Bedoel je die bekakte middenstanders "R"?quote:Op maandag 1 juli 2013 10:35 schreef valek het volgende:
Anne en Myrthe zijn op dit moment op tv, ze spelen Lingo. Wat hebben die 2 sletten een kutaccent. Bahbah.
quote:Op maandag 1 juli 2013 10:38 schreef valek het volgende:
[..]
Kan niet, de afstandsbediening ligt te ver weg.
Yep.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:38 schreef TonyDeuze het volgende:
[..]
Bedoel je die bekakte middenstanders "R"?
Die ene heet dus echt Anne Myrrrrthequote:Op maandag 1 juli 2013 10:35 schreef valek het volgende:
Anne en Myrthe zijn op dit moment op tv, ze spelen Lingo. Wat hebben die 2 sletten een kutaccent. Bahbah.
dan zal je het ook wel niet zo erg vinden als je ons in je op wil doen geloven.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:38 schreef valek het volgende:
[..]
Kan niet, de afstandsbediening ligt te ver weg.
Dit dus.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:40 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Die ene heet dus echt Anne Myrrrrtheen die andere Julia
Neequote:Op maandag 1 juli 2013 10:41 schreef TonyDeuze het volgende:
Je kan beter alle Nederlandse zenders vermeiden, net als ik. Dat kutkakkeraccent is iets van de laatste jaren. Geen idee waarom dat in is. Net als dat ik niet begrijp waarom jonge Nederlandse mannen met Afgaanse baarden en grote zwarte, plastic nerd brillen rondlopen???
Ik schrijf dan wel 1 foutje, maar die kut avatar van jou is de grootste fout van je leven. Die staat verbonden aan je ip, lul.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 10:44 schreef TonyDeuze het volgende:
[..]
Ik schrijf dan wel 1 foutje, maar die kut avatar van jou is de grootste fout van je leven. Die staat verbonden aan je ip, lul.
quote:Op maandag 1 juli 2013 10:44 schreef TonyDeuze het volgende:
[..]
Ik schrijf dan wel 1 foutje, maar die kut avatar van jou is de grootste fout van je leven. Die staat verbonden aan je ip, lul.
Kom je nog wel achter. Miljoenen Nederlanders liggen in puin door die lul. Aangezien hij hoofdverantwoordelijk is voor allle puinhoop. Ik ben zelf ook mijn huis kwijtgeraakt door VVD beleid.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ja....dus?
Bedankt voor de verwensingenquote:Op maandag 1 juli 2013 10:50 schreef TonyDeuze het volgende:
[..]
Kom je nog wel achter. Miljoenen Nederlanders liggen in puin door die lul. Aangezien hij hoofdverantwoordelijk is voor allle puinhoop. Ik ben zelf ook mijn huis kwijtgeraakt door VVD beleid.
Je vergeet iets.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bedankt voor de verwensingen
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Sorry, dat had ik niet moeten doen. Mijn excuses daarvoor! Btw: is dat een plakje cervelaat in zijn mond?quote:Op maandag 1 juli 2013 10:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bedankt voor de verwensingen
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee, een tongquote:Op maandag 1 juli 2013 10:56 schreef TonyDeuze het volgende:
[..]
Sorry, dat had ik niet moeten doen. Mijn excuses daarvoor! Btw: is dat een plakje cervelaat in zijn mond?
Lekker voor je. Je eigen schuld!quote:Op maandag 1 juli 2013 10:50 schreef TonyDeuze het volgende:
[..]
Kom je nog wel achter. Miljoenen Nederlanders liggen in puin door die lul. Aangezien hij hoofdverantwoordelijk is voor allle puinhoop. Ik ben zelf ook mijn huis kwijtgeraakt door VVD beleid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |