abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128462762
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:46 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Het kan ook heel rustgevend zijn. Gewoon even in het nu leven en schijt hebben aan alles, in plaats van je constant druk moeten maken over een doelstelling.
Bovendien betekent het accepteren van je lichaam niet meteen dat je ook maar meteen moet stoppen met school en werk.
jeuj, jij snapt het *O*

Ben je toch slimmer dan je je net voordeed ;)
compact en kleverig.
pi_128462820
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:46 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Het kan ook heel rustgevend zijn. Gewoon even in het nu leven en schijt hebben aan alles, in plaats van je constant druk moeten maken over een doelstelling.
Bovendien betekent het accepteren van je lichaam niet meteen dat je ook maar meteen moet stoppen met school en werk.
Ik reageerde op 'en waarom is het verkeerd om gelukkig te zijn met wat je hebt/bent?'
Hebt en bent. Ik denk dat menigeen zichzelf identificeert middels studie, werk, familie etc.

En het hebben van doelstelling(en) betreft. Natuurlijk, 24/7 je doelen nastreven is ondoenlijk. Niet iedereen is Arnold Schwarzenegger.

Maar wanneer je het voor elkaar krijgt om bv. goed dik te worden, dan heb je wel heel lang schijt gehad aan je doelen en jezelf. En dat is misschien wel het meeste kwalijke, jezelf zo te laten verloederen.
pi_128462879
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:36 schreef MrGuma het volgende:

[..]

De maatschappij richt zich op het moment juist meer op de acceptatie van dikkere, obesitas rijke populatie. Dat fitte mensen hier nu tegen inkomen vind ik alleen maar redelijk.

Wat bedoel je met pech hebben? Elk persoon kan in staat zijn om chips ed. naast zich te laten richten. Pech hebben zie ik als genetisch defect. Of een ongeluk (al zou ik niet weten welke) die resulteert in dikke mensen. Je kan mij niet wijsmaken dat degene die nu overgewicht hebben, 1 van deze redenen hebben. Dit houd dus in dat ze het er zelf toe hebben laten komen, of ze het nu willen of niet. Geen reden om dit op pech te gooien.
Een reden om zelf niet gezond te willen leven, maar als een dik, energieloos persoon te willen leven ten gunste van de maatschappij. Hoe altruistisch, en tegelijktijd complete bullshit, van je.
jajoh? is er echt een campagne bezig om acceptatie van dikke mensen te bevorderen? die heb ik dan blijkbaar gemist :)

wb pech of geluk: het leven is niet maakbaar. jij weet niet wat er in een ander zn hoofd zit en/of wat een ander zn levensschema is. weet jij veel; misschien heeft die persoon geen tijd om te trainen omdat die naast zn voltijdbaan ook nog zn zieke vader elke avond verzorgt naast zn eigen gezin.

on that note; ik hoop voor jou dat je niet eens een keer een ongeluk krijgt waardoor je 1 jaar niet kan trainen. weet je wat er dan met al die spiermassa gebeurt, wanneer je vegeteert in een ziekenhuis?

terugkomend op het voorbeeld van iemand met voltijdbaan + gezin + mantelzorgtaak; heb je wel in de gaten dat je zo iemand nu een vet, energieloos persoon noemt? oordeellust much?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_128462912
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:48 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

jeuj, jij snapt het *O*

Ben je toch slimmer dan je je net voordeed ;)
Ik blijf ook liever neutraal.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
  maandag 1 juli 2013 @ 15:52:59 #255
37769 erodome
Zweefteef
pi_128462949
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:39 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Maar hoezo is het zo verkeerd om jezelf voorbij te willen streven? Net dat ene vetpercentage bereiken of net die ene hoeveelheid spier. Net dat ene boek extra uitlezen. Net die ene taal extra beheersen.

Waarom ligt er zo een focus op de volledige acceptatie van den zelve?
Daar vind ik niets mis mee, maar ieder heeft daar zijn eigen dingen in. Als ik nu weer superslank en goed gespierd zou willen zijn moet ik daar andere dingen voor laten waarbij ik wel die drang heb om te streven naar dat meer.
Nu ben ik niet vet en ongezond, maar echt strak en afgetraind ben ik ook zeer zeker niet en daar heb ik ook geen behoefte aan, zoals gezegd zou ik dan andere dingen moeten laten en nee dan heb ik het niet over op de bank zitten met een zak chips.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 1 juli 2013 @ 15:54:55 #256
37769 erodome
Zweefteef
pi_128463026
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:43 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Omdat volledige acceptatie jezelf stil doet staan. Ervoor zorgt dat je dagen feitelijk inhoudloos zijn. Je jezelf in een sleur zet die niks oplevert tot je op je stervensbed ligt.
Niet mee eens. Volledige acceptatie betekend ook je potentie accepteren.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_128463097
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:54 schreef erodome het volgende:

[..]

Niet mee eens. Volledige acceptatie betekend ook je potentie accepteren.
En laat het nu zo zijn dat 99% van de mensen hun potentie schromelijk onderschat. Erg zonde.
  maandag 1 juli 2013 @ 15:57:26 #258
37769 erodome
Zweefteef
pi_128463135
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:56 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

En laat het nu zo zijn dat 99% van de mensen hun potentie schromelijk onderschat. Erg zonde.
Ik vind vaak dat die potentie zo afhangt van imago, dat vind ik nu weer jammer... Dan gaat het niet om werkelijke potentie, maar om hoe anderen je zien.
pi_128463198
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:51 schreef simmu het volgende:

[..]

jajoh? is er echt een campagne bezig om acceptatie van dikke mensen te bevorderen? die heb ik dan blijkbaar gemist :)

wb pech of geluk: het leven is niet maakbaar. jij weet niet wat er in een ander zn hoofd zit en/of wat een ander zn levensschema is. weet jij veel; misschien heeft die persoon geen tijd om te trainen omdat die naast zn voltijdbaan ook nog zn zieke vader elke avond verzorgt naast zn eigen gezin.

on that note; ik hoop voor jou dat je niet eens een keer een ongeluk krijgt waardoor je 1 jaar niet kan trainen. weet je wat er dan met al die spiermassa gebeurt, wanneer je vegeteert in een ziekenhuis?

terugkomend op het voorbeeld van iemand met voltijdbaan + gezin + mantelzorgtaak; heb je wel in de gaten dat je zo iemand nu een vet, energieloos persoon noemt? oordeellust much?
Maatschappij omvat zich niet alleen in campagnes ed. Ook naar gewone algemene acceptatie. Hetzij alweer wat ouder, maar bv. 'big girls you are beautiful' of die blogger die schrijft waarom dik zijn goed is (haar naam vergeten). Maar dat geeft wel enige indicatie. Toegegeven, die laatste is een extreem voorbeeld.
En je vergeet, dat gezond zijn, niet per se alleen sporten hoeft te omvatten. Iemand met een voltijd baan en een zieke vader heeft misschien geen tijd om te sporten, maar wel tijd om chips te laten staan. Dat alleen al, het laten liggen van fastfood, chips, frisdranken ed. zal wonderen doen en mensen minder extraam dik laten worden/zijn.

en 'on that note' in mijn post maak ik duidelijk dat mensen die onder de reden vallen van genetisch deffect of ongeluk er inderdaad niks aan kunnen doen/ Maar de meerderheid, die hier niet onder valt, juist wel.
Ik ben niet zo obsessed dat ik meteen zelfmoord zou plegen als ik al mijn massa verlies (zoveel heb ik namelijk ook weer niet). Betekent niet, dat als ik de mogelijkheid heb om het te behouden, te laten groeien omdat ik verder geen tekortkomingen heb, ik deze kan volledig benut.
  maandag 1 juli 2013 @ 16:02:03 #260
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_128463320
Wat me wel opvalt is dat wanneer je veel krachttraining doet mensen om me heen al snel dingen beginnen te roepen zoals 'word je niet te gespierd' of 'je moet nog wel een beetje zacht blijven' en dat je dat soort opmerkingen kennelijk dient te slikken van mensen, terwijl als ik zou zeggen 'ben je nou 2 kilo aangekomen' de wereld opeens te klein is.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  maandag 1 juli 2013 @ 16:05:34 #261
37769 erodome
Zweefteef
pi_128463463
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:02 schreef Sjoewe het volgende:
Wat me wel opvalt is dat wanneer je veel krachttraining doet mensen om me heen al snel dingen beginnen te roepen zoals 'word je niet te gespierd' of 'je moet nog wel een beetje zacht blijven' en dat je dat soort opmerkingen kennelijk dient te slikken van mensen, terwijl als ik zou zeggen 'ben je nou 2 kilo aangekomen' de wereld opeens te klein is.
Opmerkingen als je aankomt, afvalt, te gespierd wordt zijn vrij normaal hoor, dat is echt niet anders bij die andere zaken.

Toen ik echt heel veel sporte en ondergewicht kreeg kreeg ik ook opmerkingen, toen ik jonger was en wat molliger werd kreeg ik ook opmerkingen. Alleen toen ik van ondergewicht naar richting mollig ging kreeg ik vooral positieve opmerkingen, zou ik nu weer echt mollig of erger worden dan krijg ik ook weer opmerkingen.
pi_128463764
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:02 schreef Sjoewe het volgende:
Zelfde als met cutten en bulken.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_128464379
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:45 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Vage omschrijving. Natuurlijk in watvoor zin?
In de zin van dat het natuurlijk is om te streven naar een sterk en gezond lichaam. Dat is niet iets wat gecreeerd wordt door de maatschappij.
  maandag 1 juli 2013 @ 16:26:15 #264
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_128464425
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:13 schreef Greyson het volgende:

[..]

Zelfde als met cutten en bulken.
Ik mag van mama niet gespierder worden omdat ik op Jerommeke begin te lijken :'(
Deathlift or Die.
pi_128464572
quote:
11s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:26 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ik mag van mama niet gespierder worden omdat ik op Jerommeke begin te lijken :'(
Train je benen dan ook.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_128466877
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:39 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

en ik denk dus dat er meer mensen zijn die zich daar niet van bewust zijn dan je denkt.
Als jij tevreden bent, waarom zou je dan je bmi gaan checken bv? En dat je er niet uitziet zoals in die reclame met dat fitnessapparaat wil niet zeggen dat je er niet goed uitziet.

Ik heb het niet over écht dikke mensen he, maar over mensen met een paar kilo meer.
Uit interesse kan je je BMI checken, wellicht valt het bij een vrouw minder op als ze een aantal kilo te zwaar is, omdat iets dikkere benen, kont of klein buikje vaak niet als iets ergs gezien wordt. Bij een man lijkt het me sneller zichtbaar?
pi_128467411
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:32 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Dus als iets moeilijk is moet je het maar gewoon niet doen/proberen?
Ik zou ook zo sixpack kunnen hebben, ik train daar genoeg voor, dus lui ben ik niet.
Maar ik hou van lekker eten, en nee ik vreet me niet helemaal vol, maar ieder week wel 2 keer iets 'ongezonds' denk ik.

Zou niet iemand willen daten die dik is, diegene moet ook vaak sporten, maar sixpack is geen must (met is natuurlijk beter)
pi_128467494
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:49 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Gelukkig train ik niet voor de mening van andere mensen. Ik train voor mezelf, als vrouwen er op afknappen is dat hun probleem.
Ja leuk voor je, maar ik bedoel dus dat niet iedereen streeft naar een sixpack.
pi_128468299
Een sixpack maakt een vrouw vaak onzeker over hun eigen gewicht :p
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128469038
quote:
7s.gif Op maandag 1 juli 2013 17:41 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik zou ook zo sixpack kunnen hebben, ik train daar genoeg voor, dus lui ben ik niet.
Maar ik hou van lekker eten, en nee ik vreet me niet helemaal vol, maar ieder week wel 2 keer iets 'ongezonds' denk ik.

Zou niet iemand willen daten die dik is, diegene moet ook vaak sporten, maar sixpack is geen must (met is natuurlijk beter)
Waarom is met beter? :D
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
  maandag 1 juli 2013 @ 18:45:55 #271
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_128469531
quote:
7s.gif Op maandag 1 juli 2013 17:41 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

eten :9 O+ > alles
Doei!
  maandag 1 juli 2013 @ 18:47:49 #272
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_128469609
Wat mij dan weer opvalt in dit topic is dat er naast elkaar heen gepraat wordt. De BB'er heeft het over de vergelijking met hem en echt dikke mensen, de anderen over die tussen de BB en gewoon 'normale' mensen die weinig/niet sporten maar wel gewoon gezond zijn.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  maandag 1 juli 2013 @ 19:14:24 #273
262 Re
Kiss & Swallow
pi_128470639
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:47 schreef Newbie114 het volgende:
Wat mij dan weer opvalt in dit topic is dat er naast elkaar heen gepraat wordt. De BB'er heeft het over de vergelijking met hem en echt dikke mensen, de anderen over die tussen de BB en gewoon 'normale' mensen die weinig/niet sporten maar wel gewoon gezond zijn.
dat heeft allemaal met die verkrampte perceptie te maken denk ik... van "bemoei je met je eigen zaken" tot "je bent een vies lui varken"
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_128470970
quote:
17s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:45 schreef Meloewa het volgende:

[..]

eten :9 O+ > alles
Jij snapt het :D
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:31 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Waarom is met beter? :D
Ik vind dat sexy :9~
  maandag 1 juli 2013 @ 19:30:44 #275
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_128471177
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:12 schreef firefly3 het volgende:
Een sixpack maakt een vrouw vaak onzeker over hun eigen gewicht :p
Dan zorg je er zelf voor, dat ze zich zo bij jou voelt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plato! I think we are not in the Gym anymore Bodybuilders in R&P. Hebben jullie nou echt al zoveel issues?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')