Je met een briljante OP bemoeien.quote:
Denken dat het niet zo is.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doen alsof je briljante teksten op een internetforum schrijft
Date op biologische basis denk ik?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat is alternatief daten dan? Ergens zonder een tijd of plaats af te spreken aan komen kakken en dan een berichtje naar de stomverbaasde ander sturen waar ze blijft?
Wel fijn dat je inziet dat het blijkbaar vooral mannen zijn die dergelijke acties uithalenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat is alternatief daten dan? Ergens zonder een tijd of plaats af te spreken aan komen kakken en dan een berichtje naar de stomverbaasde ander sturen waar ze blijft?
Omdat het hier toevallig over een hij gaat? Beetje rare aanname van je. Was naar aanleiding van deze post trouwens:quote:Op maandag 1 juli 2013 16:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel fijn dat je inziet dat het blijkbaar vooral mannen zijn die dergelijke acties uithalen
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:53 schreef Joanne35 het volgende:
Ik mag eindelijk legaal posten hier, vanavond heeft deze laatbloeier voor het eerst gedate![]()
Voor mijn gevoel was 't best wel een mislukte date, maar hij zei wel dat hij het leuk vond en we misschien nog eens vaker kunnen afspreken. En ik merk nu dat ik het idee heb dat hij best leuk is en ik daar ook voor opensta. Dus misschien was het toch een geslaagde date?
De reden waarom het voor mijn gevoel mislukt was: We hadden nog geen tijd of plaats afgesproken, en hij had helemaal niets van zich laten horen vandaag, en ik dacht al dat hij me gewoon liet zitten. Dus ik was al een beetje pissig. Krijg ik opeens een berichtje dat hij op het station staat met de vraag waar ik ben. Moest me nog helemaal klaarmaken, dus ik was half boos, half gestressed (heb ik hem ook gezegd), maar ben hem toch maar af gaan halen op het station om hem mee te nemen naar een café.
Misschien mede hierdoor liep het gesprek best wel moeizaam, het kwam niet echt op gang. Veel stiltes ook waardoor ik echt het gevoel had dat het totaal niet liep. Uiteindelijk toch nog drie wijntjes gedronken terwijl ik na de eerste eigenlijk al weg wou.
Maar het vreemde is dus, ik heb wel het gevoel dat het toch best een hele leuke man is. En toen we samen terugliepen naar het station leek de spanning er wat af te zijn en liep het gesprek al wat beter. Bij het afscheid heb ik ook even gezegd dat ik het gevoel had dat ik heel gespannen was en dat het daardoor totaal niet liep, maar hij zei dat hij dat helemaal niet vreemd vond bij de eerste ontmoeting. En hij stelde ook voor om nog eens vaker wat af te spreken.
Dus stiekem heb ik toch wel een beetje een positief gevoel er bij
Weet ik, maar vond het gewoon geinigquote:Op maandag 1 juli 2013 16:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
Omdat het hier toevallig over een hij gaat? Beetje rare aanname van je. Was naar aanleiding van deze post trouwens:
Voor alternatief daten was het anders nogal een saaie date hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 16:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Heb je er verder nog wat van gehoord trouwens?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:14 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Voor alternatief daten was het anders nogal een saaie date hoor
Dus uiteindelijk was het toch meer een kwestie van te graag willen in plaats van dat je hem echt leuk vond, gezien je eerdere positiviteit?quote:
Ik weet niet of je m'n andere posts er over ook gelezen hebt?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dus uiteindelijk was het toch meer een kwestie van te graag willen in plaats dat je hem echt leuk vond, gezien je eerdere positiviteit?
Ik denk allemaal mensen die naar Muse luisteren.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:08 schreef Lucas321 het volgende:
Alternatief daten? hmm mischien iets waar minder saaie mainstream figuren te vinden zijn...
I hate musequote:Op maandag 1 juli 2013 16:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk allemaal mensen die naar Muse luisteren.
PD is/wordt de vrouwelijke silenus?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:41 schreef Cinderella_Man het volgende:
Zo, wie was dan ook al weer de next in line voor PD ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |