Leuk geprobeerd, Braddie. Meteen weer mensen uitmaken voor klootzak, dat heeft niemand KritischeMucus zien doen.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet mee te liften op dat *Succes* ( Je bent wel een klootzak trouwens, wat is daar nou fijn aan? dat gedoe van KM, wens hem er heel veel sterkte mee)
Het gaat met iedereen allemaal perfect, en niemand heeft problemen, maar als er iemand met zowel zware (jij) als lichte( ik) problemen gaat zeuren nou.. dan zijn we zielig en hebben we zelfmedelijdenquote:Op maandag 1 juli 2013 10:28 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Allemaal kneuzen hier man
Straks vallen we elkaar huilend in de armen... smerige hippies... de tering
Hé, daar heeft mijn broer ook jaren gezeten.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heideheuvel is een soort kliniek voor mensen met long aandoeningen etc..
dit..quote:Op maandag 1 juli 2013 10:07 schreef Quir het volgende:
Ik heb de Braddie hype gemist. Wat is Braddie?
je hebt genoeg redenen om jezelf zielig te vinden, maar zolang je dat denkt, kom je niet verder.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
M`n ellende accepteer ik al, en ik probeer ook gelukkig te worden.. Maargoed, het is lastig om te denken " laat ik maar al m`n onzekerheden aan de kant gooien en zorgen dat ik wat zekerder word"
Heb het wel geprobeerd, maar het lukte mij gewoon niet...
Dus wat je zegt is..quote:Op maandag 1 juli 2013 10:33 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
je hebt genoeg redenen om jezelf zielig te vinden, maar zolang je dat denkt, kom je niet verder.
misschien realiseer je je het niet zo, maar iemand moet behoorlijk sterk zijn om zo te leven.
je wordt er zelfbewust van, en kan tegenslagen aan. al dat soort dingen kan je gebruiken om gelukkig te worden.
niet zweverig bedoeld (juist niet, eigenlijk), maar ga eens kijken naar dingen als meditatie, om geestelijk wat rustiger en sterker te worden. dat helpt.
Deze had ik al aangegeven om dicht te gooien.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:37 schreef Oognip het volgende:
Serieus, dit topic blijft gewoon open? Twee dezelfde topics alleen dan in andere subfora...
quote:Op maandag 1 juli 2013 10:29 schreef Pharkus het volgende:
Maar gaat alles nu wel beter braddie, aangezien je in je ADHD over is en je autisme onterecht is.
Ik wilde dit eerst DM en maar ik denk dat het hier thuishoort:quote:Op maandag 1 juli 2013 10:12 schreef yvonne het volgende:
Kan dit niet beter in R&P? Hier wordt het een afzeiktopic
Ik weet dat 99% van de KLBers mij graag afzeikt en vernederd .. Maar om eerlijk te zijn interesseert me dat verder geen reet, want dat laat meer zien over de zwakte van de KLBers dan mijzelf.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:38 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik wilde dit eerst DM en maar ik denk dat het hier thuishoort:
In KLB was/is een felle discussie over het al dan niet terecht herkeuren van Wajongers. Tijdens die discussie kon ik niet mijn felheid verklaren zonder te vertellen waarom ik zo fel ben. Ik maak mij kwaad om types als LinkseBoomKnuffelaar die vol trots verklaren het systeem zo te verkrachten zonder eigenlijk recht te hebben op de voorzieningen die er juist wel zijn voor mensen als Braddie.
Ik weet niet of het topic van Braddie in KLB thuishoort, ik hoop dat hij weet waar hij aan begint. Ik denk dat mijn topic wel in KLB thuishoort omdat het enerzijds een klacht is en anderzijds een toelichting op mijn standpunt in de Wajong discussie. Ik weet ook niet hoe stevig Braddie in zijn schoenen staat, voor mezelf weet ik dat wel.
oh miscommunicatie, dat bericht heb ik niet gezien.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Deze had ik al aangegeven om dicht te gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |