Nee, helaas maak ik geen geinttje. (Was het maar zo)quote:Op maandag 1 juli 2013 10:02 schreef HaywoodJablome het volgende:
mag toch hopen dat je een geintje maakt.
in dat geval:quote:Op maandag 1 juli 2013 10:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, helaas maak ik geen geinttje. (Was het maar zo)
Dat komt door de ADHD hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 10:07 schreef Kesefkesef het volgende:
Braddie heeft al duizenden keren adviezen gekregen, maar het gaat altijd het ene oor in en het andere uit
Dat is vrij normaal gedrag onder FOK!ers hoor.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:01 schreef Braddie het volgende:Ook bij het uitgaan kom ik volgens 99% van de mensen met wie ik omga, énorm onzeker over.
En dat is ook zo, ik kijk mensen niet echt aan als ik met ze praat, ik kijk vaker langs ze heen... Soms dan ga ik stotteren... het is allemaal héel erg vervelend..
Mja... het is maar wat je geluk noemt. Gelukkig word ik niet van mezelf laat ik het zo zeggen.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:09 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Ik vond dat topic van die andere user wel effe wat meeslepender TS, daarmee vergeleken ben jij maar een gelukszak... Alhoewel, die andere user had tenminste nog vrouw en kinderen.
Sterkte Braddie.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:01 schreef Braddie het volgende:
Er was een aantal dagen terug een user, en die had z`n problemen gepost, nou... daar heb ik énorm veel respect voor, dus dacht ik weetje.. ik ga ook mijn problemen/gezeik posten. Hoef geen medeleven, wil het van me af typen, thats all.
Ik ben 3,5 maand te vroeg geboren, was bedoeld voor 30 maart, ben 5 december ter wereld gebracht.
Hierbij traden verschillende complicaties op zoals een Hersenbloeding, zuurstof te kort, maag bloeding en een lies breuk.
Uiteindelijk heb ik het overleefd (M`n tweeling broertje niet helaas..) En mag ik blij zijn dat ik in relatieve gezondheid ter wereld ben gebracht.
Helaas heb ik de afgelopen jaren ook wel wat dingen over mij heen gehad..
Ik wás een zware astma patient (elke week bij heideheuvel, constant aan zo`n vernevelaar, constant pufjes) Uiteindelijk lijk ik hier vanaf te zijn, maar heb er nog dagelijks last van, als ik 100-150 meter ren dan ben ik kapot. Dat is énigzins te wijden aan m`n overgewicht maar ook aan (nogsteeds) de astma.
Ik hád ook zware ADHD, hier heb ik pillen voor geslikt (eerst begonnen met Ritalin, daarna Concerta... en toen weer terug naar Ritalin)
Door die ADHD had ik last van woede aanvallen, ik kon heel raar uit de hoek komen, en ik maakte eigenlijk alleen maar mezelf steeds verder kapot, omdat ik niet in de gaten had wat ik allemaal deed..
Mede door de Concerta heb ik overgewicht gekregen (Dat was een bijwerking van Concerta)
Met als gevolg dat m`n knieén vrij zwak zijn (Als ik 2 kilometer loop heb ik énorm veel pijn aan m`n knieén)
Door m`n ADHD had ik dus ook énorm veel last van gedragproblemen op school, wat resulteerde in zo goed als geen basisschoolstructuur (Heb op 7 basisscholen gezeten..)
M`n middelbare heb ik wél afgemaakt gelukkig (Met een diploma!)
Ze hebben ook op een school ooit eens onterecht het stempel "Zwaar autistisch" op me geplakt, hier
Heb ook last van een oogafwijking, Nystagmus.
Komt er op neer dat als ik te kort heb geslapen dat ik dan last krijg van trillende ogen, dit zorgt ervoor dat mijn focus niet helemaal scherp is en ik gewoon niet goed zie. Ook heb ik dit `savonds (ik ben dan ook nacht blind)
Mede door dit alles heb ik een énorm verknipt zelfbeeld gekregen en ben ik héél onzeker geworden, en wil ik éigenlijk van álles wat ik doe wel bevestiging van andere of ik het wel goed doe of niet..
Dit heeft dus ook invloed op alles wat ik doe, van het lopen op straat (ik loop constant met gebogen hoofd) tot het maken van muziek met de band, ik heb geen idee hoe en wat ik goed/fout doe.
Ook bij het uitgaan kom ik volgens 99% van de mensen met wie ik omga, énorm onzeker over.
En dat is ook zo, ik kijk mensen niet echt aan als ik met ze praat, ik kijk vaker langs ze heen... Soms dan ga ik stotteren... het is allemaal héel erg vervelend..
