SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!People assume too much.![]()
haha
ik heb maar geaccepteerd dat mijn accu niet de hele dag meegaat. Leg hem nu rond etenstijd gewoon aan de lader, dan kom ik de dag wel door.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Waar hij dat "Gebruik" vandaan haalt is mij een raadsel. Het is op zeker geen screen-on-time...quote:Op maandag 1 juli 2013 16:27 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben meer dan tevreden over de batterij.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Muziek luisteren valt er ook onder. Klopt naar mijn idee ook gewoon.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Waar hij dat "Gebruik" vandaan haalt is mij een raadsel. Het is op zeker geen screen-on-time...![]()
![]()
Dus eigenlijk doe ik het zo slecht nog niet?
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Wat is dat 'battery percentage'? Stond hier uit. en staat nu aan maar er gebeurd niets
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Percentage rechtsboven.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:08 schreef _GdR_ het volgende:
Wat is dat 'battery percentage'? Stond hier uit. en staat nu aan maar er gebeurd niets2000 light years from home![]()
dat staat er sowieso bij mijquote:
ook al staat het uit
Als je het uitzet zou het weg moeten gaanquote:Op maandag 1 juli 2013 18:09 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
dat staat er sowieso bij mij
ook al staat het uit.
2000 light years from home![]()
zal wel een ios7 bug zijn dan.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als je het uitzet zou het weg moeten gaan.
Geen idee. Vraag ook eens aan de 2 mensen die hun stats posten boven mij? Misschien dat die antwoord op je vraag weten.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja leuk, maar wat moeten we hiermee?Misery, complaints, self pity, injustice!!!!![]()
Als je hem niet helemaal oplaadt reset hij niet denk ik.
En 8 uur gebruik in twee dagen is nog minder dan brummetjeHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Haha, volgens mij ook niet....quote:Op maandag 1 juli 2013 18:42 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
5. Maar volgens mij klopt er geen kut van
Ja daarom snap ik ook niet echt waar hij dat gebruik nou vandaan haalt.Misery, complaints, self pity, injustice!!!!![]()
Nee, want zij hebben 'm niet tussendoor opgeladen.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:42 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Geen idee. Vraag ook eens aan de 2 mensen die hun stats posten boven mij? Misschien dat die antwoord op je vraag weten.sig verwijderd door FA![]()
"iPhone has been plugged in since the last full charge"quote:Op maandag 1 juli 2013 18:42 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
5. Maar volgens mij klopt er geen kut van![]()
Ah zo. Zal morgen eens kijken hoe veel ik ga halen zonder hem tussendoor in te pluggen.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, want zij hebben 'm niet tussendoor opgeladen.Misery, complaints, self pity, injustice!!!!![]()
Cheater, zo kan ik het ookquote:Op maandag 1 juli 2013 18:47 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ah zo. Zal morgen eens kijken hoe veel ik ga halen zonder hem tussendoor in te pluggen.
iPhone 5 sinds vandaag. Wat een upgrade vergeleken met die kak iPhone 4!Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Ik gooi het hier ook maar even neer:DIG / Iphone probleemquote:Hey mensen,
Ik zit in de VS momenteel en ik heb hier een simkaart nodig. Ik ben dus bij de best buy gegaan en heb er daar 1 gekregen. Echter zeggen zij dat mijn iphone niet unlocked is en hij niet werkt. Ik zit bij Hi in Nederland dus ik heb het unlock formulier ingevuld alleen deze geeft de melding dat mijn telefoon al unlocked is. Ik krijg alleen geen service hier met de sim kaart of een of andere activering. Weten jullie misschien wat het probleem is?
groetjes![]()
Hebben ze daar niet cdma? Of is dat al gelijkgetrokken met de 5?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
CDMA is Verizon en Sprint, TS heeft het over T-Mobile en die gebruikt gewoon GSM.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:26 schreef Catch22- het volgende:
Hebben ze daar niet cdma? Of is dat al gelijkgetrokken met de 5?
Daarnaast is een iPhone 4 verkocht in Nederland identiek een iPhone 4 (de GSM-versie) verkocht in de VS, dus dat zou niet uit mogen maken.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Maar wat is het dan wel?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
CDMA is Verizon en Sprint, TS heeft het over T-Mobile en die gebruikt gewoon GSM.
Daarnaast is een iPhone 4 verkocht in Nederland identiek een iPhone 4 (de GSM-versie) verkocht in de VS, dus dat zou niet uit mogen maken.![]()
Haha waarom is Brummetje weg dan?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
lees t vorige topic maarquote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Kleine update voor jullie allemaal voor als iemand ooit hetzelfde probleem heeft. Ik ben naar T-mobile gegaan, Sorry sir, we can't help you with this you have to go to your own carrier or anything, but I can't help you. Dus ik naar hi gebeld, zeggen ze ja de iphone is inderdaad geunlocked hang m ff aan je computer open itunes en dan doet ie t. Dus ik doe dat. Zegt die dat die hem niet kan activeren. Ik Iphone uit en en aan weer t zelfde maar nu start de iphone uit zichzelf opnieuw op en activeert hem. Oftewel, mocht je dit probleem hebben, aan itunes hangen en iphone rebooten![]()
Bedankt voor jullie hulpt.![]()
Ik heb een 4, maar heb er geen problemen mee. Waarom vond u de 4 zo slecht?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:55 schreef boem-dikkie het volgende:
iPhone 5 sinds vandaag. Wat een upgrade vergeleken met die kak iPhone 4!Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Traag.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb een 4, maar heb er geen problemen mee. Waarom vond u de 4 zo slecht?Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Whatsapp loopt ook echt vast als ik een groep wil verwijderen omdat ik er 2500 foto's in heb staan. Denk verwijder die hele groep wel dan haalt 'ie die foto's ook weg. Haalt Whatsapp me wel uit die groep maar voor de rest blijft 'ie wel in mijn lijst staan.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Mijn 4 is niet de snelste maar niet tot het punt waar ik me erger. Hoe lang had je die 4?quote:
Ik heb die van mij sinds oktober 2012Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik ergerde mij er ook niet aan, totdat ik de 5 had. Toen voelde ik hoe traag mijn iPhone 4 eigenlijk wel niet was.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mijn 4 is niet de snelste maar niet tot het punt waar ik me erger. Hoe lang had je die 4?
Ik heb die van mij sinds oktober 2012![]()
Hoop was weggehaald maar die post met het zogenaamde intensieve gebruik had iemand gequote..quote:![]()
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Kan ik me voorstellen ja. Maar ach ik ben blij met de 4 dus koop voorlopig nog geen nieuwe uiteraardquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ergerde mij er ook niet aan, totdat ik de 5 had. Toen voelde ik hoe traag mijn iPhone 4 eigenlijk wel niet was.
Neem aan dat je een nieuw toestel mocht nemen van je abonnement?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Mijn iPhone 5 loopt de laatste tijd snel leeg, heeft iemand dit ook?
Het is al een tijdje en ik heb al allerlei apps verwijderd die ik toch niet echt gebruik maar het gaat nog steeds erg snel. Zal een nieuwe installatie helpen? En als ik dat doe, blijf ik wel in alle groepsgesprekken op Whatsapp?
Ik heb het scherm al laag, locatievoorziening uit. Hij loopt trouwens ook snel leeg als hij gewoon stand by staat, 's nachts bijvoorbeeld.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2013 23:30:37 ]![]()
Elke nacht aan opladerquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:29 schreef Paxcon het volgende:
Het is al een tijdje en ik heb al allerlei apps verwijderd die ik toch niet echt gebruik maar het gaat nog steeds erg snel. Zal een nieuwe installatie helpen? En als ik dat doe, blijf ik wel in alle groepsgesprekken op Whatsapp?
Ik heb het scherm al laag, locatievoorziening uit. Hij loopt trouwens ook snel leeg als hij gewoon stand by staat, 's nachts bijvoorbeeld.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Je blijft in groepsgesprekkenHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ja dat doe ik ook als ik de volgende dag weg moet maar dan nog gaat het overdag overdreven snel.quote:Danku, dat ga ik dan maar proberen denk ik.quote:![]()
Ik mocht al ruim een jaar geleden verlengen, maar niet gedaan. De prijzen en abonnementen waren toen niet interessant. Nu heb ik wel een interessante deal weten te scoren waarbij ik het eerste jaar ¤24,50 betaal en het tweede jaar ¤49,- met een gratis iPhone 5.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja. Maar ach ik ben blij met de 4 dus koop voorlopig nog geen nieuwe uiteraard
Neem aan dat je een nieuw toestel mocht nemen van je abonnement?![]()
Linkje?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik mocht al ruim een jaar geleden verlengen, maar niet gedaan. De prijzen en abonnementen waren toen niet interessant. Nu heb ik wel een interessante deal weten te scoren waarbij ik het eerste jaar ¤24,50 betaal en het tweede jaar ¤49,- met een gratis iPhone 5.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Same here. Batterij gaat niet lang mee (tegen de middag al <20%).quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:29 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb het scherm al laag, locatievoorziening uit. Hij loopt trouwens ook snel leeg als hij gewoon stand by staat, 's nachts bijvoorbeeld.![]()
Ik heb een leasetoestel van Hi. ¤44,- per maand, geen kosten vooraf. Na 2 jaar geef ik hem terug, of ik koop hem voor de dagwaarde van dan (wat ik toch niet ga doen). Enig vereiste is dat de telefoon nog kan bellen, anders betaal je een boete van ¤25,-. Prima deal voor mij.![]()
![]()
Gewoon een keer restoren.
Of een andere batterij laten monterenHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Hmm. Kreeg vandaag een aanbieding voor een iPhone 5 met 150 minuten, onbeperkt SMS, 1GB internet. Moest 34 per maand gedurende 24 maanden betalen, en eenmalig 209. Was me toch te duur.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Was eenmalig bij opening van Vodafonewinkel in Katwijk aan Zee.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik heb met dat abonnement onbeperkt sms / bel en 2GB internet. Daar kan ik wel mee leven.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm. Kreeg vandaag een aanbieding voor een iPhone 5 met 150 minuten, onbeperkt SMS, 1GB internet. Moest 34 per maand gedurende 24 maanden betalen, en eenmalig 209. Was me toch te duur.![]()
Ja, dat is een prima prijs natuurlijk daarvoor. Ach, in oktober verloopt m'n iPhone 4, zie tegen die tijd wel wat ik doequote:Op woensdag 3 juli 2013 00:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb met dat abonnement onbeperkt sms / bel en 2GB internet. Daar kan ik wel mee leven.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Waarom zou je dat in godsnaam willen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:03 schreef RoW_0 het volgende:
Vast wel hier voorbij gekomen: dat iOS7 al te jailbreaken is.![]()
JONGE IK GA TOG NIE BETALE VOOR APPS JOHquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in godsnaam willen?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Omdat het mijn mobiel is. En met mijn mobiel kan ik doen waar ik maar zin in heb, ja. Ik vind het prettig om enkele componenten van de besturingssysteem aan te passen. Bij iOS t/m iOS 6 was dat voornamelijk voor de thema's.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in godsnaam willen?Ik betaal gewoon voor mijn apps.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
JONGE IK GA TOG NIE BETALE VOOR APPS JOH![]()
90% van de gebruikers (helemaal op Fok!) gunt developers geen stuiver dus wil nergens voor betalen en jailbreakt.quote:
En accepteert dat hun iPhone daardoor aanzienlijk minder goed werktHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Bron.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:14 schreef Catch22- het volgende:
[..]
90% van de gebruikers (helemaal op Fok!) gunt developers geen stuiver dus wil nergens voor betalen en jailbreakt.
En accepteert dat hun iPhone daardoor aanzienlijk minder goed werkt![]()
En wat zou je nu nog anders willen in iOS7? Met de komst van Control Center in iOS7 blijven er toch héél weinig redenen over, zou ik denken...quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:08 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Omdat het mijn mobiel is. En met mijn mobiel kan ik doen waar ik maar zin in heb, ja. Ik vind het prettig om enkele componenten van de besturingssysteem aan te passen. Bij iOS t/m iOS 6 was dat voornamelijk voor de thema's.![]()
Dat laatste stukje is pure onzin, en dat weet jij zelf ook.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:14 schreef Catch22- het volgende:
[..]
90% van de gebruikers (helemaal op Fok!) gunt developers geen stuiver dus wil nergens voor betalen en jailbreakt.
En accepteert dat hun iPhone daardoor aanzienlijk minder goed werktOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Nou, nee. Dat is het juist niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat laatste stukje is pure onzin, en dat weet jij zelf ook.![]()
Voornamelijk 5 icoontjes op mijn dock / springtomizequote:Op woensdag 3 juli 2013 11:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En wat zou je nu nog anders willen in iOS7? Met de komst van Control Center in iOS7 blijven er toch héél weinig redenen over, zou ik denken...
my3g / 3G Unrestrictor
En een paar buttons weghalen waar ik erg aan stoor, zoals STORE bij iPod
Maar er blijft inderdaad weinig redenen over om het te doen. Maar de vraag is, waarom zou je het niet doen? Ik doe het sinds 2007 en ik heb er nooit problemen mee gehad.![]()
Kom maar op met aantoonbare feiten danquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nou, nee. Dat is het juist niet.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Omdat je steeds maar weer moet afwachten wanneer er een jb voor een nieuwe iOS-versie uitkomt. Ik prefereer dan toch vooral het gemak van meteen updaten zodra er een nieuwe versie uitkomt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:26 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Voornamelijk 5 icoontjes op mijn dock / springtomize
my3g / 3G Unrestrictor
En een paar buttons weghalen waar ik erg aan stoor, zoals STORE bij iPod
Maar er blijft inderdaad weinig redenen over om het te doen. Maar de vraag is, waarom zou je het niet doen? Ik doe het sinds 2007 en ik heb er nooit problemen mee gehad.![]()
lol. rare trekjes heb je dan. Update jij je adobe flash, shockwave, java en je browser ook elke dag? Niet elke update is gelijk een verbetering hé. En zal ik je nog iets vertellen, er zijn genoeg updates waar maar één feature of bugfix wordt aangeleverd maar eigenlijk is het gewoon bedoeld om de de gat van de jailbreak te dichten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Omdat je steeds maar weer moet afwachten wanneer er een jb voor een nieuwe iOS-versie uitkomt. Ik prefereer dan toch vooral het gemak van meteen updaten zodra er een nieuwe versie uitkomt.![]()
quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kom maar op met aantoonbare feiten dan
Is dit serieus? Of denk je, aangezien dit in discussies vaak een argument is, dat dat nu ook zo is?![]()
Zodra er een update beschikbaar is. installeer ik die ja. Zeker als dat beveiligingsupdates zijn ga ik daar geen weken mee wachtenquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:33 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
lol. rare trekjes heb je dan. Update jij je adobe flash, shockwave, java en je browser ook elke dag? Niet elke update is gelijk een verbetering hé. En zal ik je nog iets vertellen, er zijn genoeg updates waar maar één feature of bugfix wordt aangeleverd maar eigenlijk is het gewoon bedoeld om de de gat van de jailbreak te dichten..
![]()
Ah oké. Bats jij je vriendin na een paar jaar nog met condoom om, of?quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zodra er een update beschikbaar is. installeer ik die ja. Zeker als dat beveiligingsupdates zijn ga ik daar geen weken mee wachten.
![]()
Wat is dit voor een vreemd argument?quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:40 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ah oké. Bats jij je vriendin na een paar jaar nog met condoom om, of?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: