abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128450300
Er was een aantal dagen terug een user, en die had z`n problemen gepost, nou... daar heb ik énorm veel respect voor, dus dacht ik weetje.. ik ga ook mijn problemen/gezeik posten. Hoef geen medeleven, wil het van me af typen, thats all.

Ik ben 3,5 maand te vroeg geboren, was bedoeld voor 30 maart, ben 5 december ter wereld gebracht.
Hierbij traden verschillende complicaties op zoals een Hersenbloeding, zuurstof te kort, maag bloeding en een lies breuk.

Uiteindelijk heb ik het overleefd (M`n tweeling broertje niet helaas..) En mag ik blij zijn dat ik in relatieve gezondheid ter wereld ben gebracht.

Helaas heb ik de afgelopen jaren ook wel wat dingen over mij heen gehad..

Ik wás een zware astma patient (elke week bij heideheuvel, constant aan zo`n vernevelaar, constant pufjes) Uiteindelijk lijk ik hier vanaf te zijn, maar heb er nog dagelijks last van, als ik 100-150 meter ren dan ben ik kapot. Dat is énigzins te wijden aan m`n overgewicht maar ook aan (nogsteeds) de astma.

Ik hád ook zware ADHD, hier heb ik pillen voor geslikt (eerst begonnen met Ritalin, daarna Concerta... en toen weer terug naar Ritalin)
Door die ADHD had ik last van woede aanvallen, ik kon heel raar uit de hoek komen, en ik maakte eigenlijk alleen maar mezelf steeds verder kapot, omdat ik niet in de gaten had wat ik allemaal deed..

Mede door de Concerta heb ik overgewicht gekregen (Dat was een bijwerking van Concerta)
Met als gevolg dat m`n knieén vrij zwak zijn (Als ik 2 kilometer loop heb ik énorm veel pijn aan m`n knieén)

Door m`n ADHD had ik dus ook énorm veel last van gedragproblemen op school, wat resulteerde in zo goed als geen basisschoolstructuur (Heb op 7 basisscholen gezeten..)
M`n middelbare heb ik wél afgemaakt gelukkig (Met een diploma!)

Ze hebben ook op een school ooit eens onterecht het stempel "Zwaar autistisch" op me geplakt, hier
Heb ook last van een oogafwijking, Nystagmus.
Komt er op neer dat als ik te kort heb geslapen dat ik dan last krijg van trillende ogen, dit zorgt ervoor dat mijn focus niet helemaal scherp is en ik gewoon niet goed zie. Ook heb ik dit `savonds (ik ben dan ook nacht blind)

Mede door dit alles heb ik een énorm verknipt zelfbeeld gekregen en ben ik héél onzeker geworden, en wil ik éigenlijk van álles wat ik doe wel bevestiging van andere of ik het wel goed doe of niet..

Dit heeft dus ook invloed op alles wat ik doe, van het lopen op straat (ik loop constant met gebogen hoofd) tot het maken van muziek met de band, ik heb geen idee hoe en wat ik goed/fout doe.

Ook bij het uitgaan kom ik volgens 99% van de mensen met wie ik omga, énorm onzeker over.
En dat is ook zo, ik kijk mensen niet echt aan als ik met ze praat, ik kijk vaker langs ze heen... Soms dan ga ik stotteren... het is allemaal héel erg vervelend..

Sorry voor de lange post... ik moest dit even van mij aftypen

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2013 10:03:29 ]
pi_128450317
mag toch hopen dat je een geintje maakt.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_128450319
Braddie topic

/lol
  maandag 1 juli 2013 @ 10:03:30 #4
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_128450340
Wat is heideheuvel
Tics van je petten.
pi_128450346
Nou, aardige waslijst waar jij last van hebt, TS. :o
pi_128450347
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:03 schreef nattermann het volgende:
Wat is heideheuvel
Heideheuvel is een soort kliniek voor mensen met long aandoeningen etc..
pi_128450348
:') _
pi_128450357
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:02 schreef HaywoodJablome het volgende:
mag toch hopen dat je een geintje maakt.
Nee, helaas maak ik geen geinttje. (Was het maar zo)
pi_128450365
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:04 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nee, helaas maak ik geen geinttje. (Was het maar zo)
in dat geval: :')
  maandag 1 juli 2013 @ 10:04:52 #10
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_128450375
oh, heideheuvel ging ik vroeger trouwens ook naartoe, ts :D
maar daar houden de overeenkomsten wel op, geloof ik....
  Moderator maandag 1 juli 2013 @ 10:04:57 #11
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_128450380
nee

[ Bericht 95% gewijzigd door yvonne op 01-07-2013 10:11:05 ]
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 1 juli 2013 @ 10:05:54 #12
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_128450397
Serieus. Dat is gewoon fucked up.
pi_128450421
Braddie heeft al duizenden keren adviezen gekregen, maar het gaat altijd het ene oor in en het andere uit
pi_128450435
Ik heb de Braddie hype gemist. Wat is Braddie?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_128450436
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:07 schreef Kesefkesef het volgende:
Braddie heeft al duizenden keren adviezen gekregen, maar het gaat altijd het ene oor in en het andere uit
Dat komt door de ADHD hoor :'(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128450446
onterecht autisme zegt ie :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  maandag 1 juli 2013 @ 10:08:58 #17
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_128450456
Mijn broertje is ook 3 maanden te vroeg geboren. Hij heeft geen stap kunnen zetten in zijn leven, is enorm spastisch en zijn lichaam kent diverse misvormingen (o.a. Ernstige scoliose). Daarnaast kan hij niet volledig normaal praten en is voor zorg volledig van anderen afhankelijk. Hij is 20 maar in zijn hoofd meer 12.

En dan zit Braddie te zeuren dat hij onzeker is. Sorry hoor, maar het lijkt alsof je alleen maar zielig gevonden wilt worden. Leer gewoon te leven met je beperkingen.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_128450469
Ik hoor het al, jaren met de Tyros en de Brian May-gitaar werken eist wel zijn tol.

Sterkte, Braddie.
pi_128450471
quote:
15s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:01 schreef Braddie het volgende:Ook bij het uitgaan kom ik volgens 99% van de mensen met wie ik omga, énorm onzeker over.
En dat is ook zo, ik kijk mensen niet echt aan als ik met ze praat, ik kijk vaker langs ze heen... Soms dan ga ik stotteren... het is allemaal héel erg vervelend..
Dat is vrij normaal gedrag onder FOK!ers hoor.
  maandag 1 juli 2013 @ 10:09:59 #20
381504 JosefDettelbacher
Approved by VD en Geelman! XD
pi_128450483
Ik vond dat topic van die andere user wel effe wat meeslepender TS, daarmee vergeleken ben jij maar een gelukszak... Alhoewel, die andere user had tenminste nog vrouw en kinderen.
100% gluten en koemelk eiwitvrij!
  maandag 1 juli 2013 @ 10:10:28 #21
401048 M0cr1nat0r
Stiekem een nederlander.
pi_128450490
Nou boehoe wat zielig.
Nee
pi_128450492
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:09 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Ik vond dat topic van die andere user wel effe wat meeslepender TS, daarmee vergeleken ben jij maar een gelukszak... Alhoewel, die andere user had tenminste nog vrouw en kinderen.
Mja... het is maar wat je geluk noemt. Gelukkig word ik niet van mezelf laat ik het zo zeggen.
pi_128450496
Oke,

Ik steun je
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_128450519
quote:
15s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:01 schreef Braddie het volgende:
Er was een aantal dagen terug een user, en die had z`n problemen gepost, nou... daar heb ik énorm veel respect voor, dus dacht ik weetje.. ik ga ook mijn problemen/gezeik posten. Hoef geen medeleven, wil het van me af typen, thats all.

Ik ben 3,5 maand te vroeg geboren, was bedoeld voor 30 maart, ben 5 december ter wereld gebracht.
Hierbij traden verschillende complicaties op zoals een Hersenbloeding, zuurstof te kort, maag bloeding en een lies breuk.

Uiteindelijk heb ik het overleefd (M`n tweeling broertje niet helaas..) En mag ik blij zijn dat ik in relatieve gezondheid ter wereld ben gebracht.

Helaas heb ik de afgelopen jaren ook wel wat dingen over mij heen gehad..

Ik wás een zware astma patient (elke week bij heideheuvel, constant aan zo`n vernevelaar, constant pufjes) Uiteindelijk lijk ik hier vanaf te zijn, maar heb er nog dagelijks last van, als ik 100-150 meter ren dan ben ik kapot. Dat is énigzins te wijden aan m`n overgewicht maar ook aan (nogsteeds) de astma.

Ik hád ook zware ADHD, hier heb ik pillen voor geslikt (eerst begonnen met Ritalin, daarna Concerta... en toen weer terug naar Ritalin)
Door die ADHD had ik last van woede aanvallen, ik kon heel raar uit de hoek komen, en ik maakte eigenlijk alleen maar mezelf steeds verder kapot, omdat ik niet in de gaten had wat ik allemaal deed..

Mede door de Concerta heb ik overgewicht gekregen (Dat was een bijwerking van Concerta)
Met als gevolg dat m`n knieén vrij zwak zijn (Als ik 2 kilometer loop heb ik énorm veel pijn aan m`n knieén)

Door m`n ADHD had ik dus ook énorm veel last van gedragproblemen op school, wat resulteerde in zo goed als geen basisschoolstructuur (Heb op 7 basisscholen gezeten..)
M`n middelbare heb ik wél afgemaakt gelukkig (Met een diploma!)

Ze hebben ook op een school ooit eens onterecht het stempel "Zwaar autistisch" op me geplakt, hier
Heb ook last van een oogafwijking, Nystagmus.
Komt er op neer dat als ik te kort heb geslapen dat ik dan last krijg van trillende ogen, dit zorgt ervoor dat mijn focus niet helemaal scherp is en ik gewoon niet goed zie. Ook heb ik dit `savonds (ik ben dan ook nacht blind)

Mede door dit alles heb ik een énorm verknipt zelfbeeld gekregen en ben ik héél onzeker geworden, en wil ik éigenlijk van álles wat ik doe wel bevestiging van andere of ik het wel goed doe of niet..

Dit heeft dus ook invloed op alles wat ik doe, van het lopen op straat (ik loop constant met gebogen hoofd) tot het maken van muziek met de band, ik heb geen idee hoe en wat ik goed/fout doe.

Ook bij het uitgaan kom ik volgens 99% van de mensen met wie ik omga, énorm onzeker over.

Sorry voor de lange post... ik moest dit even van mij aftypen
Sterkte Braddie.
  maandag 1 juli 2013 @ 10:11:43 #25
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_128450520
Count your blessings zou ik zeggen als je zo vroeg bent geboren en er met deze gezondheidsklachten vanaf komt maar ik weet niet eens wat je klacht is eigenlijk? Als je zo onzeker bent zou ik eens met een psycholoog gaan praten.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Admin maandag 1 juli 2013 @ 10:12:14 #26
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_128450528
Kan dit niet beter in R&P? Hier wordt het een afzeiktopic
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_128450539
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Count your blessings zou ik zeggen als je zo vroeg bent geboren en er met deze gezondheidsklachten vanaf komt maar ik weet niet eens wat je klacht is eigenlijk? Als je zo onzeker bent zou ik eens met een psycholoog gaan praten.
M`n klacht is al die problemen, en al dat gezeik... waardoor niemand mij snapt.
Niemand begrijpt waarom ik ben zoals ik ben.
pi_128450546
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:10 schreef Braddie het volgende:

[..]

Mja... het is maar wat je geluk noemt. Gelukkig word ik niet van mezelf laat ik het zo zeggen.
Je zoekt alleen maar medelijden hè. KM had/heeft tenminste schijt of mensen medelijden hebben en gezonde.zelfspot.
  maandag 1 juli 2013 @ 10:13:35 #29
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_128450563
zelfmedelijden is trouwens om te kotsen, ts, en daarbij gaat het je geen stap verder helpen.
pi_128450593
Beetje rustig aandoen met de accent aigu's man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')