SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is er dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:47 schreef Adames het volgende:
wat is die ajaxsite toch een partij knullig zeg
aanvraag clubcard, je hebt de keuze tussen life cc en jonge schare en daarna de keuze gezinskaart: ja of nee.quote:
1 | Ja, ik ga hierbij akkoord met de voorwaarden<a href="URL" onclick="window.open('http://www.ajax.nl/web/show/id=1748846', 'venster_naam', 'width=800,height=800,resizable=1,scrollbars=1'); return false"> Klik hier om de voorwaarden te lezen.</a> |
Baasje hoor maar dat wist ik al langquote:
Waarom moet je dat er meteen bij zeggen dat je het al lang wistquote:Op maandag 1 juli 2013 14:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Baasje hoor maar dat wist ik al lang
Grapje mijn broeder een grapjequote:Op maandag 1 juli 2013 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom moet je dat er meteen bij zeggen dat je het al lang wist. Even jezelf omhoog praten
Dan heb je hele aparte humor, maar ik laat je maar in je waardequote:Op maandag 1 juli 2013 15:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je ging er anders toch goed op in
Doe dat maar jaquote:Op maandag 1 juli 2013 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heb je hele aparte humor, maar ik laat je maar in je waarde.
Ik wist dat al bij de eerste echo.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik wist 5 jaar geleden al dat Fischer goed zou worden
quote:De aanvaller maakte de 45 minuten vol als linksbuiten. "Het ging op zich prima", vertelde Boerrigter na afloop in gesprek met NUsport. "Ik heb in de vakantie ook nog wel een beetje met de bal getraind, dus met het balgevoel zat het wel goed."
twitter:AFCAjax twitterde op maandag 01-07-2013 om 16:20:10Op dit veld tussen de Oostenrijkse bergen gaat Ajax zometeen trainen. #trainingskamp http://t.co/Gb80fu2c3Z reageer retweet
Oké.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:23 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AFCAjax twitterde op maandag 01-07-2013 om 16:20:10Op dit veld tussen de Oostenrijkse bergen gaat Ajax zometeen trainen. #trainingskamp http://t.co/Gb80fu2c3Z reageer retweet
Wat is dat toch met hobby-fotografen en verschrikkelijk slechte overgesatureerde filtertjes. Walgelijk.quote:
niet alleen hobby-fotografen, EDL had er vorig jaar ook een handje van om met die effecten te spelenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:35 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Wat is dat toch met hobby-fotografen en verschrikkelijk slechte overgesatureerde filtertjes. Walgelijk.
Die zijn verplicht daar, kneusquote:Op maandag 1 juli 2013 21:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die helmen ja, debiel. Moeten ze weer verplicht het goede voorbeeld geven ofzo?
Bergaf haal je al gauw gevaarlijke snelheden, in tegenstelling tot in Nederland.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Rustig maar. Lekker fiets-bevorderend dat je zo'n helm verplicht op moet.
Als de Steek een goed seizoen draait bij Fulham kan Vermeer het toch wel shaken.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop echt dat er nog een club komt voor Vermeer... maar ook hij zal wel met het oog op het WK het zekere voor het onzekere willen nemen
Nee. Hij heeft Mino als zaakwaarnemer, dus dat gaat 'm sowieso niet worden. Vorig jaar had hij ook al te hoge eisen.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Zou Assaidi niet gewoon bij Ajax passen, we zoeken toch nog vleugelspelers?
Zou grappig zijn als de hele Eredivisie erachteraan zit en hij in Amsterdam tekent
Oh laat Mino inderdaad maar zitten, dat is zowat de vleesgeworden parasiet van de zaakwaarnemersquote:Op maandag 1 juli 2013 23:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft Mino als zaakwaarnemer, dus dat gaat 'm sowieso niet worden. Vorig jaar had hij ook al te hoge eisen.
Dan gaat Cillessen maar een jaar ergens anders keepen.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop echt dat er nog een club komt voor Vermeer... maar ook hij zal wel met het oog op het WK het zekere voor het onzekere willen nemen
quote:Van der Hoorn krijgt voorstel Ajax
De Ajax-leiding heeft de woorden van Frank de Boer, dat Mike van der Hoorn (20) ondanks zijn tegenvallende jeugd-EK nog steeds als zeer interessante optie wordt gezien, onderstreept. De talentvolle verdediger van FC Utrecht kreeg een eerste contractvoorstel voor vier jaar.
Hij zit nog in de wachtkamer zolang Toby Alderweireld niet is verkocht. De Belg meldde zich gisteren na zijn vakantie weer bij Ajax en vloog met de ploeg mee naar het trainingskamp in Oostenrijk, waar op duizend meter hoogte in Neustift de eerste training werd afgewerkt.
Waar Christian Eriksen overweegt zijn tot 2014 lopende contract met één jaar te verlengen als interesse van Europese topclubs uitblijft, wil Alderweireld sowieso zijn horizon verbreden. Tot een persoonlijk akkoord met Ajax kwam het nog niet, maar die onderhandelingen zullen geen problemen opleveren. Ook tussen de clubs is een akkoord haalbaar.
'Snel duidelijkheid'
"We hebben de afgelopen weken diverse keren in een heel prettige, open maar ook zakelijke sfeer met Ajax gesproken en Mike toestemming gegeven om ook met Ajax te praten”, aldus algemeen directeur Wilco van Schaik van FC Utrecht. "Wij hebben Marc Overmars heel duidelijk gezegd wat we Mike waard vinden en Ajax heeft dat ook gedaan. Dat verschil moet overbrugbaar zijn, denken we beiden. Dus dan mogen club en speler van ons met elkaar praten. Dan komt er ook snel duidelijkheid."
Ajax geeft er blijk van de centrumverdediger niet te beoordelen op de EK onder 21-wedstrijden tegen Spanje en Italië, maar op de 31 wedstrijden, plus vier play-offduels in de eredivisie. Frank de Boer en Jaap Stam zien – net als Louis van Gaal die al ‘voorselecteerde’ voor Oranje – voldoende mogelijkheden om Van der Hoorn nog grote stappen te laten maken.
Denk wel dat hij het kan overnemen gelijk, alleen ga je er natuurlijk wel op achteruit. Maar of Van der Hoorn nou minder is dan Alderweireld was op die leeftijd, dat vraag ik me af. Veltman is een half jaar ouder dan Van der Hoorn, maar dat zie je er niet aan vanaf, Veltman lijkt echt nog een broekie. En laten we eerlijk zijn, Veltman maakte ook z'n foutjes vorig seizoen in die paar wedstrijden, ook wel door z'n fysiek. Ik denk De Boer niet zo'n vertrouwen heeft in Veltman.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 05:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Een bagger EK gespeeld, maar toch een speler met potentie met z'n 20 jaar. Of hij meteen de plek van Toby over kan nemen, ik denk het niet, maar wellicht een 'topper' in wording.
Ik denk het niet, ze zullen wel met 4 centrale verdedigers het seizoen in willen gaan.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:04 schreef Catch22- het volgende:
Dan wordt veltman of denswil dus verhuurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |