Ah sahbi,, ik moest wel.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:49 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
De mocro-chick die nog even komt opstoken, ja ja stereotyp weer
Zodat de lezer weet waar we het over hebben. Een plaatje zegt meer dan duizend woorden, een door-tekst-opgeroepen-beeld doet hier vaak niet veel voor onder.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom denk je je reacties beledigend persoonlijk te moeten maken met cellulitis-billen en een Amstelbierbuik?
Ja, als je in je repliek alle stereotypen van stal haalt, haal je je gelijk wel.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zodat de lezer weet waar we het over hebben. Een plaatje zegt meer dan duizend woorden, een door-tekst-opgeroepen-beeld doet hier vaak niet veel voor onder.
Dit komt dichter in de buurt denk ikquote:Op maandag 1 juli 2013 14:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon dit
[ afbeelding ]
Lichaam van een Griekse god
dat idee heb ik óók al niet.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:57 schreef ShaoliN het volgende:
Het valt me vooral op dat vette mensen moeite hebben met mensen die wel aan hun uiterlijk en gezondheid werken.
Ja, vroeger hadden ze geen testkuurtjes.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:59 schreef gelly het volgende:
[..]
Dit komt dichter in de buurt denk ik
[ afbeelding ]
Het was totaal niet praktisch in die tijd om er zo opgeblazen bij te lopen.
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:57 schreef ShaoliN het volgende:
Het valt me vooral op dat sportschoolbattyboys moeite hebben met mensen die geen probleem met hun uiterlijk en gezondheid hebben.
Hulde voor deze post.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ah sahbi,, ik moest wel.
Anyway, ik doe het voor mezelf. Ik heb m'n hele leven geworsteld met overgewicht. Na een tijdje aan de anorexia te hebben gezeten heb ik een gezond(e) gewicht/levenstijl. M'n lichaam moet alleen nog worden fijn getuned. Ik heb nooit gedacht dat ik ooit zou gaan bankdrukken e.d. Ik dacht vroeger ook dat alleen opgepompte jongens dat deden. Nu weet ik dat BB de makkelijkste manier is om er gezond en fit uit te zien. Ik doe dit puur voor mezelf. Nog steeds ben ik onzeker als de pest om m'n benen en buik maar alleen al het feit dat een fit lichaam binnen handbereik is, motiveert het me om gewoon door te gaan.
Op een dag zal ik zonder zorgen in een bikini het strand oplopen
Geen probleem? Waarom worden er dan elke dag zoveel topics aangemaakt door mensen die gespierd willen worden/afvallen/sixpackje halen?quote:
Ik vind iets minder mooier, een soepeler lijf. Wel sterk en gezond, maar niet zo opgepompt en al helemaal niet meer dan dat, want dat vind ik gewoon lelijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:51 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Plato in zijn jonge jaren, perfectie alom. Waarom streven naar minder? Verlicht me.
Tering Gelly, serieus? Midas Dekker?? 100 jaar geleden sportte men ook niet???quote:Op maandag 1 juli 2013 15:02 schreef gelly het volgende:
Dit boek is overigens een aanrader over de zin en onzin van sporten
http://www.bol.com/nl/p/lichamelijke-oefening/9200000004375326/
niet iederéén maakt die topics aan.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:03 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Geen probleem? Waarom worden er dan elke dag zoveel topics aangemaakt door mensen die gespierd willen worden/afvallen/sixpackje halen?
Het maakt mij verder niks uit, integendeel. Hoe meer vadsige mensen, hoe meer de mensen met een goed fysiek opvallen.
Je weet dat ik die gesprekken ook met je vriend heb gevoerd? Bij deze.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, als je in je repliek alle stereotypen van stal haalt, haal je je gelijk wel.
Ik krijg inmiddels wel een beeld van die befaamde gesprekken die je zegt te voeren met mensen waarin je altijd de bekentenis krijgt dat ze ook zo graag als jij zouden willen zijn.
Lees het boek nou maar gewoon i.p.v. enkel de kaft.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:04 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Tering Gelly, serieus? Midas Dekker?? 100 jaar geleden sportte men ook niet???
Juist, en de miljoenen filmpjes die online staan met oefeningen en tips om een beter fysiek te krijgen. Of reclames.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:03 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Geen probleem? Waarom worden er dan elke dag zoveel topics aangemaakt door mensen die gespierd willen worden/afvallen/sixpackje halen?
Het maakt mij verder niks uit, integendeel. Hoe meer vadsige mensen, hoe meer de mensen met een goed fysiek opvallen.
Klopt, maar het is wel puur esthetisch gezien kloppend. Brede schouders, smalle taille, de adonis belt etc.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:59 schreef gelly het volgende:
[..]
Dit komt dichter in de buurt denk ik
[ afbeelding ]
Het was totaal niet praktisch in die tijd om er zo opgeblazen bij te lopen.
Willen die mensen dat echt zelf of wordt het ze maatschappelijk opgedrongen ?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Juist, en de miljoenen filmpjes die online staan met oefeningen en tips om een beter fysiek te krijgen. Of reclames.
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je weet dat ik die gesprekken ook met je vriend heb gevoerd? Bij deze.
Ik bedoelde meer in dit topic.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:03 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Geen idee. Wellicht een combinatie van beide, of één van de twee.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Willen die mensen dat echt zelf of wordt het ze maatschappelijk opgedrongen ?
Nog niet zo heel lang geleden was een beetje mollig juist het ideaal. Mager en afgetrained met een kleurtje was iets voor arbeiders die niks te eten hadden. Dus ik weet het antwoord wel.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Geen idee. Wellicht een combinatie van beide, of één van de twee.
Ik heb het ook niet over iedereen en ja, ik heb je post gelezen.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet iederéén maakt die topics aan.
Serieus, ik ben niet van het dom roepen, maar ik vind je erg dom en kortzichtig overkomen.
(En heb je mn post nu gelezen? Nee he?)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |