quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:11 schreef trui het volgende:
nee, ik denk niet dat iemand hier daar enige ervaring mee heeft Bar.
Ik vind het ook apart hoor, want bij mij werd er jaren geleden al gezegd dat het helemaal geen zin had om mijn diagnose te laten vernieuwen, want de DSM -V kwam er aan. Dat was toen ik zwanger was van Ruben, dus nu 6 jaar terugquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ok apart, want de laatste die ik hoorde die een diagnose kreeg die kreeg hem als ASS, en niet als Asperger.
SPOILER: kindupdateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
ja we kregen het afgelopen weken paar keer mee naar huis. En vandaag viel het rapport op de mat en daar staat het ook in. En tijdens de zorgplanbespreking begin september werd het ook al gemeld.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:15 schreef trui het volgende:
maar hoezo, heb je die diagnose m.b.t. Roy gekregen?
het autismespectrum of autistisch spectrum wordt wel gebruikt als de overkoepelende naam voor alle aan autisme verwante stoornissen.
zie ook hier
of hier .
We waren voorbereid,we wisten dat het allemaal anders dan anders zou gaan. Maar op dat moment is het nooit leuk om te horen.quote:Op woensdag 18 september 2013 07:54 schreef trui het volgende:
Bar, dat is wel even schrikken lijkt me, of had je al vermoedens in die richting?
Sowieso op de wachtlijst gaan bij PsyQ. Wellicht kijken of je een nieuwe IQ test kan laten doen in de hoop dat er dan 80 of hoger gescoord wordt? Maar dat is niet echt voor dit topic, neem eens een kijkje hier: R&P / ASS [Autisme, Asperger, PDD-NOS] #117quote:Op woensdag 18 september 2013 16:42 schreef Sam1993 het volgende:
Kom even binnen vallen heb hier normaal niks te zoeken, zijn er mensen die weten waar je een persoon(23) met al een vastgesteld laag iq kunt laten testen op autisme? Riag, prima, lavorie etc doen dit niet onder de 80 (76). Psy q heeft een wachtlijst van 9 maanden. Hopelijk kan iemand mij verder helpen
Dat word morgen geregeld door de huisarts. Heb me vraag ook daar nog eens gesteld hopelijk kunnen we zo ergens eerder terrechtquote:Op woensdag 18 september 2013 17:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Sowieso op de wachtlijst gaan bij PsyQ. Wellicht kijken of je een nieuwe IQ test kan laten doen in de hoop dat er dan 80 of hoger gescoord wordt? Maar dat is niet echt voor dit topic, neem eens een kijkje hier: R&P / ASS [Autisme, Asperger, PDD-NOS] #117
Testbaarheid inderdaad, omdat ze niet weten of het een kenmerk van is of iets wat opzich zelf staat.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:48 schreef livelink het volgende:
Ik heb er geen verstand van Sam. Ik vroeg me nav jouw vraag wel af waarom dat IQ dan zo belangrijk was. Heeft dat met testbaarheid te maken? Bij Job maakte een iq-test wel onderdeel uit van het diagnosetraject.
Het autisme spectrum kwam vorig jaar al paar keer ter sprake,toen viel dat idd behoorlijk rauw op ons dak. En werd ik ook kwaad,want we kwamen met een kind met een ontwikkelingsachterstand en epilepsie. En ineens zonder ons eens te verwittigen het andere erbij.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:28 schreef livelink het volgende:
Altijd goed om het eens rustig te bespreken, Bar. Ik kan me voorstellen dat dit dan toch rauw op het dak komt vallen. Het wordt zo'n stapeling van dingen op deze manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |