abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128462264

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  maandag 1 juli 2013 @ 15:41:17 #2
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_128462466
Thanks voor de topic naam.. :*
You can only have the sunshine after the rain..
  maandag 1 juli 2013 @ 15:41:42 #3
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_128462496
TT. :
Het maakt mij wel nieuwsgierig, snel teruglezen.

Oei... brrr.... *shudders*

Maaaarrrrrr Andro en Coco!! Wat klinkt dat goed zeg. Feel good story. O+
Veel plezier/succes/sterkte met wat nog gaat komen, we worden graag up-to-date gehouden. :) (en laat je hem heel? ;) )

[ Bericht 38% gewijzigd door -Splash- op 01-07-2013 16:06:53 ]
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_128462710
SecondLove uit de OP weren :')
U MAD?
pi_128462825
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:46 schreef de_boswachter het volgende:
SecondLove uit de OP weren :')
Je met een briljante OP bemoeien. :')
  maandag 1 juli 2013 @ 15:53:20 #6
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128462963
Oooh spannend allemaal!!!

Ik ben er nog niet uit

En

We daten niet meer.

Oehhhh :P

Of ben ik nu heel slecht aan het doen :+
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_128463024
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:49 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Je met een briljante OP bemoeien. :')
Doen alsof je briljante teksten op een internetforum schrijft :')
U MAD?
  maandag 1 juli 2013 @ 15:55:43 #8
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_128463058
De lijst met datingsites is natuurlijk wel een beetje 'achterhaald'. :+ Nextlover bestaat geloof ik niet meer, en singlesplace/friendscout24? :? Wie komt daar nu weer.

In mijn ogen zijn dit de belangrijkste datingsites:

1) Relatieplanet: de traditionele datingsite. Profiel, mensen die serieus op zoek zijn (want alleen reageren met een betaald abo).
2) E-matching: alleen-voor-hoger opgeleiden. Veel ambitieuze en (duh) hoogopgeleide mensen. Ook vrij serieus ingesteld allemaal.
3) Paiq. Lekker chatten, lekker vrijblijvend, lekker veel neuken.
4) Knuz. Als je zelf laagopgeleid, werkloos en tienermoeder bent is dit de ideale site om iemand te vinden die WoW-verslaafd is en een Wajong heeft.
5) Lexa. Als je graag veel betaalt voor onoverzichtelijke rommel.
6) Pepper. Ken ik eigenlijk niet. :'(

Dan de subtop:
7) Badoo. Als je graag wil neuken met white trash uit volkswijken
8) OkCupid. Ideale datingsite voor mensen die denken dat ze tof zijn omdat ze Engels spreken
9) Alternatiefdaten. De datingsite voor mannen met een paardenstaart en iets te dikke vrouwen in wolvenshirts.1
10) FOK. Hier zitten louter eindbazen en andere sociaal gestoorden.
Gourmetten of steengrillen?
pi_128463094
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:54 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Doen alsof je briljante teksten op een internetforum schrijft :')
Denken dat het niet zo is. :')
pi_128463382
Wat is alternatief daten dan? Ergens zonder een tijd of plaats af te spreken aan komen kakken en dan een berichtje naar de stomverbaasde ander sturen waar ze blijft?
  maandag 1 juli 2013 @ 16:05:18 #11
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128463452
quote:
5s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat is alternatief daten dan? Ergens zonder een tijd of plaats af te spreken aan komen kakken en dan een berichtje naar de stomverbaasde ander sturen waar ze blijft?
Date op biologische basis denk ik?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 1 juli 2013 @ 16:05:35 #12
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128463466
quote:
Wel fijn dat je inziet dat het blijkbaar vooral mannen zijn die dergelijke acties uithalen :+
pi_128463555
Alternatief daten? hmm mischien iets waar minder saaie mainstream figuren te vinden zijn...
pi_128463691
quote:
7s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wel fijn dat je inziet dat het blijkbaar vooral mannen zijn die dergelijke acties uithalen :+
Omdat het hier toevallig over een hij gaat? Beetje rare aanname van je. Was naar aanleiding van deze post trouwens:

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 22:53 schreef Joanne35 het volgende:
Ik mag eindelijk legaal posten hier, vanavond heeft deze laatbloeier voor het eerst gedate *O*

Voor mijn gevoel was 't best wel een mislukte date, maar hij zei wel dat hij het leuk vond en we misschien nog eens vaker kunnen afspreken. En ik merk nu dat ik het idee heb dat hij best leuk is en ik daar ook voor opensta. Dus misschien was het toch een geslaagde date? :?

De reden waarom het voor mijn gevoel mislukt was: We hadden nog geen tijd of plaats afgesproken, en hij had helemaal niets van zich laten horen vandaag, en ik dacht al dat hij me gewoon liet zitten. Dus ik was al een beetje pissig. Krijg ik opeens een berichtje dat hij op het station staat met de vraag waar ik ben. Moest me nog helemaal klaarmaken, dus ik was half boos, half gestressed (heb ik hem ook gezegd), maar ben hem toch maar af gaan halen op het station om hem mee te nemen naar een café.

Misschien mede hierdoor liep het gesprek best wel moeizaam, het kwam niet echt op gang. Veel stiltes ook waardoor ik echt het gevoel had dat het totaal niet liep. Uiteindelijk toch nog drie wijntjes gedronken terwijl ik na de eerste eigenlijk al weg wou.

Maar het vreemde is dus, ik heb wel het gevoel dat het toch best een hele leuke man is. En toen we samen terugliepen naar het station leek de spanning er wat af te zijn en liep het gesprek al wat beter. Bij het afscheid heb ik ook even gezegd dat ik het gevoel had dat ik heel gespannen was en dat het daardoor totaal niet liep, maar hij zei dat hij dat helemaal niet vreemd vond bij de eerste ontmoeting. En hij stelde ook voor om nog eens vaker wat af te spreken.

Dus stiekem heb ik toch wel een beetje een positief gevoel er bij :)
  maandag 1 juli 2013 @ 16:14:08 #15
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128463777
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:11 schreef Hungry_Joe het volgende:

Omdat het hier toevallig over een hij gaat? Beetje rare aanname van je. Was naar aanleiding van deze post trouwens:

Weet ik, maar vond het gewoon geinig :)
  maandag 1 juli 2013 @ 16:14:30 #16
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_128463787
quote:
Voor alternatief daten was het anders nogal een saaie date hoor :*
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_128463831
quote:
12s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:14 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Voor alternatief daten was het anders nogal een saaie date hoor :*
Heb je er verder nog wat van gehoord trouwens?
  maandag 1 juli 2013 @ 16:15:38 #18
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_128463852
Nope. Vind ik ook wel prima eigenlijk :)
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_128464036
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:15 schreef Joanne35 het volgende:
Nope. Vind ik ook wel prima eigenlijk :)
Dus uiteindelijk was het toch meer een kwestie van te graag willen in plaats van dat je hem echt leuk vond, gezien je eerdere positiviteit?
  maandag 1 juli 2013 @ 16:26:07 #20
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_128464417
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dus uiteindelijk was het toch meer een kwestie van te graag willen in plaats dat je hem echt leuk vond, gezien je eerdere positiviteit?
Ik weet niet of je m'n andere posts er over ook gelezen hebt?

Te graag willen is het probleem denk ik niet. Ik had van te voren geen hoge verwachtingen en volgens mij is dat ook de juiste instelling om op date te gaan. Zeker als je van te voren amper elkaar gesproken hebt en totaal niet weet met wie je te maken hebt.

Ik heb er ook nog steeds een positief gevoel bij, het was ondanks de stiltes toch een leuke ervaring en heb er dingen van geleerd. Volgende keer duidelijker afspreken b.v. En ik denk ook dat ik toch liever iemand eerst een beetje leer kennen via wat chatten om vooraf vast in te schatten of het een beetje klikt en je fatsoenlijk met elkaar een gesprek draaiend kunt houden.
  maandag 1 juli 2013 @ 16:27:45 #21
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128464506
Denk dat HJ vooral bedoelde dat je evt toch zat te twijfelen over een tweede date, want ondanks alles was het best wel oke. En wou je (denk ik) toch dat het een geslaagde date was.

Als dat zo echt was, dank verwacht je dat iemand ook nog evt een tweede date zou willen. Maar blijkbaar was het ook weer niet zo positief.
pi_128464752
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:08 schreef Lucas321 het volgende:
Alternatief daten? hmm mischien iets waar minder saaie mainstream figuren te vinden zijn...
Ik denk allemaal mensen die naar Muse luisteren.
pi_128464831
quote:
7s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:32 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik denk allemaal mensen die naar Muse luisteren.
I hate muse
pi_128465149
Zo, wie was dan ook al weer de next in line voor PD ? :+
  maandag 1 juli 2013 @ 16:42:26 #25
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128465199
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:41 schreef Cinderella_Man het volgende:
Zo, wie was dan ook al weer de next in line voor PD ? :+
PD is/wordt de vrouwelijke silenus? :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo