abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128460641

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger
SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Sets & Reps
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Speciale Newb Guide
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
  maandag 1 juli 2013 @ 15:01:52 #2
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_128460863
3cm vanaf de stam hier.
BEASTMODE
pi_128461509
quote:
Push

A:
incline db press
benchpress max effort
incline flies/of cable
overhead presses
side raises
dips/small grip benchpress
skullcrusher met barbell of dumbells
tricep rope

B:
overhead press/push press max effort
incline db press
flies
side raises
dips/small grip benchpress
tricep kickback
tricep rope

Pull

A:
deadlift max effort
pullups
bent over row/pendlayrow/tbar row
straight arm pulldown
cable rows/dumbbell rows
rear delt fly of cable
shrugs
EZ bar curls/DB hammer curls

B:
deadlift variatie (romanian/box dl/deficit dl)
pullups
bent over row/pendlayrow/tbar row
straight arm pulldown
cable rows/dumbbell rows
rear delt fly of cable
shrugs
EZ bar curls/DB hammer curls

Legs

A:
low bar squat max effort
lunges
pistolsquat variatie
leg extensions
ham oefening (glute ham raise/leg curl)
core werk

B:
high bar squat/frontsquat
goodmornings
stiff legged dl
glute ham raises
dumbell hamstring oefening
core werk
Nieuw schema, eens van die split af en vanaf nu gewoon push, pull, legs, rust, push, pull, legs, rust etc.

Ben benieuwd hoe dat uitpakt, iig goed benen pakken en minder rustdagen. Maarja op rustdagen zit ik toch maar ongeduldig thuis omdat ik graag wil trainen.
  maandag 1 juli 2013 @ 15:27:22 #4
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_128461879
quote:
10s.gif Op maandag 1 juli 2013 09:42 schreef RaymondK het volgende:

[..]

haha. ^O^

bedrijfsuitje wordt hier naar automuseum en met oude eendjes rijden (zelf geregeld :') *) )

had wel naar een zwembad kunnen gaan idd. lol. al die deskjockeys hier })

shit nee, moet ik eerst cutten ;(
Niks zwembad. Wij gingen op een catamaran-cruise over Sydney Harbour, inclusief voor anker gaan en het water in. Voelt niet verkeerd om in December in het warme water te dobberen met een biertje in je hand, wetende dat ze in je thuisland sterven van de kou. Beetje de vruchten plukken van maanden hard werken in de gym; ik was eigenlijk helemaal niet zo groot, maar miren dat ze deden :D Aan het eind van de avond verplaatste het feest zich naar mijn appartement, waar ik een vrouwelijke collega zowat uit m'n slaapkamer heb moeten slaan :')

Ja, die lui zijn nu wel stil als ik weer vier ruftende eieren naar binnen schuif. Maar er zijn nieuwe bijgekomen, die nog niet helemaal snappen hoe het in z'n werk gaat.

[ Bericht 5% gewijzigd door star_gazer op 01-07-2013 15:34:32 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_128462180
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:17 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Nieuw schema, eens van die split af en vanaf nu gewoon push, pull, legs, rust, push, pull, legs, rust etc.

Ben benieuwd hoe dat uitpakt, iig goed benen pakken en minder rustdagen. Maarja op rustdagen zit ik toch maar ongeduldig thuis omdat ik graag wil trainen.
Ziet er wel goed uit man! :) Deficit DL's zijn ook erg nice. Doe je trouwens sumo of conventional?
If not now, then when.
  maandag 1 juli 2013 @ 15:35:31 #6
77130 star_gazer
pi_128462218
Ik heb ook een tijd deficit DLs geprobeerd, maar ik krijg het niet echt voor elkaar om mijn onderrug strak te houden. Ik had het idee dat het goed ging, maar een bekende van me kwam naar me toe en zei dat mijn onderrug behoorlijk krom was. Tips?

[ Bericht 33% gewijzigd door star_gazer op 01-07-2013 15:46:14 ]
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_128462375
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ziet er wel goed uit man! :) Deficit DL's zijn ook erg nice. Doe je trouwens sumo of conventional?
Ik doe conventioneel. Misschien dat ik een keer op B-dag sumo erin stop voor de variatie.

Deficit heb ik zelf nog nooit gedaan, morgen voor het eerst. Dus tips over de form kan ik nog niet geven, zelf ook even kijken hoe het uitpakt.
  maandag 1 juli 2013 @ 15:44:39 #8
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_128462620
quote:
6s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:27 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Niks zwembad. Wij gingen op een catamaran-cruise over Sydney Harbour, inclusief voor anker gaan en het water in. Voelt niet verkeerd om in December in het warme water te dobberen met een biertje in je hand, wetende dat ze in je thuisland sterven van de kou. Beetje de vruchten plukken van maanden hard werken in de gym; ik was eigenlijk helemaal niet zo groot, maar miren dat ze deden :D Aan het eind van de avond verplaatste het feest zich naar mijn appartement, waar ik een vrouwelijke collega zowat uit m'n slaapkamer heb moeten slaan :')

Ja, die lui zijn nu wel stil als ik weer vier ruftende eieren naar binnen schuif. Maar er zijn nieuwe bijgekomen, die nog niet helemaal snappen hoe het in z'n werk gaat.
foto's bedrijfsuitje vorig jaar aan ze laten zien ;) w/
  maandag 1 juli 2013 @ 15:46:53 #9
77130 star_gazer
pi_128462714
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:44 schreef RaymondK het volgende:

[..]

foto's bedrijfsuitje vorig jaar aan ze laten zien ;) w/
Lol beter van niet. Was zo bezopen als wat :')
-
pi_128466307
quote:
7s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:35 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb ook een tijd deficit DLs geprobeerd, maar ik krijg het niet echt voor elkaar om mijn onderrug strak te houden. Ik had het idee dat het goed ging, maar een bekende van me kwam naar me toe en zei dat mijn onderrug behoorlijk krom was. Tips?
Maak anders eens een filmpje, of kijk op YouTube. Het is lastig om te zeggen waar je op moet letten.
If not now, then when.
pi_128467823
Ook weer begonnen _O_
pi_128468066
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 17:57 schreef lolrofl het volgende:
Ook weer begonnen _O_
Leukleuk! Wat zijn je huidige stats en doelen?
pi_128468103
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:05 schreef Atemno het volgende:

[..]

Leukleuk! Wat zijn je huidige stats en doelen?
Stats kan ik beter niet vermelden _O-
Doelen:
Squaten 100kg
Bp 75-80kg
Dl:125kg

Als ik dit heb gehaald kijk ik weer verder :P
pi_128468387
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:06 schreef lolrofl het volgende:

[..]

Doelen:
Squaten 100kg
Bp 75-80kg

Succes met je doelen, wat heb je eerder behaald?
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  maandag 1 juli 2013 @ 18:27:05 #15
69994 seto
-|||--------|||-
pi_128468894
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:06 schreef lolrofl het volgende:

[..]

Doelen:
Squaten 100kg
Bp 75-80kg

Boeie, gewoon zeggen, iedereen begint ergens.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  maandag 1 juli 2013 @ 18:29:45 #16
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_128468981
Ik ga toch eens over op 5x5, ervaringen?
pi_128469113
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:14 schreef esv7 het volgende:

[..]

Succes met je doelen, wat heb je eerder behaald?
Vorige keer met blessure aan mijn knie rustig aan moeten doen en de lol kwijtgeraakt, waardoor ik stopte :@

Was
BP 55kg
Squats 60kg
DL 50kg

Dus heel matig
pi_128469469
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:33 schreef lolrofl het volgende:

[..]

Vorige keer met blessure aan mijn knie rustig aan moeten doen en de lol kwijtgeraakt, waardoor ik stopte :@

Was
BP 55kg
Squats 60kg
DL 50kg

Dus heel matig
Nwja das al op weg in de goede richting iig. Jammer dat je het plezier in het trainen kwijt was geraakt(en de blessure ook). Ga je nu starting strength doen?
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_128469530
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:44 schreef esv7 het volgende:

[..]

Nwja das al op weg in de goede richting iig. Jammer dat je het plezier in het trainen kwijt was geraakt(en de blessure ook). Ga je nu starting strength doen?
Ik heb vorige keer SS gedaan en ga dus ook nu doen denk ik
pi_128469739
Ben toe aan iets nieuws! Iemand die nog een 'leuke' borsttraining weet ;) ?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_128469838
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik ben verliefd op cable flyes
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_128469917
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:54 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Ik ben verliefd op cable flyes
Ben zelf niet zo kapot van. Van gewone flyes voel ik mijn borsten veel meer iig.
pi_128470186
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:56 schreef lolrofl het volgende:

[..]

Ben zelf niet zo kapot van. Van gewone flyes voel ik mijn borsten veel meer iig.
Lekker dippen dan?
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_128470486
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik doe nu:
Db bp
Incline db bp
Db flyes
En dips
Vind incline db press lekkerste borst oefening die ik tot noch toe heb gedaan, upper pecs branden lekker.

quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:45 schreef lolrofl het volgende:

[..]

Ik heb vorige keer SS gedaan en ga dus ook nu doen denk ik
Nice, veel succes.

[ Bericht 13% gewijzigd door esv7 op 01-07-2013 19:30:44 ]
pi_128471020
Thx :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')