Sorry voor de lange post... ik moest dit even van mij aftypen
M`n klacht is al die problemen, en al dat gezeik... waardoor niemand mij snapt.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Count your blessings zou ik zeggen als je zo vroeg bent geboren en er met deze gezondheidsklachten vanaf komt maar ik weet niet eens wat je klacht is eigenlijk? Als je zo onzeker bent zou ik eens met een psycholoog gaan praten.
Je zoekt alleen maar medelijden hè. KM had/heeft tenminste schijt of mensen medelijden hebben en gezonde.zelfspot.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mja... het is maar wat je geluk noemt. Gelukkig word ik niet van mezelf laat ik het zo zeggen.
Dit is puur klagen.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:12 schreef yvonne het volgende:
Kan dit niet beter in R&P? Hier wordt het een afzeiktopic
Dit. Stel je niet zo aan en werk aan jezelf ipv op Fok te huilen.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
zelfmedelijden is trouwens om te kotsen, ts, en daarbij gaat het je geen stap verder helpen.
Nou dat is ook niet gek want jij bent de enige met die klachten dus een ander ervaart het idd niet zoals jij dit ervaart en kan geen voorstelling ervan maken. Maar je kop laten hangen hierdoor heeft ook geen zin want het had ook veel erger kunnen zijn weet je wel. En als het je echt zo zwaar valt dan zou ik eens met een psych gaan praten.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
M`n klacht is al die problemen, en al dat gezeik... waardoor niemand mij snapt.
Niemand begrijpt waarom ik ben zoals ik ben.
Klopt, maar laten we niet alles bij hem leggen. Braddie is inderdaad gezegend met een groot muzikaal en commercieel talent. In plaats van dat mensen hem motiveren om in de muziekindustrie zijn slag te slaan, wordt hij hier op het FOK!forum alom gehoond, bespot en volledig belachelijk gemaakt. Smakeloos.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Count your blessings zou ik zeggen als je zo vroeg bent geboren en er met deze gezondheidsklachten vanaf komt maar ik weet niet eens wat je klacht is eigenlijk? Als je zo onzeker bent zou ik eens met een psycholoog gaan praten.
quote:Op maandag 1 juli 2013 10:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
zelfmedelijden is trouwens om te kotsen, ts, en daarbij gaat het je geen stap verder helpen.
quote:Op maandag 1 juli 2013 10:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klopt, maar laten we niet alles bij hem leggen. Braddie is inderdaad gezegend met een groot muzikaal en commercieel talent. In plaats van dat mensen hem motiveren om in de muziekindustrie zijn slag te slaan, wordt hij hier op het FOK!forum alom gehoond, bespot en volledig belachelijk gemaakt.
Voor mensen heb ik enkel de volgende, vriendelijke boodschap: de familie Van Dijk weet jullie te vinden.
Kom nou, wat mankeert jou?quote:Op maandag 1 juli 2013 10:16 schreef Braddie het volgende:
[..]als er 1 iemand is die mij bespot en belachelijk maakt ben jij het wel
valt uit een palmboom kerel.
M`n ellende accepteer ik al, en ik probeer ook gelukkig te worden.. Maargoed, het is lastig om te denken " laat ik maar al m`n onzekerheden aan de kant gooien en zorgen dat ik wat zekerder word"quote:Op maandag 1 juli 2013 10:19 schreef pokkerdepok het volgende:
laat je lichamelijke problemen niet je leven te veel bepalen, je kunt ook daar sterk in staan en gelukkig zijn. hoe dat moet kan niemand je zeggen, dat moet je zelf gaan zoeken. maar je moet wel bereidt zijn je ellende de accepteren en te willen groeien.
Je zit anders ook nogal om aandacht verlegen. Lekker je broertje gebruiken om iemand anders zichzelf kut te laten voelen, goed bezigquote:Op maandag 1 juli 2013 10:08 schreef monsterd. het volgende:
Mijn broertje is ook 3 maanden te vroeg geboren. Hij heeft geen stap kunnen zetten in zijn leven, is enorm spastisch en zijn lichaam kent diverse misvormingen (o.a. Ernstige scoliose). Daarnaast kan hij niet volledig normaal praten en is voor zorg volledig van anderen afhankelijk. Hij is 20 maar in zijn hoofd meer 12.
En dan zit Braddie te zeuren dat hij onzeker is. Sorry hoor, maar het lijkt alsof je alleen maar zielig gevonden wilt worden. Leer gewoon te leven met je beperkingen.
Ik denk helemaal niet mee te liften op dat *Succes* ( Je bent wel een klootzak trouwens, wat is daar nou fijn aan? dat gedoe van KM, wens hem er heel veel sterkte mee)quote:Op maandag 1 juli 2013 10:25 schreef Awesome_ het volgende:
Braddie dacht even mee te liften op het succes van KM. Klein verschil alleen: jij bent de fysieke gestalte van zelfmedelijden. Hij niet. Haha sukkel.
Dacht ik ook al aanquote:Op maandag 1 juli 2013 10:14 schreef zarGon het volgende:
Beetje rustig aandoen met de accent aigu's man.
Allemaal kneuzen hier manquote:
Dit dus.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:28 schreef Aberkullie het volgende:
Ja misschien is het ook niet zo handig dit in de klaagbaak te doen Brad.
Leuk geprobeerd, Braddie. Meteen weer mensen uitmaken voor klootzak, dat heeft niemand KritischeMucus zien doen.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet mee te liften op dat *Succes* ( Je bent wel een klootzak trouwens, wat is daar nou fijn aan? dat gedoe van KM, wens hem er heel veel sterkte mee)
Het gaat met iedereen allemaal perfect, en niemand heeft problemen, maar als er iemand met zowel zware (jij) als lichte( ik) problemen gaat zeuren nou.. dan zijn we zielig en hebben we zelfmedelijdenquote:Op maandag 1 juli 2013 10:28 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Allemaal kneuzen hier man
Straks vallen we elkaar huilend in de armen... smerige hippies... de tering
Hé, daar heeft mijn broer ook jaren gezeten.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heideheuvel is een soort kliniek voor mensen met long aandoeningen etc..
dit..quote:Op maandag 1 juli 2013 10:07 schreef Quir het volgende:
Ik heb de Braddie hype gemist. Wat is Braddie?
je hebt genoeg redenen om jezelf zielig te vinden, maar zolang je dat denkt, kom je niet verder.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
M`n ellende accepteer ik al, en ik probeer ook gelukkig te worden.. Maargoed, het is lastig om te denken " laat ik maar al m`n onzekerheden aan de kant gooien en zorgen dat ik wat zekerder word"
Heb het wel geprobeerd, maar het lukte mij gewoon niet...
Dus wat je zegt is..quote:Op maandag 1 juli 2013 10:33 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
je hebt genoeg redenen om jezelf zielig te vinden, maar zolang je dat denkt, kom je niet verder.
misschien realiseer je je het niet zo, maar iemand moet behoorlijk sterk zijn om zo te leven.
je wordt er zelfbewust van, en kan tegenslagen aan. al dat soort dingen kan je gebruiken om gelukkig te worden.
niet zweverig bedoeld (juist niet, eigenlijk), maar ga eens kijken naar dingen als meditatie, om geestelijk wat rustiger en sterker te worden. dat helpt.
Deze had ik al aangegeven om dicht te gooien.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:37 schreef Oognip het volgende:
Serieus, dit topic blijft gewoon open? Twee dezelfde topics alleen dan in andere subfora...
quote:Op maandag 1 juli 2013 10:29 schreef Pharkus het volgende:
Maar gaat alles nu wel beter braddie, aangezien je in je ADHD over is en je autisme onterecht is.
Ik wilde dit eerst DM en maar ik denk dat het hier thuishoort:quote:Op maandag 1 juli 2013 10:12 schreef yvonne het volgende:
Kan dit niet beter in R&P? Hier wordt het een afzeiktopic
Ik weet dat 99% van de KLBers mij graag afzeikt en vernederd .. Maar om eerlijk te zijn interesseert me dat verder geen reet, want dat laat meer zien over de zwakte van de KLBers dan mijzelf.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:38 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik wilde dit eerst DM en maar ik denk dat het hier thuishoort:
In KLB was/is een felle discussie over het al dan niet terecht herkeuren van Wajongers. Tijdens die discussie kon ik niet mijn felheid verklaren zonder te vertellen waarom ik zo fel ben. Ik maak mij kwaad om types als LinkseBoomKnuffelaar die vol trots verklaren het systeem zo te verkrachten zonder eigenlijk recht te hebben op de voorzieningen die er juist wel zijn voor mensen als Braddie.
Ik weet niet of het topic van Braddie in KLB thuishoort, ik hoop dat hij weet waar hij aan begint. Ik denk dat mijn topic wel in KLB thuishoort omdat het enerzijds een klacht is en anderzijds een toelichting op mijn standpunt in de Wajong discussie. Ik weet ook niet hoe stevig Braddie in zijn schoenen staat, voor mezelf weet ik dat wel.
oh miscommunicatie, dat bericht heb ik niet gezien.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Deze had ik al aangegeven om dicht te gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |