SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fc Bayernquote:
quote:
-20quote:
Daar gaat het misquote:Op maandag 1 juli 2013 01:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ik goed begrijp zou Brazilië moeten winnen met 13-0 als ze tegen Tahiti zouden spelen?
Ja want als je vroeger goed bent, ben je nu ook goed.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:22 schreef xzaz het volgende:
[..]
Overschat, ze zijn wereld en europees kampioen en straks ook nog de confederations cup
Sharika is best lekker jaquote:Op maandag 1 juli 2013 01:23 schreef Zipportal het volgende:
De Bel Chinezen.Heel Brazilie krijgt straks een beurt van Sharika. In bad met een kutscheet erbij.
neequote:Op maandag 1 juli 2013 01:22 schreef xzaz het volgende:
[..]
Overschat, ze zijn wereld en europees kampioen en straks ook nog de confederations cup
Zucht.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:23 schreef Zipportal het volgende:
De Bel Chinezen.Heel Brazilie krijgt straks een beurt van Sharika. In bad met een kutscheet erbij.
Ondanks het je vriend is had ik minstens een 8,9 verwachtquote:
#teamjohannesquote:Op maandag 1 juli 2013 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
het is het meesterwerk van KingRoland, ik ben slechts schipper naast god
Vroeger...quote:Op maandag 1 juli 2013 01:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want als je vroeger goed bent, ben je nu ook goed.
Heb je best kans op ja. Wat dat betreft hebben Brazilianen dezelfde vervelende trekjes als Nederlanders. Volgend jaar zijn ze dan zo overtuigd van zichzelf dat ze vergeten te winnen.quote:
Vrienden hebben we niet in dit vakquote:Op maandag 1 juli 2013 01:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ondanks het je vriend is had ik minstens een 8,9 verwacht
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ondanks dat het je vriend is had ik minstens een 8,9 verwacht
och heb een woordje vergeten , komt omdat ik te snel wil typenquote:
wat rook jij nu?quote:Op maandag 1 juli 2013 01:22 schreef xzaz het volgende:
[..]
Overschat, ze zijn wereld en europees kampioen [b]en straks ook nog de confederations cup
Of omdat je gewoon een achterlijke Belg bent.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
och heb een woordje vergeten , komt omdat ik te snel wil typen
Heb jij een verjaardag dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kopsterk is niet uitgenodigd op mijn verjaardag.
en ik?quote:Op maandag 1 juli 2013 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is zeker zelfs nog nooit bij je thuis geweest?quote:Op maandag 1 juli 2013 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe eens niet zo racistisch joh.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Of omdat je gewoon een achterlijke Belg bent.
Die liggen er echt niet wakker van, vanavond is het weer strippoker in het hotelquote:Op maandag 1 juli 2013 01:25 schreef heloef het volgende:
4-0 graag weten die Spanjaarden ook hoe het is om totaal onder de voet te worden gelopen in een finale.
Kusjequote:Op maandag 1 juli 2013 01:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Of omdat je gewoon een achterlijke Belg bent.
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:26 schreef RocketM het volgende:
hahaha lekker!! zou mooi zijn als Neymar nooit meer kan spelen
en de vorige wedstrijden niet? is precies dezelfde selectiequote:Op maandag 1 juli 2013 01:25 schreef Rozzje het volgende:
Del Bosque heeft echt gefaald met zijn selectie voor deze wedstrijd
dealquote:
de scorito mensen weten wanneer dat is.quote:
Kopsterk is zo'n jongen die pas gezellig wordt als hij een halve liter jenever in zijn mik heeft.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij is zeker zelfs nog nooit bij je thuis geweest?
HAHAHAquote:Op maandag 1 juli 2013 01:26 schreef Rodawa het volgende:
BOEM ROOD PIQUÉ. Brazilië wordt weer in het zadel geholpen
Waarom doe je aan scorito?quote:Op maandag 1 juli 2013 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
de scorito mensen weten wanneer dat is.
Echt hequote:Op maandag 1 juli 2013 01:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Moet die Shakira nou elke keer in beeld gebracht worden
Je zit angstvallig dicht bij de waarheid. Al prefereer ik gewoon pils.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
de scorito mensen weten wanneer dat is.
[..]
Kopsterk is zo'n jongen die pas gezellig wordt als hij een halve liter jenever in zijn mik heeft.
Ach ik zou haar doen. Dus niks mis mee.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tegen Spanje mag het.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:27 schreef Captainp00face het volgende:
Dat toneel van Neymar erbijWel een beetje jammer
Hier was weinig toneel bij hoor.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:27 schreef Captainp00face het volgende:
Dat toneel van Neymar erbijWel een beetje jammer
Lekker wijf manquote:Op maandag 1 juli 2013 01:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ja tegen tahiti kan ik het wel begrijpen met Torres in de spitsquote:Op maandag 1 juli 2013 01:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
en de vorige wedstrijden niet? is precies dezelfde selectie
Hoi?quote:Op maandag 1 juli 2013 01:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Benieuwd wat die 2 gaan zeggen als ze in Barcelona gaan zijn..
Ik bevind . Hoi Johannes!quote:Op maandag 1 juli 2013 01:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat dat leuk is. En ik mij in de bovenste regionen bevindt.
Met wat?quote:Op maandag 1 juli 2013 01:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat dat leuk is. En ik mij in de bovenste regionen bevindt.
Nee, gewoon hoi uit respect voor Louis.quote:
Mwa, blijft gewoon een matige ploeg, daar verandert deze wedstrijd weinig aan. Je had ze pas tegen Engeland moeten zien voetballenquote:Op maandag 1 juli 2013 01:19 schreef eight het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in maar het komt redelijk in de buurt.
Maar dit Brazilie is gewoon favoriet, zeker gezien het thuisvoordeel. De ambiance is gewoon geweldig en dat zie je ook terug in hun spel.
en hier nog 1quote:
Hij was op volle snelheid toen zijn been waarmee hij zou landen weggetikt werd. Dit was geen toneel.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Paar keer lekker doorrollen en binnen 20 sec weer lopen als een kieviet
Duh. Barcelona heeft m niet voor niets gehaald.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je niet het idee dat hij zich als toekomstig Barcelona speler af en toe laat vallen?
Kijk nou maar uit dat Koeman niet op de trein naar Spanje stapt. Die Del Bosque kan het nu wel schudden snap je.quote:
Gaat je goed af. Wat een sfeer in het stadion, zeg ♥quote:Op maandag 1 juli 2013 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi! Ja, ik doe af en toe taalfoutjes voor een jeugdiger imago.
ik weet het echt nietquote:
nee de val niet , wat erna gebeurd welquote:Op maandag 1 juli 2013 01:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij was op volle snelheid toen zijn been waarmee hij zou landen weggetikt werd. Dit was geen toneel.
Wat uiteraard niet zegt dat hij dat nooit doet, maar dit waa geen toneel.
LOFLquote:Op maandag 1 juli 2013 01:30 schreef Trebo het volgende:
[..]
Als je de moeder van je beste vriend neukt sta je in pricipe wel buitenspel bij die vriend.
Evenaart bijna de makkelijk praten achteraf afterparty sfeer iddquote:Op maandag 1 juli 2013 01:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gaat je goed af. Wat een sfeer in het stadion, zeg ♥
Wij hebben wel een rit gewonnen in de ronde van frankrijk, dat kunnen jullie Nederlanders al sinds 2005 niet zeggen hequote:
dit is de reden dat jij geen vriendin hebtquote:
Niet als hij een broertje krijgt wat jouwn zoontje is.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:30 schreef Trebo het volgende:
[..]
Als je de moeder van je beste vriend neukt sta je in pricipe wel buitenspel bij die vriend.
Dat gebeurt alleen op de grote #TeamJohannes b-day partyquote:Op maandag 1 juli 2013 01:30 schreef RocketM het volgende:
[..]
Hoi. Doe jij ff een rondje bitterballen anders.
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:31 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Een ouderwetse gordijnenveger.
Het was Irizar hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 01:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wij hebben wel een rit gewonnen in de ronde van frankrijk, dat kunnen jullie Nederlanders al sinds 2005 niet zeggen he
Waarschijnlijk dopingquote:Op maandag 1 juli 2013 01:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wij hebben wel een rit gewonnen in de ronde van frankrijk, dat kunnen jullie Nederlanders al sinds 2005 niet zeggen he
Ja maar dat is een schijtsport.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Team #stadionverbod. ^^quote:Op maandag 1 juli 2013 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen op de grote #TeamJohannes b-day party
Oneven jaar sukkelquote:Op maandag 1 juli 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]2235 wordt pas het eerste jaar waarop België zich kwalificeert voor een eindronde als het niet later is.
Met ze allen op 1 fiets?quote:Op maandag 1 juli 2013 01:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ja carequote:
Dit is VBL, geen TDF.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
10-20Mquote:Op maandag 1 juli 2013 01:32 schreef wickedmen het volgende:
Hmmmmmm hoeveel zou zo'n Fred kosten?
En zou Ajax of Fc Utrecht hem kunnen kopen?
Feyenoord kon het , maar deed het nietquote:Op maandag 1 juli 2013 01:32 schreef wickedmen het volgende:
Hmmmmmm hoeveel zou zo'n Fred kosten?
En zou Ajax of Fc Utrecht hem kunnen kopen?
Niet huilen als jullie er straks eruit liggen door Belgiequote:Op maandag 1 juli 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]2235 wordt pas het eerste jaar waarop België zich kwalificeert voor een eindronde als het niet later is.
Nou nou overdreven muchquote:Op maandag 1 juli 2013 01:31 schreef Parafernalia het volgende:
Enorme oorwassing
Enorme dreun..etc
Who cares, een vriendschappelijk onzintoernooi waarvan de meeste mensen het bestaan amper kennen.
Ow jammerquote:Op maandag 1 juli 2013 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen op de grote #TeamJohannes b-day party
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Feyenoord kon het , maar deed het niet
Raakte net zijn kleine teen.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Gewoon een overtreding. Hij gaat op zijn voet staan.
Beter eruit liggen dan op het asfalt liggen..quote:Op maandag 1 juli 2013 01:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet huilen als jullie er straks eruit liggen door Belgie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net z,on gevalletje als met die Bastos.quote:
wel, messi halenquote:
Het enige leuke aan die sport is als ze vallen.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:33 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je moet het snappen. Serieus leuk als je het een beetje actief volgt.
ok manquote:Op maandag 1 juli 2013 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het enige leuke aan die sport is als ze vallen.
De hond van Fred heet Dino.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
De hond van Isco heet Messi, wisten jullie dat?
Mijn poes heet Ronaldo en mijn parkiet Casillasquote:Op maandag 1 juli 2013 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pelle is beter.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Feyenoord kon het , maar deed het niet
Dat jongere spelers goedkoper zijnquote:Op maandag 1 juli 2013 01:34 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Klose is 35 wat wil je daar mee zeggen?
Potverrrdikke, Spanje wordt er hier gewoon afgereden door Brazilië.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Om zijn moeder aan het roepen.
Dat er 6 jaar verschil tussen zitquote:Op maandag 1 juli 2013 01:34 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Klose is 35 wat wil je daar mee zeggen?
Is ie ook goed in zwemmen? Misschien die ook de belasting ontduiken?quote:Op maandag 1 juli 2013 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niet huilen als jullie straks een provincie zijn van Nederland.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet huilen als jullie er straks eruit liggen door Belgie
Voila, en ineens is Brazilië zón geweldig team. We kunnen ook gewoon concluderen dat Spanje gisteren aan de cocktails zat.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:31 schreef Parafernalia het volgende:
Enorme oorwassing
Enorme dreun..etc
Who cares, een vriendschappelijk onzintoernooi waarvan de meeste mensen het bestaan amper kennen.
mijn goudvis heet jessica albaquote:
WKquote:
Nee dan staat het 6-0quote:Op maandag 1 juli 2013 01:33 schreef Replicat het volgende:
1 efficient doelpunt per 5 minuten en we gaan de verlenging in
Word ik meteen Fransman als dat gebeurdquote:Op maandag 1 juli 2013 01:35 schreef RocketM het volgende:
[..]
Niet huilen als jullie straks een provincie zijn van Nederland.
Komt wel goed daarzo denk ik. Prima teampje zo.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Neymar is wel ego. Gaat nog leuk worden met Messi
Ik heb 2 toetsen morgen die bijzonder veel invloed hebben op overgaan dit jaar :squote:Op maandag 1 juli 2013 01:35 schreef Replicat het volgende:
[..]
Maar dan mis je de extra 30 minuten en eventueel penalties
Of dat Spanje gewoon weinig voorstelt.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:35 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Voila, en ineens is Brazilië zón geweldig team. We kunnen ook gewoon concluderen dat Spanje gisteren aan de cocktails zat.
Had 1 assist kunnen krijgen als Fred scoorde hij is geen ego van wat ik tot nu toe gezien hebquote:Op maandag 1 juli 2013 01:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Neymar is wel ego. Gaat nog leuk worden met Messi
Kan je nagaan hoeveel voordelen het zou hebben.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Word ik meteen Fransman als dat gebeurd
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:36 schreef kapiteintje het volgende:
Neymar kan 't toch niet laten zien op dit niveau.
sjaviquote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik heb toevallig een gifje van jouw goudvis
[ afbeelding ]
dat assquote:Op maandag 1 juli 2013 01:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat wijf wil ik wel eens in me bedquote:Op maandag 1 juli 2013 01:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
isquote:Op maandag 1 juli 2013 01:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat wijf wil ik wel eens in me bed
Dan kun je beter je rust pakken iddquote:Op maandag 1 juli 2013 01:36 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik heb 2 toetsen morgen die bijzonder veel invloed hebben op overgaan dit jaar :s
dat is een manquote:Op maandag 1 juli 2013 01:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat wijf wil ik wel eens in me bed
Ik vraag me af of Dionne ook zo'n lekker lichaam heeft.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geef hem geen ongelijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
deze man doet ook een subtiele ass smack onder water
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
man ik krijg hier een stijvestop eens
Ah, daar is de smooth operatorquote:Op maandag 1 juli 2013 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
deze man doet ook een subtiele ass smack onder water
[ afbeelding ]
Viezerik!quote:Op maandag 1 juli 2013 01:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
wat ben jij een vies mannetje zegquote:Op maandag 1 juli 2013 01:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor een Chimp wel jaquote:Op maandag 1 juli 2013 01:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat zijn natuurlijke reacties hoor
dat pik je toch nietquote:Op maandag 1 juli 2013 01:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
wat ben jij een vies mannetje zeg
neequote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je die ene dat ze wil dat je in bed komt?
We zijn toch modloosquote:Op maandag 1 juli 2013 01:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
even alle posts gereport omdat dit VBL en niet B&H
Jij verdient echt een aframmelingquote:Op maandag 1 juli 2013 01:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
even alle posts gereport omdat dit VBL en niet B&H
Ik weet niet waar ik die moet instellenquote:
hee capuchon jongen, nog één zo'n opmerking over je vrouwtje en ik breek dat stijve pikkie van je!!quote:
Geloven wat ik hier typquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |