Andere tijden sport met Theunisse een Rooksquote:Op maandag 1 juli 2013 15:03 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik denk dat je een andere Pedro bedoeld
Nee, Westra pakt geel.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:04 schreef ejfaar het volgende:
Denken jullie dat Irizar het geel behoudt vandaag?
Dan heb je het wel over de goedequote:Op maandag 1 juli 2013 15:04 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Andere tijden sport met Theunisse een Rooks
Denk dat Bakelants 'm overneemt vandaag.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:04 schreef ejfaar het volgende:
Denken jullie dat Irizar het geel behoudt vandaag?
Ja die gast die het ravijn in reed hebk ook gezien bij de avond etappe idd. Was alweer vergeten dat ze beide Pedro heettequote:
Je vergeet om hard om je eigen grap te lachenquote:Op maandag 1 juli 2013 15:09 schreef Pino112 het volgende:
"Wat ruik ik toch?" "Ja dat is de finish"
Dat zeiden D&D.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je vergeet om hard om je eigen grap te lachen
Of Bagot met zijn voedselvergiftiging (kan ook groen of de bolletjes als in rode vlekjes zijn in dat geval).quote:
Dat is me (gelukkig) niet bij gebleven, knakworst.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:12 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
En Ducrot lachte om zijn eigen grap, donut.
Gaat de kopgroep het überhaupt wel halen tot de laatste klim?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:17 schreef Kopsterk het volgende:
Westra gaat er gewoon af op die laatste col.
Misschien tot de voet van de klim. verder niet denk ikquote:Op maandag 1 juli 2013 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat de kopgroep het überhaupt wel halen tot de laatste klim?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |