Het zegt gewoon business as usual, nothing changes.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:38 schreef alpeko het volgende:
[..]
Niet dat ik Froom vertrouw, maar bij ieder team zitten wel mensen met een besmet verleden. Er zijn maar weinig artsen uit het wereldje verdwenen. Dus dit zegt allemaal niet zo veel.
Je stelt je weer lekker op en zo'n suggestief stuk beter beter in BNWquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daar doet niemand aan, maar het is dopingzaak.nl
tsss...hoor wie het zegt en nu weer ontopicquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je stelt je weer lekker op en zo'n suggestief stuk beter beter in BNW
Buiten dat lijkt me het nogal uitmaken in welke functie een oud-dopeur actief is binnen een ploeg.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tsss...hoor wie het zegt en nu weer ontopic
Nouja, post ik artikelen zonder bron?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tsss...hoor wie het zegt en nu weer ontopic
ik weet zeker dat Froome aan de dope zit, niemand in dit heelal kan zo laag vetpercentage hebben op natuurlijke wijze. Daar steek ik mijn dikke pik voor in het vuur ipv armen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nouja, post ik artikelen zonder bron?
Precies, het is helaas geen sterk artikel wat overtuigd (en dat is knap) en ik neem aan dat jij het niet geschreven hebt
Jouw dikke pik heb je echt niet op natuurlijke wijze verkregenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik weet zeker dat Froome aan de dope zit, niemand in dit heelal kan zo laag vetpercentage hebben op natuurlijke wijze. Daar steek ik mijn dikke pik voor in het vuur ipv armen.
alweer op de man spelen?, het is al vout dat je aan mijn pik denkt, laat staan dat je erover post.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jouw dikke pik heb je echt niet op natuurlijke wijze verkregen
quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
alweer op de man spelen?, het is al vout dat je aan mijn pik denkt, laat staan dat je erover post.
En op de kleine man spelen is vout!quote:
Denk dat die quotes van Del Potro zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Het is echt ongelofelijk, wat dacht Ferrer om dit te zeggen?
Dan nog is het gewoon dom om te zeggen toch.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:32 schreef Helly het volgende:
Snap het punt niet zo, toch gewoon gekscherend bedoeld, of denkt serieus iemand dat de toernooiarts iets verkeerds verstrekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |