SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is er dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:47 schreef Adames het volgende:
wat is die ajaxsite toch een partij knullig zeg
aanvraag clubcard, je hebt de keuze tussen life cc en jonge schare en daarna de keuze gezinskaart: ja of nee.quote:
1 | Ja, ik ga hierbij akkoord met de voorwaarden<a href="URL" onclick="window.open('http://www.ajax.nl/web/show/id=1748846', 'venster_naam', 'width=800,height=800,resizable=1,scrollbars=1'); return false"> Klik hier om de voorwaarden te lezen.</a> |
Baasje hoor maar dat wist ik al langquote:
Waarom moet je dat er meteen bij zeggen dat je het al lang wistquote:Op maandag 1 juli 2013 14:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Baasje hoor maar dat wist ik al lang
Grapje mijn broeder een grapjequote:Op maandag 1 juli 2013 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom moet je dat er meteen bij zeggen dat je het al lang wist. Even jezelf omhoog praten
Dan heb je hele aparte humor, maar ik laat je maar in je waardequote:Op maandag 1 juli 2013 15:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je ging er anders toch goed op in
Doe dat maar jaquote:Op maandag 1 juli 2013 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heb je hele aparte humor, maar ik laat je maar in je waarde.
Ik wist dat al bij de eerste echo.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik wist 5 jaar geleden al dat Fischer goed zou worden
quote:De aanvaller maakte de 45 minuten vol als linksbuiten. "Het ging op zich prima", vertelde Boerrigter na afloop in gesprek met NUsport. "Ik heb in de vakantie ook nog wel een beetje met de bal getraind, dus met het balgevoel zat het wel goed."
twitter:AFCAjax twitterde op maandag 01-07-2013 om 16:20:10Op dit veld tussen de Oostenrijkse bergen gaat Ajax zometeen trainen. #trainingskamp http://t.co/Gb80fu2c3Z reageer retweet
Oké.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:23 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AFCAjax twitterde op maandag 01-07-2013 om 16:20:10Op dit veld tussen de Oostenrijkse bergen gaat Ajax zometeen trainen. #trainingskamp http://t.co/Gb80fu2c3Z reageer retweet
Wat is dat toch met hobby-fotografen en verschrikkelijk slechte overgesatureerde filtertjes. Walgelijk.quote:
niet alleen hobby-fotografen, EDL had er vorig jaar ook een handje van om met die effecten te spelenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:35 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Wat is dat toch met hobby-fotografen en verschrikkelijk slechte overgesatureerde filtertjes. Walgelijk.
Die zijn verplicht daar, kneusquote:Op maandag 1 juli 2013 21:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die helmen ja, debiel. Moeten ze weer verplicht het goede voorbeeld geven ofzo?
Bergaf haal je al gauw gevaarlijke snelheden, in tegenstelling tot in Nederland.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Rustig maar. Lekker fiets-bevorderend dat je zo'n helm verplicht op moet.
Als de Steek een goed seizoen draait bij Fulham kan Vermeer het toch wel shaken.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop echt dat er nog een club komt voor Vermeer... maar ook hij zal wel met het oog op het WK het zekere voor het onzekere willen nemen
Nee. Hij heeft Mino als zaakwaarnemer, dus dat gaat 'm sowieso niet worden. Vorig jaar had hij ook al te hoge eisen.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Zou Assaidi niet gewoon bij Ajax passen, we zoeken toch nog vleugelspelers?
Zou grappig zijn als de hele Eredivisie erachteraan zit en hij in Amsterdam tekent
Oh laat Mino inderdaad maar zitten, dat is zowat de vleesgeworden parasiet van de zaakwaarnemersquote:Op maandag 1 juli 2013 23:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft Mino als zaakwaarnemer, dus dat gaat 'm sowieso niet worden. Vorig jaar had hij ook al te hoge eisen.
Dan gaat Cillessen maar een jaar ergens anders keepen.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop echt dat er nog een club komt voor Vermeer... maar ook hij zal wel met het oog op het WK het zekere voor het onzekere willen nemen
quote:Van der Hoorn krijgt voorstel Ajax
De Ajax-leiding heeft de woorden van Frank de Boer, dat Mike van der Hoorn (20) ondanks zijn tegenvallende jeugd-EK nog steeds als zeer interessante optie wordt gezien, onderstreept. De talentvolle verdediger van FC Utrecht kreeg een eerste contractvoorstel voor vier jaar.
Hij zit nog in de wachtkamer zolang Toby Alderweireld niet is verkocht. De Belg meldde zich gisteren na zijn vakantie weer bij Ajax en vloog met de ploeg mee naar het trainingskamp in Oostenrijk, waar op duizend meter hoogte in Neustift de eerste training werd afgewerkt.
Waar Christian Eriksen overweegt zijn tot 2014 lopende contract met één jaar te verlengen als interesse van Europese topclubs uitblijft, wil Alderweireld sowieso zijn horizon verbreden. Tot een persoonlijk akkoord met Ajax kwam het nog niet, maar die onderhandelingen zullen geen problemen opleveren. Ook tussen de clubs is een akkoord haalbaar.
'Snel duidelijkheid'
"We hebben de afgelopen weken diverse keren in een heel prettige, open maar ook zakelijke sfeer met Ajax gesproken en Mike toestemming gegeven om ook met Ajax te praten”, aldus algemeen directeur Wilco van Schaik van FC Utrecht. "Wij hebben Marc Overmars heel duidelijk gezegd wat we Mike waard vinden en Ajax heeft dat ook gedaan. Dat verschil moet overbrugbaar zijn, denken we beiden. Dus dan mogen club en speler van ons met elkaar praten. Dan komt er ook snel duidelijkheid."
Ajax geeft er blijk van de centrumverdediger niet te beoordelen op de EK onder 21-wedstrijden tegen Spanje en Italië, maar op de 31 wedstrijden, plus vier play-offduels in de eredivisie. Frank de Boer en Jaap Stam zien – net als Louis van Gaal die al ‘voorselecteerde’ voor Oranje – voldoende mogelijkheden om Van der Hoorn nog grote stappen te laten maken.
Denk wel dat hij het kan overnemen gelijk, alleen ga je er natuurlijk wel op achteruit. Maar of Van der Hoorn nou minder is dan Alderweireld was op die leeftijd, dat vraag ik me af. Veltman is een half jaar ouder dan Van der Hoorn, maar dat zie je er niet aan vanaf, Veltman lijkt echt nog een broekie. En laten we eerlijk zijn, Veltman maakte ook z'n foutjes vorig seizoen in die paar wedstrijden, ook wel door z'n fysiek. Ik denk De Boer niet zo'n vertrouwen heeft in Veltman.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 05:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Een bagger EK gespeeld, maar toch een speler met potentie met z'n 20 jaar. Of hij meteen de plek van Toby over kan nemen, ik denk het niet, maar wellicht een 'topper' in wording.
Ik denk het niet, ze zullen wel met 4 centrale verdedigers het seizoen in willen gaan.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:04 schreef Catch22- het volgende:
Dan wordt veltman of denswil dus verhuurd?
bazoer is ook bij het eerste nu toch?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:05 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ze zullen wel met 4 centrale verdedigers het seizoen in willen gaan.
Andersom. Vijftien duels in het eerste maakt een speler niet meer speelgerechtigd voor Jong Ajax.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
bazoer is ook bij het eerste nu toch?
Hoewel je wel een beperking hebt door Jong Ajax in de jl. Na 15 wedstrijden kan je geeneen basisspeler van jong ajax meer gebruiken in het eerste. Gok dat ze gaan rouleren dan.
ojaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:22 schreef Fargo het volgende:
[..]
Andersom. Vijftien duels in het eerste maakt een speler niet meer speelgerechtigd voor Jong Ajax.
Op basis waarvan? Alleen die eigen goal en 2 slippertjes?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:41 schreef Scorpie het volgende:
van der Hoornze zijn het he-le-maal kwijt bij Ajax zeg. De tering.
quote:Ajax krijgt toestemming om met Van den Hoorn te praten; biedt 4-jarig contract
2 juli 2013 -
De voorzitter van FC Utrecht bevestigt in De Telegraaf dat zijn club de afgelopen weken diverse malen met Ajax om de tafel heeft gezeten. De club verwacht dat het verschil tussen vraagprijs en aanbieding van Ajax overbrugbaar is en heeft Ajax daarom toestemming gegeven de onderhandelingen met de verdediger zelf te openen.
Volgens De Telegraaf heeft Ajax de centrale verdediger een aanbieding gedaan voor een contract voor vier seizoenen. Een en ander blijft afhankelijk van de vraag of Toby Alderweireld bij de club vertrekt. In tegenstelling tot De Jong en Eriksen zou Alderweireld zijn contract niet willen verlengen indien een transfer uitblijft.
Onzin. Prima talent, goed jaar gehad bij Utrecht. Zal misschien moeten leren hoe hij moet omgaan met de speelstijl, maar kan echt wel de vervanger van Alderweirdo worden.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:41 schreef Scorpie het volgende:
van der Hoornze zijn het he-le-maal kwijt bij Ajax zeg. De tering.
Denk toch dat je Moisander dan een beetje onderschat, wel met je eens dat v/d Hoorn een talent isquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:52 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Onzin. Prima talent, goed jaar gehad bij Utrecht. Zal misschien moeten leren hoe hij moet omgaan met de speelstijl, maar kan echt wel de vervanger van Alderweirdo worden.
Ik vind hem in ieder geval beter dan Moisander toen hij de stap naar Ajax maakte. En die doet het nu toch ook best aardig, ondanks dat het geen topper is.
Hoezo? van de Hoorn staat in de wachtkamer voor als toby weg gaat. Als die blijft komt die niet stond er net ergensquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:53 schreef stoeltafel het volgende:
en wel de (enorme) potentie zien alleen wat ik niet snap. De p
Ik vind het wel een geruststellende gedachte dat de verdediging in ieder geval op orde blijft bij een eventueel vertrek van Alderweireld.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:53 schreef stoeltafel het volgende:
Ach ja, Frank en Jaap zullen wel de (enorme) potentie zien alleen wat ik niet snap. De prioriteit ligt toch bij de aanval?
quote:16-jarige Bazoer leert en geniet
Het is een rol die ooit Clarence Seedorf bij Ajax bekleedde. Ook Christian Eriksen was ooit de benjamin van de groep. Dit seizoen is die rol voorbehouden aan Riechedly Bazoer. De 16-jarige verdediger is met afstand de jongste op het trainingsveld. Ajax.nl volgde hem tijdens de eerste dag van het trainingskamp in Oostenrijk.
Precies op de dag dat zijn contract bij Ajax officieel inging, stapte Bazoer maandagochtend met Ajax in het vliegtuig richting Oostenrijk. Na een week trainingsarbeid op de Toekomst - en zijn officieuze debuut in Ajax 1 - krijgt de jeugdinternational deze week op ruim 950 kilometer afstand van Amsterdam kans om zich aan Frank de Boer te laten zien. Vol verwachting begon hij maandag aan de eerste training op het veld van gastheer SSV Neustift.
Ergens op de snelweg tussen Putten en Amsterdam kreeg Bazoer afgelopen zaterdag te horen dat er voor hem een plaats in het vliegtuig naar Oostenrijk gereserveerd was. Het was ongeveer een uur nadat Frank de Boer tegen de pers zei dat Bazoer 'heel volwassen' had gespeeld tijdens het eerste oefenduel van de voorbereiding. ,,Zeker als je bedenkt dat hij pas 16 jaar is”, voegde de 112-voudig international eraan toe. ,,Natuurlijk is het mooi als Frank de Boer dat over je zegt. Ik vat het als een compliment op. Het motiveert me om zo door te gaan
Ruim een halfjaar na het ondertekenen van zijn driejarige contract bij Ajax mag Bazoer vanaf nu ook officiële wedstrijden spelen. Na zijn overgang uit de jeugdopleiding van PSV moest het toptalent wegens regelgeving van de KNVB tot het seizoen 2013-2014 wachten voordat hij officiële wedstrijden voor zijn nieuwe club mag spelen. Toch ziet Bazoer deze week niet als een nieuwe start. ,,Ik heb het afgelopen halfjaar al geregeld met het eerste elftal meegetraind, dus de meeste van de spelers ken ik inmiddels vrij aardig. Ik ben heel goed opgevangen door iedereen binnen de groep.”
Bazoer startte de voorbereiding op het nieuwe seizoen vorige week samen met een jeugdig Ajax op de Toekomst. De selectie bestond bij afwezigheid van de internationals uit een mix van Ajax 1 en Jong Ajax. Vanaf deze week ziet de samenstelling er duidelijk anders uit. De terugkeer van tien (jeugd)internationals heeft logischerwijs invloed op het niveau van de trainingen, zo merkte ook Bazoer maandagmiddag toen de eerste oefensessie op Oostenrijkse bodem voorbij was. ,,Ze tillen het niveau van de training direct omhoog. Daar kan ik als jonge speler alleen maar heel veel van leren. Daarnaast geniet ik er ook van. Prachtig dat ik dit nu al mag meemaken.”
In de groep van 23 spelers en drie keepers springen twee namen eruit voor Bazoer. Allereerst is dat Kenny Tete. De 17-jarige rechtsback is behalve 'collega-benjamin' ook zijn kamergenoot in Oostenrijk. ,,Ik ken Kenny al een tijdje. We trekken veel samen op. Bij het Nederlands elftal onder 17 jaar zijn we ook teamgenoten. We hebben dus al het nodige met elkaar meegemaakt.” De andere naam is Christian Poulsen. De ervaren Deen (33) is ruim twee keer zo oud als Bazoer. Afgelopen week ontfermde hij zich geregeld over Bazoer. ,,Hij is een echte ‘routinier’ zoals Frank de Boer hem noemt. Hij heeft alles al een keer meegemaakt en straalt dat ook uit. Afgelopen week heb ik een paar keer met hem gesproken. Ik ben ervan overtuigd dat ik de komende tijd veel van hem ga leren.”
Ajax Media volgt Ajax tijdens het traininggskamp in Oostenrijk op de voet. Via Ajax.nl, Ajax TV, Twitter en Facebook houden we je iedere dag op de hoogte van de gebeurtenissen voor en achter de schermen.
Boeiend. De tijden dat we spelers na een leuk jaar kochten liggen achter ons rememberquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:52 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Onzin. Prima talent, goed jaar gehad bij Utrecht.
Hij kan dat niet. Is een typische middelmatige verdediger die niet kan opbouwen, niet weet hoe hij moet doorschuiven en het regelmatig aflegt in de duels. Wederom zijn Denswil, Veltman en Bazoer al veel verder dan hij is.quote:Zal misschien moeten leren hoe hij moet omgaan met de speelstijl,
Neuh.quote:maar kan echt wel de vervanger van Alderweirdo worden.
Dat is pas onzin. Moisander is veel volwassener dan een vd Hoorn die zich kinderlijk eenvoudig laat wegzetten, eigen goals maakt, op 5 meter afstand dekt en niet weet wat doorschuiven is. Je moet zo`n figuur helemaal niet willen hebben joh, in je eigen jeugd lopen er al zat van zulke jongens rond als je per se een middelmatige verdediger wilt hebben. En deze kost je ook nog eens 5 miljoen die je veel beter in de aanval kan investeren, let maar opquote:Ik vind hem in ieder geval beter dan Moisander toen hij de stap naar Ajax maakte. En die doet het nu toch ook best aardig, ondanks dat het geen topper is.
Ik zie ook het probleem niet zo en kan me ook niet voorstellen dat hij meer dan 3 miljoen moet kosten.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:17 schreef Sanders86 het volgende:
Ach, van der Hoorn is pas 20. Heeft al eredivisie ervaring en speelde bij utrecht gewoon een prima seizoen. Uiteindelijk toch wel blij dat we alvast in spelen op een vertrek van Alderweireld. Dan snel het contract van Eriksen verlengen en een rechtsbuiten halen en de selectie is rond.
Niet? Ik denk dus dat hij minimaal 3 miljoen moet kosten. Want = talent + contract tot 2016.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie ook het probleem niet zo en kan me ook niet voorstellen dat hij meer dan 3 miljoen moet kosten.
Als je zo redeneert kun je die 6,5 miljoen voor Maher met een 5-jarig contract ook legitimeren toch?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:29 schreef Catch22- het volgende:
We betaalden ook 4,5(?) voor Moisander? Met minder talent, geen uitzicht op goede doorverkoop. Moet kunnen vind ik.
Ik zou het onlogisch vinden (in het huidige beleid) om meer dan 3 voor v/d Hoorn te betalenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:29 schreef Catch22- het volgende:
We betaalden ook 4,5(?) voor Moisander? Met minder talent, geen uitzicht op goede doorverkoop. Moet kunnen vind ik.
Ik niet zo. Bij v/d Hoorn krijg je dat wel terug.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou het onlogisch vinden (in het huidige beleid) om meer dan 3 voor v/d Hoorn te betalen
Klopt. Alleen denk ik dat Maher erg veel salaris wou en daarbij toch een risicopuntje is (qua gedrag)quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:30 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Als je zo redeneert kun je die 6,5 miljoen voor Maher met een 5-jarig contract ook legitimeren toch?
Dat weet je toch niet, zie eerst maar eens 5 te krijgen voor Alderweireldquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik niet zo. Bij v/d Hoorn krijg je dat wel terug.
[..]
Klopt. Alleen denk ik dat Maher erg veel salaris wou en daarbij toch een risicopuntje is (qua gedrag)
We zijn PSV toch niet of wel soms? Laat die lekker dure jongens halen die een paar wedstrijdjes leuk gebald hebben bij een subtopper. Wij hebben eigen jeugd, jeugd die minimaal even goed, zo niet beter zijn qua potentie dan een Mike vd Hoorn die met alle respect bij de pannenkoeken van FC Utrecht weinig verkeerd kon doen. Voor Ajax is iets meer nodig.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:17 schreef Sanders86 het volgende:
Heeft al eredivisie ervaring en speelde bij utrecht gewoon een prima seizoen.
Maar de kans lijkt me een stuk groter dat je met Maher een financiële klapper maakt, dan met Mike van der Hoorn.quote:[..]
Klopt. Alleen denk ik dat Maher erg veel salaris wou en daarbij toch een risicopuntje is (qua gedrag)
Als je gewoon naar die positie kijkt heb je een dubbele bezetting nodig, zonder Alderweireld is die er niet, dus vind het niet zo vreemd dat ze naar hem kijkenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We zijn PSV toch niet of wel soms? Laat die lekker dure jongens halen die een paar wedstrijdjes leuk gebald hebben bij een subtopper. Wij hebben eigen jeugd, jeugd die minimaal even goed, zo niet beter zijn qua potentie dan een Mike vd Hoorn die met alle respect bij de pannenkoeken van FC Utrecht weinig verkeerd kon doen. Voor Ajax is iets meer nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |