Dat zei Kerckhofs ook al ja bij Avondetappe.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:46 schreef Felagund het volgende:
Cavendish zit sowieso aan de antibiotica, gisteren werd hij als een van de eersten gelost.
Ik zou je blik wel eens willen zien als straks Cavendish weer als eerste lostquote:Op maandag 1 juli 2013 13:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vorig jaar was Cavendish ijzersterk op de klimmetjes en het gat wat daarna valt is niet al te groot.
De eerste pannenkoeken zijn voor de kinderen.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:48 schreef Pino112 het volgende:
Team Sky is de beste van onderen met geld verdienen ja.
We zullen het zien.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De eerste pannenkoeken zijn voor de kinderen.
Schakel je over naar de Belg...quote:Op maandag 1 juli 2013 13:50 schreef Slobeend het volgende:
Herbert heeft het nog steeds over Monfort
Wanneer dan? Welke vraag?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:50 schreef Reljem het volgende:
Syntix, geef eens reactie op posts vrind. Dat je trollposts en loze beweringen plaatst is prima, maar als iemand daar dan een reactie op geeft moet je wel reageren heh. Ouwe trollert.
Er is blijkbaar niemand die ze corrigeert...quote:Op maandag 1 juli 2013 13:50 schreef Slobeend het volgende:
Herbert heeft het nog steeds over Monfort
Dat was ook mijn bron, maar ik denk dat het waar is.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zei Kerckhofs ook al ja bij Avondetappe.
Goede reactie van Mart toen
Jawel:quote:Op maandag 1 juli 2013 13:51 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Er is blijkbaar niemand die ze corrigeert...
twitter:maartendenuijl twitterde op maandag 01-07-2013 om 13:33:30@maduc Lukt nog niet zo goed Maarten. Het is niet Monfort die op kop van het peloton rijdt maar Irizar! reageer retweet
twitter:Rocsen twitterde op maandag 01-07-2013 om 13:28:59@maduc Hij rijdt nu voorop het peloton en dus niet Monfort reageer retweet
twitter:cindy_demol twitterde op maandag 01-07-2013 om 13:40:59@maduc hoi maarten, waarom hebben ze nog geen chip b,v, in de helm voor de tyd waarneming, nooit meer zt op de finish, reageer retweet
Gautier gaat al iets langer mee.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:52 schreef Reljem het volgende:
Op maandag 1 juli 2013 13:42 schreef Syntix het volgende:
Maarten en Herbert die denken dat NLers constant de baas zijn in ontsnappingen en kopgroepen
echt wij stellen geen fuck voor Maarten en Herbert, get real.
Wie in de kopgroep heeft dan een beter palmares?
Gelukkig maar. Hopelijk leest ie het ook.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jawel;twitter:maartendenuijl twitterde op maandag 01-07-2013 om 13:33:30@maduc Lukt nog niet zo goed Maarten. Het is niet Monfort die op kop van het peloton rijdt maar Irizar! reageer retweet
twitter:Rocsen twitterde op maandag 01-07-2013 om 13:28:59@maduc Hij rijdt nu voorop het peloton en dus niet Monfort reageer retweet
Aangezien hij mijn adoptie renner is, kan ik je vertellen dat zijn palmares echt heel wat minder is dan van Westra. En langer meegaan is ook onzin. Hij is jonger dan Westra.quote:
Ten eerste feitelijk niet waar (2007 om 2006), ten tweede is het palmares van Westra wel iets indrukwekkender.quote:
En toch had Schotte het bij het rechte eindquote:Op maandag 1 juli 2013 13:55 schreef Marcoss het volgende:
De Cauwer werd in de Giro elke keer verbeterd door Schotte dat het toch echt Siutsou is, nu zit hij naast Wuyts en wordt hij elke keer gecorrigeerd als hij geen Sivtsov zegt
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:55 schreef Marcoss het volgende:
De Cauwer werd in de Giro elke keer verbeterd door Schotte dat het toch echt Siutsou is, nu zit hij naast Wuyts en wordt hij elke keer gecorrigeerd als hij geen Sivtsov zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |