Bij de Belg waren ze er gister redelijk van overtuigd dat dit bewust was om te sparen voor de derde week zodat hij op de Alpe d'Huez kan winnen.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
De Gendt gelost? Ik wist dat hij niet goed in vorm was, maar als ie zo rijdt, dan is de enige hoop voor Vacansoleil op een redelijk klassement ook gedoemd te mislukken. Wat een treurigheid rondom dat team.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:59 schreef SanAnt het volgende:
Hier op de Spaanse tv hebben ze het nu al een half uur over wie de mooiste vriendin (tour deelnemers dan) heeft
De winnaar is Tony Gallopin !!![]()
Marion Rousse vorig jaar frans kampioene op de weg .Marion RousseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja.. zonde.quote:
Matig seizoen.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:00 schreef sausagin het volgende:
Waarom doet Rob Ruigh dit jaar eigenlijk niet mee?
Pedro Delgado is dan ook een baasquote:Op maandag 1 juli 2013 15:00 schreef Pro_Shifty het volgende:
Haha leuke discussie voor de NOS.
Misschien moet iemand dat onderwerp even aandragen bij de NOS haha
Omdat hij dat dit seizoen absoluut niet verdient.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:00 schreef sausagin het volgende:
Waarom doet Rob Ruigh dit jaar eigenlijk niet mee?
Dan had heel Vacansoleil wel thuis kunnen blijven als dat het criterium was geweest.quote:
Nog matiger dan anderen, logica.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan had heel Vacansoleil wel thuis kunnen blijven als dat het criterium was geweest.
Het orakel heeft gesproken.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:56 schreef Lutte het volgende:
Etenstijd, voorsprong zal wel weer oplopen dus.
Ah dat is die gast waar gisteren de docu over ging. Cool.quote:
hahahaquote:Op maandag 1 juli 2013 15:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik heb mensen van rond de 90 meer overeind zien staan!
Ik denk dat je een andere Pedro bedoeldquote:Op maandag 1 juli 2013 15:03 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Ah dat is die gast waar gisteren de docu over ging. Cool.
Ik denk dat als je mario cipollini commentaar laat geven dat je het ook alleen over tieten en lekkere wijven hebt haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |