de Surinaamse keuken. Jammer dat ik die 2 Surinaamse collega's niet meer heb, had ik misschien aan hun wat meer kunnen vragen..
That'll teach emquote:Op maandag 1 juli 2013 17:21 schreef oh-oh het volgende:
ik heb net voor donderdag en vrijdag verlof aangevraagd, sad faces all around
Ook een verleden bij Kruidvat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |